Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » It's a Boy Girl Thing - 2. kapitola

Bella


It's a Boy Girl Thing - 2. kapitolaBellu a Edwarda jsme opustily na pánských záchodcích, které byly v dezolátním stavu a jejich oblečení jaksi na kousky
V téhle kapitolce se dozvíte co se dělo potom a jaké z toho budou mít problémy s panem ředitelem.
Kapitolka je pro klid duše +18, jinak na vlastní triko.
Azeret tahle kapitolka je jako dárek k tvým čerstvým 18 tinám, trošku opožděně já vím, ale ty jsi četla v den narozenin, tak tady je jenom menší věnování.
Do povídky vám dáme trošku toho vášnivého sexu a díky Azeret a jejím zvrhlým nápadům to bude mít grády a poněvač je Azeret 18 a mě už nějaký ten pátek taky, máte se opravdu na co těšit.
Pokud budeme nuceni kapitolku ještě cenzurovat, tak se na mém webu 100% objeví i necenzurovaná verze.
A teď už dost tlachaní a směle do čtení.
Chobotnicka
P.S.: červenání povoleno :o)

Pokračováním v čtení potvrzujete, že jste starší 18 let.

2. kapitola

Házeli jsme po sobě, vše co bylo na pánských záchodech. Najednou jsme se chytli jako dva zápasníci juda.

Edward mi natrhl mojí halenku, já mu pro změnu roztrhla celou košili, takhle to šlo až do té doby, než jsme naproti sobě stáli úplně nazí.

,Musím uznat, že vybavení má velice slušné, jen aby s ním také uměl zacházet,´ pomyslela jsem si.



Všiml si toho, jak si ho se zájmem prohlížím a on si začal prohlížet i mé tělo.

Jakmile jsem, ucítila jeho zvědaví pohled, na svém těle naskočila mi husí kůže a celým tělem mi začalo prostupovat neuvěřitelné vzrušení.

V návalu té největší vášně jsem zatnula ruce v pěst a prala se svým druhým já.

,Podívej se na to tělo, na co čekáš! Dělej skoč na něj, vždyť tě k tomu přímo vybízí.´

,Ne tohle nesmím, vždyť ho k smrti nenávidím. Je to můj úhlavní nepřítel!´

,Kašli na nepřátelství, když máš po ruce takovéhle tělo, vždyť vypadá jako nějaký bůh a o jeho vybavení nemluvě. Vzpomeň si, kdy jsi naposledy měla sex s někým kdo má výbavičku jako on, je to celá věčnost.´

,Ne, tohle nesmím!´ hádalo se mé hříšné já s tím rozumným a plným nenávisti, ale chtíč je chtíč.

Edward nevypadal o moc lépe a v obličeji měl stejný výraz jako já a jeho oči najednou zčernaly jako půlnoční obloha.

„Seru na to!“ vyhrkli jsme oba najednou a vrhli se na sebe.


Byla jsem nalepená těsně na jeho hrudi, dravě, vášnivě a se vší tou nenávistí co k němu cítím, jsem ho líbala a naše jazyky se proplétaly ve vášnivém rytmu tanga.  Jednu ruku jsem měla na jeho zátylku a vší silou si ho držela co nejblíže u sebe, druhou jsem měla zapletenou v jeho vlasech.

,Sakra Bello co to děláš! Tohle nemůžeš, vždyť je to Edward Cullen!´ Nadával jsem si v hlavě, ale dělalo mi to čím dál větší problémy, protože jeho ruce začaly postupovat z mých zad níž, až na zadeček, za který mě chytil a vyhoupl na sebe.

Obmotala jsem mu nohy kolem boků a na svém stehně cítila jeho vzrušení.

Trošku jsem se na něm začala vrtět a tím se třela o jeho chloubu. Odtrhl se od mých rtů a zasténal.

Najednou jsem se ocitla zády přiražená ke zdi a na zádech mě studily dlaždičky, ale v tuhle chvíli mi to bylo opravdu jedno.

Dravě a vášnivě se opět vrhl na mé rty a jeho ruce přejížděly z mého zadečku, víš přes boky, žebra, až k prsům po kterých jemně přejel a pak je začal hníst. Moje bradavky okamžitě zareagovaly a ztvrdly. Přestal mě líbat a rty se začal přesouvat přes čelist, krk a klíční kost k mojí levé bradavce, kterou začal laskat a jemně kousat.

