Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Neznámá pomoc - 11. kapitola

Vypadá jako smajlík XD


Neznámá pomoc - 11. kapitolaAhojky. Přeskočíme dějově pár týdnu a je tu vyrovnaná a sebejistá Bella, ale ani tak to nebude mít lehké. Jedno jediné pozvání na ples a všechno se pokazí. Jak se s tím Bella vyrovná? Bude bojovat o svou lásku nebo znovu propadne depresím?

Neznámá pomoc

11. kapitola

Týden uplynul jako voda a nic podstatného se nezměnilo. Alice pomohla Belle překonat nechuť k oblékání a líčení. Během minulého týdne spolu byly dvakrát nakupovat. Alice jí vyházela staré oblečení a nahradila je nejnovějšími výkřiky módy. Bella si uvědomila, že pro svůj duševní klid a sebevědomí potřebuje vypadat hezky i navenek. Naučila se sladit oblečení tak, aby jí to slušelo, a přirozeně se nalíčit. Konečně byla se sebou spokojená. Zapomněla na všechno trápení, které ji tížilo, a začala žít. V Cullenových poznala přátele, které nikdy neměla a zoufale je potřebovala. Během posledních pár dnů si přiznala, že Edward jí není lhostejný, a stali se z nich přátelé.

Edward Belle věnoval více pozornosti, ale ne tolik, aby prozradil své city. Povídali si celé hodiny, ale jen jako kamarádi. Byl až příliš stydlivý. Domníval se, že po té hrůze, kterou zažila, musí první krok udělat sama. Ona musí chtít a nikdo jiný. Miloval ji celou svou duší a jeho tělo prahlo po její vůni, dotecích, rtech... Připadala mu krásná, jak uvnitř, tak navenek. Už neměl pochybnosti, protože miloval ji samotnou.

Bella vystoupila ze žlutého Porsche, které patřilo Alici, oděná do černých legín s dlouhým fialovým tričkem do půli stehen, přes které měla černý tenký pásek. Oči měla zvýrazněné očními linkami, ale na tváři jí dominoval úsměv, který ochotně rozdávala každému na potkání. Šly společně s Alicí přes školní parkoviště, když je zastavila Jessica, bývalá kamarádka Belly.

Jessica byla vždy sobecká a žárlivá. S Bellou byly nerozlučné kamarádky do té doby, než se do Forks přistěhoval Drake. Jess ho chtěla jen sama pro sebe. Když se dozvěděla, že s ním chodí Bella, byla první, kdo ji začal pomlouvat za zády. Žárlila. Dělala Bella naschvály a vychutnávala si její poražený výraz, který ji hladil po duši. Teď před ní stála s falešným úsměvem na rtech.

Alice se na Bellu otočila s úsměvem a povzbudivým výrazem.

„Tak já půjdu za Jasperem,” prohlásila a stiskla jí nepatrně ruku. Bella přikývla a výrazem ve tváři dávala najevo svou odvahu.

Bella se otočila na Jessicu a zkoumala ji pohledem. „Co potřebuješ?” řekla to s tónem opovržení, které k ní cítila. Neměla ji ráda. To ona byla jeden z důvodů, proč měla deprese, a stále jí to zazlívala. I když se přes to přenesla, nedokázala jí odpustit škody, které napáchala.

Jessica měla klidný nadřazený výraz. „Víš, s holkama jsme se vsadily, koho Edward pozval na ples, a já vsadila na tebe, tak jsem se chtěla ujistit, jestli jsem vyhrála!?” řekla s jiskřičkami v očích. Měla za lubem něco jiného, ale to Bella nepředpokládala, tak ani nepřemýšlela a odpověděla.

„Ne. Ještě nikoho nepozval,” řekla s úsměvem, protože nevěděla, jaké překvapení ji čeká. Rozešla se do třídy a posadila se do lavice.

První hodiny utekly a Bella mířila ke své skřínce, kam si chtěla uložit učebnice. Otevřela ji, když na ni vybafl Emmett. „Ahoj, Bello. Mám pro tebe horkou novinku!” zajásal nadšeně a poskakoval jako blázen.

„Ahoj. Tak povídej,” žadonila Bella. „Víš, s kým jde Edward na ples? S Jessicou!” vyklopil to v rychlosti. 

„Cože!?” Bella zůstala stát s otevřenou pusou dokořán.

„Představ si, ona za ním přišla a pozvala ho. Tak ahoj,” zamával jí a odešel.

I ta poslední jiskřička naděje z ní vyprchala. Mísily se v ní pocity vzteku a zklamání. Toužila po tom, aby pozval právě ji. Otočila se a schovala obličej do otevřené skřínky, aby nikdo neviděl její utrápený obličej. V očích se jí objevily slzy smutku. Konečně jí došlo, co měla znamenat ta otázka na parkovišti. Cítila se podvedená a zranitelná. Jessica chtěla jedno. Mého Edwarda, řekla si v duchu a došlo jí, jak strašně moc žárlí. Poprvé v životě žárlila na dívku, která jí sebrala šanci. Stará Bella by se sesypala, ale ta nová si vzdorovitě setřela slzy rukávem a vztyčila hlavu. Bude o něj bojovat, ať to stojí, co to stojí.

Šla dlouhou chodbou do jídelny, kde si nabrala jídlo a sedla si ke Cullenovým. U stolu seděla celá rodina a po očku pokukovala po Belle.

„Ahoj,” řekla přátelsky a obdařila je jedním ze svých úsměvů. „Alice, pojedeme po obědě na ty nákupy? Potřebuju nějaké šaty,” zeptala se Bella s úsměvem na tváři. Vypadala vyrovnaně.

