Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Filmy » Nový měsíc

perex


NEWS

Fotky z Talianska

Fotky z TalianskaKonečne sa na sete v Taliansku objavil aj Robert. Viac jeho fotiek v prezlečení za Edwarda nájdete v článku.

NEWS

Další fanmade plakáty

Další fanmade plakátyPlakát Vollturiových a předělávka oficiálního plakátu.

NEWS

Fotky Kristen a Roberta

Fotky Kristen a RobertaZopár fotiek Kristen, ktorá teraz natáča scény s depresívnou Bellou a Roberta, ktorý je v Cannes.

NEWS

Upravený oficiální poster k New moon

Upravený oficiální poster k New moonOficiální poster se objevil vlastně dneska a už ho fanoušci stihli upravit... Co vy na to? :D
Pro porovnání jsem sem dala oficiální a pod něj ten upravený... ;)

+ názor od: Adrianga

NEWS

Rob na filmovém festivalu

Rob na filmovém festivalu31. května trailer?? Nebo co mají zase na mysli.. :D No alespon fotky Roba..

NEWS

Officialni poster nalezen!

Officialni poster nalezen!protože na stránkách newmoonmovie.org na přání filmové společnosti poster stáhli, začala jsem pátrat na googlu a našla jsem...
takže si ten OFFICIALNÍ POSTER užijte ;o)

NEWS

New Moon official poster - tomorrov at 7am

New Moon official poster - tomorrov at 7amTesite se? :)

NEWS

Žena našla scénář k New Moon v odpadcích

Žena našla scénář k New Moon v odpadcíchŽena našla scénář k New Moon v odpadcích! Nicméně se nebojte, naštěstí byla moc milá a vrátila ho Summit Entertainment. Co byste za to dali, abyste ho nalezli vy?

NEWS

Premiéra oficiálního traileru pro New Moon

NEWS

Vlkodlačí tetování zblízka

Vlkodlačí tetování zblízkaBrouzdala jsem po netu a na jednom blogu jsem našla obrázek vlkodlačího tetování i zblízka. Co myslíte, že to znamená? :)

« Předchozí  1 ... 6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16 ... 18   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!