„Edwarde!“ neudržela jsem se a zavzdychala jeho jméno.

Cítila jsem, jak se usmál, odtrhl se od mé bradavky a podíval se mi do očí.

„Říkala jsi něco?“ Ptal se hluboký a nakřáplým hlasem od vzrušení.

„Ne,“ snažila jsem se, aby můj hlas zněl pevně, ale nejspíš se mi to nepovedlo, protože jeho obličej zdobil pobavený a vítězný úsměv, ale v očích měl neskutečnou touhu.

Jeho pravá ruka nebezpečně změnila směr své cesty a čím dál tím víc se přibližovala k mému klínu.

„Poslední možnost,“ usmíval se a vpíjel se mi do očí a já se v těch jeho začala topit.

Nezmohla jsem se ani na jedno jediné slovo a jenom kroutila hlavou jako malé dítě. Jeho obličej se ještě víc rozzářil stejně jako jeho úsměv, který bych mu nejraději smazala pořádnou ránou pěstí, ale k činům jsem se nedostala, protože jeho ruka se dostala do mého klína. Dotkl se mého nejcitlivějšího místečka a začal ho dráždit. Já se v novém návalu slasti prohla, tím se přitiskla k jeho hrudi a on měl mé bradavky jako na talíři, čehož okamžitě využil.

Dráždil mé místečko rozkoše a při tom mě sledoval s potěšeným výrazem ve tváři, už jsem to přestala řešit a pouze si užívala ten nepopsatelný zážitek.

Najednou se jeho rty otřely o můj ušní lalůček a mé srdce párkrát vynechalo.

„Řekni, co chceš,“ zašeptal mi vzrušeně do ucha.

„Tebe a hned teď,“ vypálila jsem ze sebe jako smyslů zbavená.

Ucítila jsem, jak jeho ruka opustila můj klín a já nesouhlasně zamručela. Během chvilky jsem ale ucítila, jak na okraj mého klína přiložil svůj nástroj rozkoše a začal do mě pomalu pronikat. Silně jsem ho objala kolem krku a zrychleně dýchala.

„Bells,“ zavzdychal, když se do mě dostal celý.

,On ví, jak se jmenuju?´ divila jsem se, ale k dalším úvahám mi nedal možnost, protože se ve mně začal pohybovat. Po chvíli jsem se začala pohybovat proti němu, sjednotili pohyby nás obou a tempo jsme začaly čím dál tím víc zrychlovat. Byla jsem svým tělem nalepená těsně na jeho a rukama ho křečovitě objímala kolem krku, jeho hlavu jsem měla zabořenou ve svých vlasech, které už jak dávno nebyly svázané v drdolu a splývaly mi na zádech. Rukama mě pevně objímal a tiskl čím dál víc k sobě.

Naše tempo bylo šíleně rychlé, dravé a hrubé. Začala jsem cítit, že za chvilku už budu a v přicházejícím orgasmu jsem mu zarývala nehty do zad a přejížděla mu zuby po zátylku. Poznal, že se blížím k vrcholu a ještě víc přidal na intenzitě.

Ucítila jsem mravenčení v podbřišku, a když jsem myslela, že už to nevydržím, to přišlo a já silně zaryla nehty Edwardovi do zad a vykřikla: „Edwarde!“

„Bells,“ vykřikl těsně po mě a začal se šíleně třást, neustál to a mi šli k zemi.

Ležely jsme na podlaze pánských záchodků, silně oddechovali a vychutnávali si doznívající orgasmus, když se najednou rozrazily dveře a v nich stál ředitel školy s obličejem červeným jako rak. Vzteky.

„Do ředitelny, oba dva, ihned!“ zahřměl a sjížděl nás oba pohledem. Po chvilce se otočil a vypochodoval ven.

,Sakra, tak tohle je průšvih první třídy a ještě ke všemu jsem se vyspala s Cullenem!´ zaúpěla jsem v duchu.

,Co jsem to, provedla! Bello teď ses chovala vážně jako děvka první třídy!´ nadávala jsem si.

