Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Existují šťastné konce???- 1. část

Já a Game of Thrones


Ahoj lidi dávám sem moji první povídku. doufám že se vám bude líbit. Ale musím vás upozornit zatím v tomto díle není Edward je to takovej úvod. Klidne mi napište i kritiku.

Existují šťastné konce???-1.

 

Crr crr………… už zase ten otravný budík. No nic budu muset vstávat jestli nechci přijít pozdě na moje malý milovaný koníky. Jojo slyšíte (čtete) správně. No abyste nebyli pořád tak překvapený tak vám o sobě něco řeknu. Jmenuji se Bella Swan, bydlím v jednom malém městečku jménem Wheaton pár kilometrů od Chicaga. Můj hlaví rys je ten že miluju nadevše koně a hlavně ten úžasný pocit z koňského sedla. Moje kámošky mě přejmenovaly na koňofila protože mam všude koně, hlavně jednoho úžasnýho hřebce jménem Anton. Na kterém už jezdím skoro 5 let každou sobotu a středu. Kromě koní mě taky hodně zajímají vědy. No prostě libuju si v chemii, fyzice a geometrii. A asi proto jsem se rozhodla že budu architektkou. Kromě věd a koní jsem úlpně obyčejná holka. Mam dvě skělý kámošky Lucy a Liz se kterejma probíráme všechny témata co může 17-letý holky zajímat.

Mezitím co se oblíkám a šlechtím jsem si hodila pár toustů do toustovače a až se vrátím do kuchyně budou hotový. Seběhnu schody do kuchyně vemu tousty a běžím k mému malému dopravnímu prostředku. Sednu na motorku - jo jakmile není sedačka obkročmo není to ono – a vyjíždím k mojí oblíbené jízdárně na okraji města. Sice tu není moc lesů a tak se tu nedá vyjíždět do přírody ale dneska mám volný celý den taky proto že je sobota tak jsem nám naplánovala výlet za město minimálně na 3 hodinky. Cestou na jízdárnu se mi v hlavě rýsuje náš dnešní výlet do okolní krajiny. Přijedu převlíknu se do jezdeckého a vyrážím za Antonem. Antona vypustím do výběhu a vrhnu se na úpravu jeho bejváku. Pak si přinesu sedlo a uzdečku přivedu si Antona z ohrady a jdeme se vyčistit. Dneska si dávám záležet protože jedu ven tak abychom nedělali ostudu. Na konci čištění se leskneme jako zlato abychom ne když máme žlutou barvu a na slunci chytáme barvu zlata. Tak dáme ještě sedlo a uzdečku a můžeme vyrazit. Vyvedu si Antona ven před stáj nasednu a zrovna u vidím šéfovou.

„Dobrej paní Baofová.“

„Jedete do přírody dneska je venku na to počasí svítí sluníčko a je příjemě“

„jo jo beru Antona na pořádnou projížďku ale nebojte do poledne tu jsme“ usmála jsem se na ní a vyjela ze vrátek.

Hned jsme zahli na cestu vedle silnice a jeli jsme kole cesty která vedla z města do blízkých lesů a louk. Když jsme dorazili k první louce dali jsme se do klusu ale moc dlouho jsme to nevydrželi a už jsme si to pomalu cválali asi 2 kilometry dlouhou cestou přes louku směrem do lesa. V lese jsme zpomalili do klusu a jeli si naší oblíbenou lesní cestou sem tam jsme přešli do kroku nebo zase do cvalu cestou z prvního lesíka jsme jeli cvalem a na konci cesty je asi metr široká a vysoká překážka a tu si skočíme. Doskočili jsme do měkké hlíny na začátku další dlouhé louky. Tam pustím Antona a projedeme tuto louku skoro tryskem. A protože když jsem na koni se mi zdá jako bych dávala větší pozor tak jsem koutkem oka viděla nějakou bíle zářící šmouhu prolétnout kolem mě ale co to bylo??? Radši jsem Antona zpomalila do kroku protože co kdyby to bylo něco čeho by se mohl leknout??? Asi po 10 minutách jsem si řekla že palšim a tak jsme se dali tentokrát jenom do klusu a doklusaly si domů do jízdárny. Tam se potkám s mojí „koňskou“ kámoškou Kiki.

„Ahoj Bello.“ Pozdraví mě ale v tónu hlasu je něco nekalého

„čau.“ Řeknu na opátku a slezu z koně

„Už si slyšela že se Anton bude stěhovat přes celý státy do nějaké jiné jízdárny??“ řekne s úsměvem na rtech.

„co??? Co si to řekla řekni mi že je to jenom sranda“ nevěřim jí ani slovo protože hodně drbe

„Není klidně se zeptej Baofový“ řekne mi snad s ještě větším úsměvem

„No to si piš že se jí zeptam“ řeknu jí a doufám že to co řekla není pravda.

Tím to jsem náš rozhovor ukončila a šla odstrojit Antona a zeptat se Baofový.

Za chvilku stojím u její kanceláře a klepu na dveře.

„jo pojď dál“ vybídne mi šéfka

„Paní Baofová že to není pravda…..“ ani to nestihnu říct a už mě přeruší

„je to pravda Anton byl prodán je to jeden z nejlepších koní tady a stáj potřebuje peníze zítra si ho odvezou a já tě tímto prosím jestli bys ho zítra nepřijela připravit na cestu“

„jo přijedu je to to poslední co pro něj můžu udělat“ řekla jsem a měla co děla abych se nerozbrečela. Po tomto rozhovoru jsem se šla převílkout a jela domů na motorce když mě dostihl záchvat slz takže jsem skoro nic neviděla. Domů jsem dojela v pohodě a plížila se jako tělo bez duše pomalu k našemu baráčku. Co horšího mě může ještě potkat???

„ahoj Bello tak co jak bylo na koních“ zeptá se mě mamka

Otočím se na ní celá uplakaná a málem jí vyděsim a začnu vysvětlovat: „na vyjížďce bylo úžasně skákali jsme a všemožně dováděli ale pak když jsem přišla se to zvrtlo…“ nedořeknu jí to protože se přivalí další slzy a mamča kouká ještě vylekaněji

„Víš co mami já si dam sprchu a pak za mnou přijď do pokoje a já ti to řeknu,“ řeknu jí a jdu do koupelny.

V koupelně si dam sprchu a vylezu ven v županu a jdu do pokoje cestou zaslechnu taťku jak něco říká mamce.

„měli by jsme jí to říct ještě dneska“

„já nevím tys jí neviděl jak se tvářila když přišla něco se na koních stalo a já nevim co“

„musíme jí to říct dyť do tý práce na druhym konci států musim nastoupit za tejden a má štěstí že sou jarňáky“ utnul taťka mamku.

Tak tohle je už na mě moc my se budeme stěhovat. To nevim jestli vydržim. Pak jsem pokračovala do pokoje. Za chvilku už tu byla mamka.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Existují šťastné konce???- 1. část:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!