Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Rubrika 15+

Victoria- bábika


Síň slávy

War of The Roses - Epizoda jedna - Skrytá hrozba

Nedoporučujeme číst do 15 let.

War of The Roses - Epizoda jedna - Skrytá hrozbaEmmett má průšvih, který souvisí s jistou mladou dámou nahou v jeho náručí a jedním párem očí, které toto spatřit nikdy neměly. Rose zuří a vykazuje Emmetta od stolu i lože. Co z toho vzejde? Kolik věcí bude rozbito? A kdo přežije? Nechte se překvapit.

Na koho si vsadíte?

 

Obluzená láskou 28

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Obluzená láskou 28Takže pokračování je tady... Užijte si ho. Jinak, jak jsem už včera psala, měla jsem původně v plánu vyslyšet Vaše naléhání a kapitolu přidat již včera k večeru, ale udělalo se mi zle, tudíž přibyla dnes.

 

Obluzená láskou 27

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Obluzená láskou 27Takže je tu Váš vytoužený Edwardův pohled. Další kapitola bude ještě taky takto a možná také část další. (to, ale ještě uvidím).
18+

 

Cullenová bez násilí? Zapomeň! 11

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Cullenová bez násilí? Zapomeň! 11Tak jsem si udělala nový systém přidávání povídek a dneska je řada na Cullenové. Měla jsem vážně dobrou náladu a ta se projevila hlavně na vztahu Belly a Edwarda. Doufám, že se vám to bude líbit a nechte komentáře.

 

Rozbřesk trochu jinak 88

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Rozbřesk trochu jinak 88Další dílek. Tentokrát Bellu čeká další večerní program, ale hřeb jejich cesty bude asi až v 90. kapitole, což bude za chvíli a budeme se blížit ke konci. Doufám, že se vám to bude líbit, protože než jsem našla ty obrázky, myslela jsem, že vyletím z kůže. Tak si to užijte a zenechte otisk.

 

Obluzená láskou 23

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Obluzená láskou 23Ok, dala jsem na Vaše přemlouvání a je tu další dílek.
15+

 

Obluzená láskou 22

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Obluzená láskou 22Příjemné počtení (Nech sa páčí). (Na kapitole z Edwardova pohledu se pracuje).
18+

 

Milenci

Nedoporučujeme číst do 15 let.

MilenciCo se stane, když se při jedné návštěvě Cullenů ve Volteře potká Edward Anthony Masen Cullen Isabellu Marii Voltury. A pro klid duše tady platí omezení +15.

 

Obluzená láskou 19

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Obluzená láskou 19Takže je tu další kapitolka. Je tak trošku lehce erotičtější, ale vadit to snad nebude.
18+

 

Cullenová bez násilí? Zapomeň! 8

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Cullenová bez násilí? Zapomeň! 8Tak a je tu další dílek. Stihla jsem ho během týdne, ale další čekejte až v pátek, nebo v neděli, protože jsem v sobotu pozvaná na maturitní ples. Doufám, že se vám bude líbit, jak zareaguje Edwarda, a tak mi odpustíte ten zbytek, který mi přijde vážně docela nudný.

« Předchozí  1 ... 136  137  138  139  140  141  142  143  144  145    Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!