„Co na mě tak zíráš!“ štěkla jsem po Edwardovi, když jsem zaregistrovala jeho pohled sjíždějící s nehraným zájmem moje tělo.

„Tohle bych do tebe teda neřekl Swanová,“ vysekl mi poklonu.

„Doufám, že sis to náležitě užil, protože tohle, se už nebude opakovat, Cullene!“ štěkla jsem na něj.

„Tomu sama nevěříš.“

„Promiň, ale zas tak moc si nevěř, za moc to totiž nestálo, takže nemám k nějakému dalšímu nejmenší důvod.“

,Sakra, Bello, že tě huba nebolí, takhle lhát. Vždyť to byl nejlepší sex v tvém životě. Pravda měla jsi jenom jednoho, ale s tímhle se to přece srovnávat nedá!´ Zaúpěla jsem v duchu.

„Ty jsi taky nebyla nic moc, takže jedině dobře, když to už zkoušet nebudeš,“ štěkal na mě.

Otevírala jsem pusu k jedovaté odpovědi, ale vyrušilo mě zaklepání na dveře.

„Myslím, že tohle se vám bude hodit,“ zašvitořila Alice svojí zvonkohrou a pootevřenými dveřmi, tak aby nikdo nic neviděl, hodila na záchodky tašku s oblečením.

Edward šel hned k tašce a začal vytahovat věci. Pro sebe tam našel khaki kalhoty a bílé tričko. Nakonec vytáhl černé sexy prádélko, černou minisukni a modré tričko s nebezpečně hlubokým výstřihem a hodil to po mně. Když jsme se upravili a konečně vypadali jako lidi, otevřel mi dveře a jako pravý gentleman mi je podržel a nechal mě projít jako první přímo do jámy lvové. V tuhle chvíli bych mu to jeho gentlemanství nakopala někam.

Před pánskými záchodkami byla snad celá škola, ne snad, ona tam byla celá škola a šokovaně se na nás dívali, tedy až na jeho sourozence.

Emmett se válel smíchy skoro po zemi, Alici s Jasperem cukaly koutky, jak se snažili zadržovat smích, jenom princezna barbie mě propalovala nenávistným pohledem.

„Swanová, Cullene!“ zahřměl celou chodbou hlas ředitele.

Podívala jsem se na Edwarda a se vztyčenou hlavou šla do ředitelny. V zádech jsem cítila pohledy všech žáků téhle školy, vedle mě se objevil Edward a srovnal semnou krok. Nenávistně jsem se po něm podívala a střetla se s jeho stejně nenávistným pohledem.

Zastavili jsme před ředitelnou, já se zhluboka nadechla a zaklepala. Ani jsem nestačila vzít za kliku, dveře se s prásknutím o zeď rozletěly a v nich stál ředitel školy ještě pořád červený vzteky.

„Sednout!“ zahřměl a ukázal na židle před svým stolem.

Poslušně jsme si na ně sedli a čekali, co se bude dít dál.

Ředitel si sedl za svůj stůl a měřil si nás pohoršeným pohledem.

„Tohle jsem ještě za své dlouholeté působení ve školství nezažil!“ Štěkal jako rozzuřený pitbul a kdyby to šlo tak má okolo pusy bílou pěnu, která by mu odkapávala na jeho drahé sako.

„Volal jsem vašim rodičům, měly by tu každou chvílí být,“ informoval nás a po tváři se mu roztáhl nechutně pobavený škleb, když vyděl naše vyděšené pohledy.

Na dveře se ozvalo zaklepání, já střelila vyděšený pohled ke dveřím a pak po Edwardovi, který vyděšeně sledoval ředitele, jak otevírá dveře a vítá se s jeho rodiči a Charliem.

„Isabello Swanová!“ Zahřměl Charlieho hlas celou ředitelnou.

„Edwarde Anthony Masene Cullene!“ Nesl se ředitelnou pro změnu hlas Edwardova adoptivního otce.


 

1.kapitola << Azeret & Chobotnicka >> 3.kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek It's a Boy Girl Thing - 2. kapitola:

 1
1. Eni..
17.05.2011 [16:01]

Ja se tu normalne valim smichy po zemi :D Tak tohle je fakt luxusni!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!