Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Filmy » Nový měsíc

Stephenie Meyer


NEWS

New Moon fotky ze zákulisí

New Moon fotky ze zákulisíNa netu jsem našla fotky ze zákulisí z natáčení New Moon(bez herců).

NEWS

Dátumy premiér filmu New Moon

Dátumy premiér filmu New MoonNa oficiálnej stránke New Moonu sa objavil dátumy premiér filmu :). Uf....už sa neviem dočkať....aj keď na Slovensko (žijem na zapadákove!)to príde až poriadne neskoro :(. Ale Česká Reublika má sťastie :)

NEWS

New Moon soundtrack? - nové informace

New Moon soundtrack? - nové informaceTrochu jsem googlovala a našla pár zajímavých informací o nadcházejícím NM soundtracku.

NEWS

Promo fotka Volturi

Promo fotka VolturiPromo Volturi. Nádhera!!!

NEWS

Jacob a Bella

Jacob a BellaNašla jsem dvě nové fotky z filmu, mrkněte se. Tady ale Jacob ještě vypadá tak trochu jako dítě.

NEWS

Nové promo + fotka z natáčení

Nové promo + fotka z natáčeníObjevilo se nové promo z New Moon - Jacobova fotka. Myslím, že se oopravdu máme na co těšit :) + nevím jestli to tady už nebylo, ale objevila jsem jednu fotku z natáčení. Je na ní Edward, Jacob, Alec, Jane, a Bella.

NEWS

New Picture from the Set of New Moon – Alice, Bella, Jacob

New Picture from the Set of New Moon – Alice, Bella, JacobNašla som obrázok z natáčania filmu New Moon. ...už sa tak teším na film a čo vy?? :)

NEWS

Harry Potter 6 vs. New moon

Harry Potter 6 vs. New moonCo bude větší trhák ? Harry Potter nebo new moon ?

NEWS

Další song k soundtracku New Moon

Další song k soundtracku New MoonNašla jsem další písničku k soundtracku na New Moon. Jmenuje se Never Erase a napsané je to od Candace Charee a Joshe Leona. Je to složený vyloženě pro New Moon. Jen si přečtěte text! Přidávám i překlad. Překládala jsem to sama, tak mě prosím neukamenujte. Na konci článku si můžete písničku spustit. Mně se moc líbí a ten text je fakt boží. Co myslíte vy?

NEWS

Nová fotka z New Moonu

Nová fotka z New MoonuObjevila se nová fotka z filmu. Myslím, že je úžasná, normálně se mi Taylor zdá jako dítě, ale tady úplně vidím, jak chrání Bellu, prostě nádhera.

« Předchozí  1 ... 3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 ... 18   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!