Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Neznámá pomoc - 12. kapitola


Neznámá pomoc - 12. kapitolaA máme tu ples. Nevrlý Edward. Smyslná Bella. Jessica jako broskev a rozesmátý Emmett. Přeji příjemné čtení.

Neznámá pomoc

12. kapitola

Edwarda ovládal vztek. Dnešní den pro něj byl peklem. Bella zářila jako sluníčko a jeho to postupně připravovalo o rozum. Myslel si, že Bella zareaguje jinak, když se dozví, s kým jde na ples. Její reakce ho překvapila stejně jako ostatní členy rodiny. Myslel si, že bude naštvaná, ale ji to nerozhodilo, a to ho štvalo ještě víc. Jasper měl pravdu, zavinil si to sám.

Bella netrpělivě čekala na příchod Alice, která jí měla pomoct s líčením a účesem na ples. Chodila od jednoho rohu k druhému s nastraženýma ušima. Zanedlouho slyšela kvílení brzd automobilu, které zastavilo před jejím domem. Vzápětí jí do pokoje vtrhla Alice.

„Ahoj. Jdem na to. Nemáme moc času. Sedni si sem na stoličku a já tě zatím namaluju,” řekla v rychlosti a mezitím si připravila šminky.

„Bello, můžu se na něco zeptat?” zeptala se mezi tím, co jí zvýrazňovala oči.

„Jistě,” odpověděla Bella klidně.

„Víš, myslela jsem, že budeš naštvaná, až se dozvíš, s kým jde Edward na ples,” řekla opatrně Alice.

„Po pravdě jsem byla, ale potom jsem si řekla, že mu to pěkně osladím,” odpověděla Bella s úsměvem.

„Perfektní. Tak mu k tomu pomůžeme, ne?!” řekla ďábelsky Alice.

„Ale prosím tě, neříkej to nikomu,” podotkla Bella. „Protože si myslím, že mi to Emmett řekl jen kvůli tomu, aby viděl moji reakci,” řekla smutně. 

„Všechny jsi nás překvapila. Mysleli jsme, že budeš šílet, a ty si nakráčíš do jídelny s hlavou vztyčenou, rozesmátá jak lečo,” zachichotala se Alice. „Měla jsi Edwarda vidět. Pukal vzteky.” Tomu se zasmála i Bella. Po líčení přišly na řadu šaty a páskové černé boty na podpatku.

 

Vypadala jako bohyně pomsty, která ji posilovala. Nechtěla se pomstít v pravém slova smyslu, ale chtěla, aby žárlil. Chtěla mu dát ochutnat jeho vlastní medicínu. Přešla k zrcadlu a koukala na svůj odraz. Byla zaskočená. Dívka před ní byla nádherná. Vlasy jí volně spadaly na ramena v divokých vlnách. Oči měla orámované hnědou tužkou a na rtech lesk. Délka šatů zvýrazňovala její dlouhé a hubené nohy. Zvedla pravou ruku a dotkla se své tváře konečky prstů, aby si potvrdila, že je to ona.

  ≈≈

Školní tělocvična byla vyzdobena snad tisíci balónky, které byly napuštěné heliem a vznášely se nad hlavami studentů. Reprobedny vydávaly rytmické tóny a nealkoholické nápoje tekly proudem. Zábava byla v plném proudu. Cullenovi stáli u jednoho stolku a skvěle se bavili, až na Edwarda. Byl nešťastný. Vedle sebe měl dívku, která myslela na chtíč, který ji svazuje. Představovala si sebe a Edwarda při tanci, líbání, na rande... Ničilo ho to. Byl otrávený svým vlastním rozhodnutím jít na ples  právě s Jessicou. Měla na sobě dlouhé šaty v broskvové barvě s tenkými ramínky, které jí držely dekolt, protože ho měla velký pomalu až k pupíku. Levým bokem se lepila na Edwarda a řehtala se každé prkotině, kterou Emmett vypustil z pusy.

Alice netrpělivě vyhlížela Bellu, protože byla zvědavá na Edwardův výraz. Bella kráčela chodbou tělocvičny zavěšena v rámě svého společníka Mikea, který zářil štěstím nad tak okouzlující partnerkou, jakou měl. Vešli do tělocvičny a všechny oči se otočily na její maličkost. Zářivě se usmála. Edward stál s otevřenou pusou a zbarvenýma očima do temně černé. Alice si vychutnávala jeho výraz s potěšením, které ji hřálo u srdce.

Bella s Mikem přistoupili ke Cullenovým. „Ahoj, lidi,” řekla vesele.

„Teda, Bello. Ty jsi kočka. Já být sám, tak jdu do tebe,” řekl zaskočeně Emmett.

„Ty bláho. Já nemám slov,” zablekotal Jasper.

„Děkuju. Ahoj, Jess. Vypadáš dobře,” řekla Bella nevinně.

„Jako broskev,” dodala šeptem. Nato se všichni u stolu rozesmáli. Emmett se popadal za břicho.

„Co bylo tak vtipné?” ptala se Jess roztržitě.

„Jako broskev,” zahlásil Emmett a začal se nanovo smát. Jessica se rozzuřeně otočila na Bellu, z očí jí šlehaly blesky.

„Ty...” zavrčela. „Tobě nestačí, žes mi ukradla Drakea?! Ty mě chceš ještě zesměšnit?! Drake se s tebou vůbec neměl zahazovat. Jsi jen obyčejná holka,” řekla, celá červená vztekem.

„Tak pozor. Přestaň strkat svůj křivý nos do věcí, do kterých ti nic není, nebo bys o něj mohla rychle přijít! Jasný?” řekla nasupeně Bella a ukazovala na ní prstem.

„Takže ty jsi teď bojovnice?!” prohlásila Jess ledabyle.

„Jo, to jsem, a pokud sis myslela něco jiného? Jsi na omylu,” prohlásila vyrovnaně Bella. Otočila se na Mikea a doširoka se usmála.

„Nechceš jít tančit?” zeptala se nevinně.

„Ano, pojďme,” odpověděl radostně.

Edward zíral na scénu, která tu proběhla s otevřenou pusou. Myslel si, že se Bella rozbrečí a uteče, ale ona se jí postavila. Je to bojovnice, pomyslel si a přikyvoval. Zíral na Bellu, která tančila do rytmu pomalé balady přitisknutá na jeho hrudi. Měla omotané ruce kolem Mikeova krku a hlavu měla položenou na jeho rameni. Zavřela oči a usmívala se. