Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Gigolo od vedle - 2. kapitola


Gigolo od vedle - 2. kapitolaJe tu další kapitolka, která byla slibovaná na středu, ale napsali jsme ji už dneska. Docela jsme to tam zamotali, ale posuďte sami. Samozřejmě to končí napínavě :D Nezapomeňte na komentáře a kritiku. ENJOY IT :D

2. kapitola

 

 

Snažil jsem se jí líbat víc a chtěl jsem se jí dostat pod kalhotky, ale ona se nenechala a pořád se mě snažila odstrčit. Když jsem se na ní podíval. Chtěl jsem se jí zeptat, co se jí nelíbí, ale ona mě odstrčila ještě víc a já jsem spadl na zem. Splašeně vyskočila a strhla si pásku z očí.

 

„Co to sakra děláš!?" Hystericky křičela a mlátila do mě pěstmi. Chytl jsem ji za ruce a znovu jí hodil na pohovku. Její slova jsem dusil mými polibky, ale ona se jen tak nedala. Začala do mě zase mlátit a křičet.

 

„Nech mě, nebo zavolám policii a řeknu jim, že si mě znásilnil!" To na mě bylo trochu moc, tak jsem jí pustil a jen jsem nad tím zakroutil hlavou. Ona si zavolá gigola, a pak se s ním nechce vyspat. Nechápal jsem to.

 

Radši jsem se rychle oblékl a odklusal pryč z domu. Nic se nestalo, takže jsem prachy ani nechtěl.

 

Zavolal jsem si taxi. Mezitím mi volala Alice.

 

„Ahoj, bratříčku," začala tím svým elfským hláskem.

 

„Co je Alice?" odfrkl jsem si do telefonu, protože tahle holka mě dneska obzvlášť vytočila.

 

„Tak jsem se tak loudala po lesích a co to nevidím," zdusila smích.

 

„Takže našeho bratříčka poprvé v životě někdo odmítnul jo? Tak to gratuluju," zachichotala se a zavěsila. Byl jsem hrozně naštvaný, ale Alice tomu dodala poslední kapku a já jsem se musel jít uklidnit.

 

Taxíkem jsem dojel domů a odsud jsem si zaběhl do lesa. Stejně bych dřív nebo později musel na lov a teď k tomu byla skvělá příležitost. Hned jak jsem vběhl do lesa, ucítil jsem pumu. Rychle jsem se za ní rozběhl a uviděl jsem jí, jak se rozvaluje na louce zalité slunce. Doběhl jsem až k ní a když mě ucítila, začala na mě vrčet. Honem jsem se jí zakousl do krku a začal sát její lahodnou krev. Sice nebyla tak dobrá jako lidská, ale ušlo to.

 

Když jsem skončil s tou pumou, skolil jsem ještě pár jelenů, kteří se poflakovali u potoka. Hned jak jsem se cítil plný, obrátil jsem se a zamířil domů. Dneska mě ještě čeká jedna schůzka.

 

Přišel jsem domů a začal se svlékat. Cvak. Ozvalo se ode dveří. Dveře se otevřely, stála v nich Fabiana, recepční z hotelu.

 

„Ahoj," řekl jsem jí. Byl jsem jenom v boxerkách, tak její zrak sklouzl na můj rozkrok.

 

„Ahoj, nějakej naštvanej, ne?" ptala se mě se zájmem. Je sice pravda, že jindy jsem se na ní vrhnul, ale teď jsem na to neměl náladu. Jen jsem pokrčil rameny a otočil jsem se k ní zády, že jako jdu, ale ona šla za mnou.

 

„No tak, přece nechceš, abych zase šla. Jestli máš špatnou náladu, tak sex jí vyléčí," pokoušela se mě svést. No užít jsem si mohl, na škodu by to nebylo. Stál jsem tam a přemýšlel o tom, co mi právě navrhla. Ne že bych do toho byl nějak extra zabranej, protože jsem ji mohl mít kdykoli se mi zachce, ale užít bych si mohl. Rychle jsem střelil očima na hodinky a bylo půl pátý. Schůzku mám v šest, takže taková rychlovka by se ještě stihla.

 

Bez jakéhokoli dalšího rozmýšlení jsem se po ni vrhl. Je dneska první a to se často nestává, abych měl za den jenom jednu zákaznici. To mě usvědčilo v tom, že dělám správnou věc. Jako vždy to začalo polibky. Fabiana nebyla kdejaká dračice, byla spíš na živočišný sex, takový to rychlý zezadu, zepředu a nazdar. No nebylo to vyčerpávající to zaprvé a užil jsem si u toho ještě víc já, jak ona, takže mi to vyhovovalo.

 

Chytnul jsem jí do náruče a při cestě jí líbal. Posadil jsem jí na první skříň a začal jí opět líbat. Když začala vzdychat, vyhrnul jsem jí šaty, stáhl kalhotky, měla červený tanga s krajkami a sám sobě stáhl boxerky. Potom jsem do ní vnikl. Ona mě objala nohama okolo pasu. Pohyboval jsem se v ní, a když dosáhla orgasmu, tak jsem přestal. Políbil jsem jí, začal si sbírat svoje věci a zamířil do koupelny, kde jsem si dal rychlou sprchu. Potom jsem se oblékl do lepšího oblečení, co se hodí do luxusní restaurace a šel do obýváku.

Tam na stole leželo 900 dolarů. Mrknul jsem na hodinky a bylo přesně pět hodin večer. Uvázal jsem si rychlým pohybem kravatu, hodil do peněženky kreditku a krabičku kondomů. Potom jsem se přesvědčil, že je venku tma a vyšel jsem ven.

 

„Sakra," zašeptal jsem. Vzpomněl jsem si na porsche, který jsem nechal u Sandry před barákem, když jsem pospíchal domů před jejím manželem. Kolem mě projelo auto, a ozářilo stříbrné Volvo, které stálo asi dva metry ode mě úplně nechráněné. No co, je to jeho vina, že ho tady nechá takhle stát. Ohlédl jsem se na všechny strany a už jsem si to štrádoval k autu. Vypáčil jsem zámek a nasedl za volant. Mrštnými pohyby jsem nastartoval motor a rozjel se k restauraci.

 

Do restaurace mi to trvalo asi půl hodiny, takže jsem to měl přesně. Vešel jsem do restaurace a tam už seděla u stolu Sarah, moje zákaznice. Přišel jsem k jejímu stolu, sedl si a přes stůl jí dal lehkou pusu.

 

„Promiň, zdržel jsem se," omlouval jsem se jí.

 

„To je v pohodě," zasmála se. Ona nebyla tolik na sex, jako spíš na romantiku a to se jí od manžela nedostávalo. Objednal jsem nám víno a jídlo. Chvilku jsme si povídali a popíjeli červené.

 

„Omluvíš mě na chvilku, Edwarde?" špitla mi přes stůl a mrkla na mě. Zvedala se. Zamířila k nějaké rodině, která právě přicházela. Ťukal jsem něco do mobilu a okem pozoroval ostatní holky, který kolem mě procházely. Když se na mě usmály, já se usmál na ně. Jedna mi dala dokonce vizitku do kapsy u saka.

 

„Další zákaznice?“ Pomyslel jsem si.

 

Ty jejich myšlenky mi taky nedávali klid. Ze zamyšlení mě probrala až Sarah.

 

„Edwarde, chci ti někoho představit," ukázala na nějakou dívku. Zvedl jsem oči a spatřil tu holku, která dneska měla být moje. Bella.

 

Shrnutí Anicka14vampire / albatrosR



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Gigolo od vedle - 2. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!