„Jasně. Rose, pojedeš s námi, ne?” zeptala se Alice.

„Jo, jo. Taky nějaké potřebuju.” Skoro to ani nedořekla, protože u jejich stolu se zjevil Mike. Blonďatý chlapec s modrýma pronikavýma očima, které hleděly na Bellu.

„Ahoj,” pozdravil ji nervózně. „Víš... říkal jsem si, jestli bys se mnou nechtěla jít na ples,” řekl pomalu a netrpělivě vyčkával na odpověď. Bella chviličku přemýšlela, ale tohle bylo přesně to, co potřebovala.

„Velmi ráda s tebou půjdu,” řekla s úsměvem, který ho oslnil.

„Skvělé. Zastavím se pro tebe zítra v šest hodin,” odpověděl nadšeně.

„Dobře. Budu se těšit.”

Mike odešel a ona se zadívala na zaskočenou tvář Edwarda, který měl oči černé jako nejtemnější bouře šlehající blesky. Sama pro sebe se usmála nad vítězstvím v první bitvě. Chtěl to, má to, pomyslela si s úsměvem.

Jaspera zasáhly silné emoce. Cítil z Edwarda neskutečnou zlost, žárlivost a smutek.

„Zavinil sis to sám,” řekl mu potichu, aby to slyšeli jen uši upírů. Edward potichu zavrčel a ruce držel v pěst. Měl neskutečnou touhu zabít každého, kdo měl jen oplzlé myšlenky týkající se Belly.

Bella se zvedla od stolu a zářivě se usmála. „Jedeme, holky?” zeptala se.

„Jasně,” odpověděly jednohlasně.

„Tak se mějte,” zamávala Bella klukům a obdařila Edwarda smyslným úsměvem. Odešla s Alicí a Rose na parkoviště a nastoupila do auta. Rozjely se do nákupního centra do Port Angeles. Po třech hodinách nepřetržitého nakupování našly to, co hledaly. Bella si vybrala nádherné černé krátké šaty bez ramínek ušité z té nejjemnější krajky. Přesně takové šaty hledala. Byly něžné a přitom sexy. Byla na sebe pyšná. Dívky se spokojeně vrátily domů s úlovkem. Bella se unaveně vrhla do postele a v mžiku usnula.

 


Doufám, že se vám tato kapitola líbila. Budu ráda za všechny komentáře, tak pište.

 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Neznámá pomoc - 11. kapitola:

 1 2   Další »
13. Grace
06.07.2012 [12:53]

GraceTak to bylo úžasné! Emoticon Emoticon Emoticon Takže Bella bude dělat Edwardovi naschvály? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Vymyslela jsi to báječně... Emoticon Emoticon Emoticon Hned jdu na další kapitolku. Emoticon

04.07.2012 [15:32]

BellaSwanCullen8 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11. LoveUfo
03.07.2012 [12:12]

Páni! Emoticon Tak to je BOMBA! Nemůžu se dočkat pokračování! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. martty555
03.07.2012 [11:32]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

03.07.2012 [8:22]

baroslavaMoc děkuju za všechny komentáře. Moc si toho vážím.
Emoticon Emoticon Emoticon

8. marcela
03.07.2012 [7:15]

Nechápu jak to Edward mohl Belle udělat.No Bellina odpověď stála za to . EmoticonKrásná kapitola. Emoticon Emoticon Emoticon

7. BabčaS.
02.07.2012 [22:19]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.07.2012 [19:49]

monokl009Há...Ta to Edwardovi nandala!... on si začal fuj Jessica.. Emoticon ..Krásná povídka..:) Emoticon

5. nadenka
02.07.2012 [19:35]

Jelikož se ve mně probudila zvědavost, otevřela jsem si první kapitolu téhle povídky a chytla mě do svých spárů Emoticon Emoticon Emoticon Pod každou kapitolou jsem měla chuť napsat komentář, ale jelikož už bylo pokračování, nenapsala jsem ani tečku. Doufám, že se za to na mě nezlobíš Emoticon Emoticon Emoticon
S touto povídkou jsem (zatím) spokojená. Je tu skoro vše, co by opravdu dobrá povídka měla obsahovat - bolest, ztrátu, strach, zamilovanost, zlost, žárlivost, přátelství, důvěru. Mohla bych jmenovat dál, ale popravdě řečeno, moc mě to nebaví. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Já doufám, že budeš pokračovat, protože to rozhodně stojí za to. Emoticon Emoticon Emoticon Začátek byl tak trochu zvláštní, ale jakmile jsem se dozvěděla podrobnosti, zamilovala jsem se.
Bella utrpí velkým šokem a Alice jí pomůže. Do toho se zaplete Edward s jeho city, takže z toho je láska.
Nejvíce se mi asi líbilo, jak Edward dostal vztek a šel roztrhat na kusy a spálit Drakea. Emoticon Emoticon Emoticon Zasloužil si to!!! No, a pak tu je Bellina vzpověd Alice, která ji vyslechne spolu s celou rodinou.
Nevím, co mám dál psát, takže napíšu jen to, že je to nádherná povídka a, prosím, piš dál. Jenom tě (jestli teda můžu Emoticon Emoticon Emoticon ) chci poprosit o delší kapitolky. Nechci tě nějak omezovat nebo kritizovat, ale zdají se mi krátké. Jen to ti můžu vytknout. Zbytek je úžasný. Takže... jen tak dál! Emoticon Emoticon Emoticon

02.07.2012 [17:30]

Sanasami Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!