Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vlčí srdce - 14. kapitola

con


Vlčí srdce - 14. kapitolaSarah se vyhnula konverzaci s Mattem a Kate ji musela podniknout nějaké alibi. Když konečně Matt odejde, přijde další problém. Jaký? A jak moc vážný? A dokáže někdo shodit Kate a Sarah z jejich růžového obláčku, na kterém se vznáší?

Kate:

„Ahoj,“ pozdravila jsem s předstíraným úsměvem vyjeveného Matta, který stál mezi dveřmi. „Copak tě sem přivádí?“ ptala jsem se naoko zvědavě. Zamračil se na mě - nikdy jsme se neměli rádi. To já byla ta, která viděla, jak se Sarah manipuluje.

„Hledám Sarah,“ zavrčel.

„Šla vyndat muffiny z trouby,“ odpověděla jsem mu. „Akorát je peče až na Aljašce, takže se jen tak nevrátí,“ dobírala jsem si ho.

„Ha. Ha. Ha,“ zašklebil se. „Tak kde je?“ dál vrčel.

„Teď je někde s Jacobem.“ Ťala jsem do živého.

„S kým?“ procedil skrze zaťaté zuby - vždy byl žárlivý a nervní - a také šíleně protivný, ale to s tím nesouvisí. Normálně bych si ho takhle nedobírala, ale teď jsem měla navrch - určitě bych tomu nagelovanému fotbalistovi dokázala počechrat fasádu.

„S Jacobem, jejím klukem,“ vysvětlovala jsem klidně.

„Vždyť chodí se mnou!“ zavrčel.

„Máš snad kupní smlouvu? Pokud já vím, rozešli jste se před měsícem a půl,“ opravila jsem ho.

„To není pravda!“ Rukou jsem si prohrábla své krátké vlasy - mám je kratší než Sarah a vzadu nagelované.

„Myslím, že ti to řekla dost jasně,“ pokračovala jsem klidně. Pak jsem uslyšela vytí. Než stačil odpovědět, dodala jsem: „Asi bys měl jít.“ Zavírala jsem dveře, ale strčil do nich nohu.

„Nikam nepůjdu, dokud s ní nebudu mluvit,“ nedal se odbýt. Protočila jsem oči a rezignovaně jsem vzala telefon a vytočila Jacobovo číslo. Vzal to hned po prvním zazvonění.

„Čau, máš tam někde Sarah?“ ptala jsem se. Beze slova předal telefon. Vysvětlila jsem jí situaci a ona řekla, že hned přijde. „Za chvíli je tu,“ štěkla jsem na Matta.

„Co je to za kluka?“ ptal se.

„Moc fajn kluk, dokonce se máme rádi - což o nás dvou říkat nemůžu. Navíc Sarah miluje a udělal by pro ni první poslední,“ škádlila jsem ho. Zrudl vzteky. Slyšela jsem vzdálené kroky a tlumené hlasy. Jen, co Sarah viděla Matta, přiběhla k němu a vrazila mu facku - ještě nikdy jsem ji neviděla někoho uhodit, ale pro jednou jsem to alespoň nebyla já. Chvíli jsem měla pocit, že mu zlomila čelist. Matt se tvářil, jakoby viděl mimozemšťana, a mnul si čelist s bolestným výrazem. Že by pochopil, že je konec?

Pokynula jsem na Jaka, aby šel se mnou dovnitř, a nechali jsme je, aby si to vyříkali v klidu a sami - sice jsme slyšeli každé jejich slovo, ale o tom Matt nevěděl.

„Rozešli jsme se!“ ječela na něj Sarah.

„To není pravda!“ vyvracel jí to Matt.

„Nemáš tu co dělat! Měl bys odjet. Tohle je můj nový život a ty do něj nepatříš!“ štěkla na něj. S Jacobem jsem se na sebe podívali a zasyčeli.

„Ještě řekni, že mě nerada vidíš!“ opáčil jí ječivě.

„Nerada tě tu vidím!“ pronesla Sarah jeho slova klidně.

„Au,“ šeptl Jacob, který se nesmírně bavil. Asi minutu bylo ticho, než Sarah celá rudá vzteky vlezla do domu.

***

„Nechápu, jak mohl mít takovou drzost!“ rozčilovala se Sarah ještě večer.

