Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Filmy » Zatmění » Eclipse stále nedokončený?

botky


Eclipse stále nedokončený?Na jednej stránke som našla túto informáciu, no neviem, či je pravdivá.

 

Na stránke LaineyGossip.com sa dnes objavila zaujímavá a mierne šokujúca informácia. Vraj film Eclipse ešte stále nemá svoju finálnu verziu a dokonca bude potrebné niektoré scény opätovne natočiť. Upozorňujem však, že tieto správy zatiaľ nie sú oficiálne potvrdené a uviedla ich Lainey na svojej stránke. No, každopádne možno na tom niečo je, keďže do dnešných dní sme mali možnosť vidieť len jeden jediný trailer a pár stillov. Dúfajme, že sa týmto nenaruší kvalita filmu a hlavne, dátum premiéry.

 

Twilight nedokončený
Exkluzívne

Twilight Eclipse má premiéru v júni. Ale film ešte nie je pripravený.

Niekoľko zdrojov mi potvrdilo, že niektoré kľúčové scény sa musia znovu natočiť, ako napríklad scéna medzi „Bellou“ a „Edwadom“ na lúke, či bojové sekvencie. Na potvrdenie dátumov čakali niekoľko týždňov, ale museli brať do úvahy rozvrh Roberta Pattinsona. Pôvodne potrebovali 7 dní, ale teraz, kvôli jeho ďalším povinnostiam, plánujú pracovať so štábom 3 dni 18 hodín denne. Toto by sa malo udiať vo Vancouveri v priebehu nasledujúcich pár týždňov.

Zaujímavejšie je, KTO bude opätovné natáčanie režírovať. Režisérom Eclipse je David Slade. No ako mi bolo povedané, vzťah Davida Slada so Summitom nebol zjavne...najlepší. Rozdielne názory na tvorbu. Veci vyvrcholili do bodu, keď začali uvažovať nad niekým ďalším, kto by znovunatáčanie vo Vancouveri viedol. Mená, ktoré padli? Chris Weitz a Catherine Hardwicke. Catherine momentálne vo Vancity pracuje na inom filme, ktorý má vyjsť v lete. Zvažujú, že by sa tento projekt pozastavil a zároveň bola Hardwicke videná ako bola tajne navštíviť štúdio a exteriéry určené na znovunatáčanie Eclipse.

Avšak Slade a Summit v súčasnosti rokujú o niečo priateľskejšie, takže stále je tu veľká šanca, že by sa mohol do Vacouveru vrátiť a svoj film dokončiť. V pondelok ešte žiadne konečné rozhodnutie o režisérovi nepadlo.

 

 

ZDROJ



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Eclipse stále nedokončený?:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!