Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Filmy » Stmívání » Twilight dotáčky: Proč C.Hardwicke znovu natáčí?

Eclipse logo


Twilight dotáčky: Proč C.Hardwicke znovu natáčí?Entertainment Weekly vydal článek, v němž se detailně zabývá "dotáčkami" (možná spíš přetáčkami) filmu Twilight.

Zdá se, že mimo jiné budou dotáčet scénu, v níž zazní Bellina ukolébavka a také jednu z líbacích scén v jejím pokoji.

Původní znění článku si můžete přečíst zde

Bella and Edward

Režisérka Catherine Hardwicke pro EW.com potvrzuje, že v současné době dohlíží na "dotáčky" filmové adaptace knihy Stephenie Meyer (film do kin ve světě dorazí už 21.11. - u nás se jej dočkáme již 27.11.) "Je to opravdu super," píše Hadrwicke e-mailem z Pasadeny v Kalifornii, kde nové záběry pro film natáčí. "Můžeme natočit některé věci, které jsem tam vážně mít chtěla." Obvykle "dotáčky" naznačují, že s filmem může být něco v nepořádku. To ovšem neplatí pro Twilight, kdy se během původních 44 dnů natáčení potýkali s nepřízní počasí.

To znamená, že některé klíčové momenty dostanou větší prostor. Jedna přepracovaná scéna ukazuje, jak Edward (Robert Pattison) hraje Bellinu ukolébavku. V původní verzi scény Pattison improvizoval s vlastní hudbou (no jakože wow! - těch výkřiků do tmy si moc nevšímejte ^^); nyní zahraje skutečnou píseň z dílny filmového skladatelského veterána Cartera Burwella (známý díky práci s bratry Coenovými).

"Pattison je skvělý pianista, s dlouhými upířími prsty," říká Hardwicke. A pokud vás toto nedokáže navnadit, Hadrwicke také ve čtvrtek přetáčí líbací scénu v Bellině pokoji (doufám, že bude vypadat líp, protože z ukázek v traileru mi Edward připadal jako nějaký psychopat o.O) . "Když jsme to natáčeli poprvé, bylo Kristen Stewart, představitelka filmové Belly, stále 17 a mohla denně natáčet jen tři hodiny, jelikož stále chodila do školy, proto nebyla scéna úplná." Hardwicke také natáčí několik nových scén: víc Jacoba, více o minulosti Cullenů a více záběrů na louce. Režisérka říká: "Je to všechno jako třešnička na dortu."
~ Nicole Sperling ~

Zdroj: Entertainment Weekly
Photo credit: Deana Newcomb

...

K dispozici jsou rovněž reakce na odezvu čtenářů EW na recenzi Breaking Dawn na EW.com (pokusím se tuto recenzi vyhledat, abyste věděli "vo co gou"). Můžete si je přečíst zde

Dvě strany každého příběhu
Twilight národ opět promluvil: Zatímco 71 čtenářů podpořilo naši tvrdou recenzi Breaking Dawn - románu Stephenie Meyer - 296 jich požadovalo naši krev.

Souhlasící

Děkujeme za vaše přezkoumání Breaking Dawn. Věděla jsem, že se můžu na EW spolehnout. Jsem dodaný Twilighter, ale čtení BD bylo jako špatný fanfic. Linie příběhu byla neuvěřitelná - dokonce i na knihu o upírech a vlkodlacích. Žádný z charakterů nezůstal takový, jaký býval, a z Edwarda, našeho hrdiny, byla troska.
~ Tami Harmon, Avon, Ohio ~

Nesouhlasící
Mohl by mi někdo vysvětlit, proč zjevný odpůrce (nefanoušek) Breaking Dawn prováděl jeho přezkoumání? Jennifer Reese se nemohla více mýlit. Uvědomila si vůbec, že se jedná o upíří knihu? Možná jednou budete opravdu zaměstnávat kritiky, kteří skutečně čtou, sledují filmy a TV, život vůbec. Nebo myla Reese možná jen tahem pro Jacoba.
~ Jasmine Curry, Anaheim, Calif ~

Koukám, že tu recenzi fakt pohledám. Ta kritika BD by mě vážně zajímala. Doufám, že budu mít štěstí.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Twilight dotáčky: Proč C.Hardwicke znovu natáčí?:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!