„Stejně to jenom tak nevzdá,“ křikla jsem na ni z kuchyně, kde jsem dělala popcorn.

„Hlavně se nesmíš přestat ovládat, aby jsi mu ještě něco neudělala,“ radil jí Quil.

„Stejně...“ navazoval Jared, „jsem nečekal, že bys mu jednu vrazila. Člověk by neřekl, co s ním přeměna udělá. Třeba Kate, ta byla taková už předtím - a teď je to ještě horší,“ zašeptal poslední slova.

„Hele nech si to, jo?“ Hodila jsem po něm botu. „Ale stejně, co s  ním chceš dělat? On jen tak neodjede,“ snažila jsem se změnit téma zpátky. Paul si mě přitáhl k sobě na sedačku.

„Já bych se jí taky nevzdal,“ odpověděl mi Jake, ale oči nespustil ze Sarah. Sarah se na něj usmála a krátce ho políbila. Pozvedla jsem oči v sloup - i když jsem věděla, jak to cítí.

„Nechte si to na později,“ zaskučel Quil. Všichni jsme se začali smát. Vyrušilo nás hlasité vytí. Všichni jsme okamžitě zpozorněli a dlouhých pět vteřin nám trvalo, než jsem vyběhli z domu. Jen co jsme otevřeli zadní dveře, z tmavého lesa - ano, byla tam úplná tma, ale svůj strach jsem musela překonat - se ozvalo další bolestné vytí. Všichni jsme ze sebe okamžitě shodili oblečení a přeměnili se.

Co se děje? ptal se Jake hned, co dopadl na všechny čtyři.

Upír, řekl rychle Embry a pak bolestně zaskučel. Všichni jsme běželi k němu.

Kde je Sam? ptal se Jared. Měl mít hlídku, ale nebylo po něm ani památky. Zrychlili jsme. Po několika málo minutách jsme doběhli na malou mýtinku, kterou jsem ještě nikdy neviděla. Uprostřed v útočném postavení byl Embry, který měl kožich místy od krve a kulhal na přední tlapu. Upír byl vysoký, měl delší tmavé vlasy, karmínově rudé oči, byl tmavé - ale přesto bledé - pleti a chyběla mu jedna celá paže.

Kate, Sarah, rozkázal nám Jacob dominantním hlasem, který jsem ještě neslyšela. Běžte ke Cullenovím a celou dobu myslete na to, že potřebujeme pomoct. Pak se jedna přeměňte a řekněte jim, co se stalo. Ta druhá zůstane ve vlčí podobě, rozkazoval, zatímco jsme byli na cestě.

Která z nás se přemění? ptala jsem se. Sarah dlouho mlčela. Udělám to, jestli... pokračovala jsem. Sarah v duchu přikývla.

Potřebujeme, pomoct. Potřebujeme pomoct, myslely jsme obě na stejnou věc. Kousek před domem jsem se proměnila zpátky. Sarah mě doprovázala jako vlk. Ještě než jsem doběhla k domu, stál před námi vysoký kluk s bronzovými vlasy, černýma očima a... smrděl.

„Co se děje?“ ptal se okamžitě. Řekla jsem mu vše, co jsem měla. Zavolal na ostatní.

„Edwarde, dámy,“ pokývl nám zdvořile blonďatý muž, který vypadal starší než ostatní, ale nemohlo mu být přes dvacet pět. Edward mu vše vysvětlil. Muž přikývl.

„Esmé,“ pokývl k ženě s hnědými vlasy, „zůstaň tu s Bellou,“ pokynul jí. Pak kývl směrem k nám. Přeměnila jsem se zpátky a doběhla ostatní. Edward ztuhl.

„Carlisle,“ oslovil blonďatého muže, „vypadá jako Laurent...“ zkameněl.

„Laurent je mrtvý a nebyl talentovaný,“ opravil do další blonďatý muž, kterého jsem si ještě nevšimla.

„Já vím, já vím, Jaspere,“ přitakal Edward. Doběhli jsme na mýtinku.

Předchozí < Kacennnka = Pegas99 > Další

Kacennnka & Pegas99



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vlčí srdce - 14. kapitola:

 1
1. Ceola
31.03.2012 [22:11]

Super! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!