Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » První slza za tebe


První slza za tebeEdward opustí Bellu. První den poté.
P.S.: Ta druhá verze písničky je mnohem lepší!
AVC

První slza za tebe

Slzy začaly tančit v očích dívky s vlasy barvy medvědí srsti. Sem tam nějaká ze slziček vytančila ven z hnědého oka. Tančila pomalu, lehce a plavě po pleti. Po tvářích. Dávala si na čas. Protančila si svou cestičku.

Ale nakonec i každá tanečnice a každá slzička dotančí jeden ze svých tanců. Pomalu, ale lehce přetančí přes okraj tváře a začne elegantně padat dolů.  Jak dopadne, její slanost se smísí s kameny, trávou… vodou. Prachem světa… a kdo ví s čím dalším?

V tento okamžik však ne. Slza padající vzduchem dopadla na parapet v Bellině pokoji. Pro lidské ucho dopadla neslyšně. Ale jen pro lidské.

Bella stála u okna a z očí jí kanuly tančící slzy – tanečnice. Brouzdaly po jejích tvářích a následovaly tu první. Okno bylo otevřené. Větřík pročísl hnědovlásce vlasy. Pramen jejího hedvábí jí sklouzl do obličeje, když svěsila hlavu a přestala vyhlížet z okna. Koho vyhlížela z okna? Že by snad doufala v jeho návrat? Čekala snad, až opět přijde jejím oknem a věnuje jí letmý dotyk jeho rtů? Nejspíš…

Dívka upřeně pozorovala slanou tanečnici, která utekla z jejího oka jako první. Pro něj…

Zvedla ruku, aby si pramen vlasů dala zpátky za ucho, ale zarazila se a ruku opět spustila volně podél těla.

Nakonec si to však rozmyslela a opět zvedla ruku, aby si vlasy zastrčila za ucho. Když ale uchopila pramen, který zářil hnědou barvou do ruky, ztuhla. Vzpomněla si opět na něj. Na Edwarda. On měl její vlásky vždy tak rád.

Další lodičky smutku, další tanečnice vypluly, vytančily. Na svou plavbu. Na parket. Na svou krátkou pouť po pleti a tvářích. Ruce se jí roztřásly při přívalu vzpomínek.

Vzpomínky… to bylo jediné, co jí po Edwardovi zůstalo. Nic nenechal. Nic víc a nic míň než právě jen ty bolestivé vzpomínky. Nenechal ani cédéčka s jeho skladbami. Ani fotky z té osudné oslavy narozenin. Vše odešlo navždy s ním. Jen ty vzpomínky v ní zůstanou navěky.

Venku začalo tak výjimečné slunce zvolna zapadat za obzor. Po kraji se rozlila oranžová záře.

Dříve si lidé mysleli, že tam, kam dohlédnou, svět skončil. V tak malém světě by bylo snadné, tak snadné, jít ho hledat a najít. Ale když je zem tak veliká a Bella je jen pouhý člověk? Kdyby byla upír…

Oranžově osvícený kraj už pomalu začínal ztrácet barvu, jak slunce zapadalo dál a dál dolů. Bella se otočila a chtěla dojít ke své posteli, aby strávila druhou bolestivou noc bez něj. Chtěla přivítat další smutný den. Bez její první - a jak si ona myslela - také poslední lásky. Cestou k posteli však upadla. Výjimečně ne kvůli své nešikovnosti. Sedla si na zem a pohlédla na příčinu jejího pádu. Vlasy jí trochu bránily ve výhledu. Před ní leželo vylomené prkno z podlahy. Zakopla o něj, protože bylo nešikovně zarovnané mezi ostatními prkny.

Pod ním leželo…

„Ach, ne!“ zašeptala. Natáhla ruku a z mezery, ve které prkno chybělo, vytáhla skrytý obsah.

Fotky, cédéčka… V hlavě měla zmatek, ale nakonec se uklidnila. S tužbou opět slyšet tu lahodnou hudbu a s tužbou představit si, jak Edwardovy mrštné prsty přejíždějí po černobílých klávesách klavíru, natáhla ruku a přitáhla si blíž přehrávač, do kterého vložila cédéčko.

Po tváři se jí skutálela slza. Jen jedna jediná slaná a mokrá… tanečnice? Pokojem se rozlila sladká medová melodie. Její ukolébavka…

Nakonec se zvedla z podlahy a přešla k posteli, kde se zachumlala do teplých peřin. Už neplakala. Slané slzy – tanečnice – jí začaly usychat na tvářích.

„Vrať se mi…“ zašeptal její zkroušený líbezný a zoufalý hlásek.

S těmito slovy, fotografiemi, na kterých byl on, a s představou rukou, které dopadají na klávesy klavíru a vyhrávají v jejím pokoji skladby, které složila její jediná láska, začala usínat, aby se probudila do nového dne, ve kterém už se Edward možná nikdy neobjeví…

Usnula…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek První slza za tebe:

 1 2   Další »
12. Aalex
29.05.2011 [18:59]

AalexVážně nádherné, procítěné, prostě úžasné. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

27.05.2011 [18:08]

BellaSwan1992Nádherné! Překrásné! Úžasné! Perfektní! Prostě krása... nádherně jsi to vystihla bylo to poutavě a originálně napsané! Pěkný nápad, který mi ani jednou neprolítl hlavou. Zkrátka moc se mi to líbilo, a tobě se to zase moc povedlo a já tleskám! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. LuLuu
27.05.2011 [17:13]

LuLuu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

27.05.2011 [13:22]

Petronka91páni to bylo překrásné Emoticon Emoticon Emoticon

26.05.2011 [21:04]

lejonkacullenPááááni, ani nemám slov..!! Emoticon náááááádhera..!! Jsi úžasná..!!

26.05.2011 [20:00]

TeenStarNádhera! Emoticon Emoticon

26.05.2011 [17:09]

lysithea20Super, nádhera. Emoticon Emoticon

26.05.2011 [16:14]

Tinkakrásne Emoticon úplne nádherne si opísala Belline pocity... a o tých slzách ani nehovorím - jemné, krehké tanečnice, hotové baletky... Emoticon nádhera Emoticon Emoticon Emoticon

26.05.2011 [14:54]

honzacullenTeda nádhera.... Moc se mi to líbilo!!!! Emoticon Emoticon Emoticon
Jinak gratuluji k zaslouženým právům OP!!!

25.05.2011 [19:50]

HLautnersuper Emoticon moc se ti to povedlo Emoticon ovšem jako vždy Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!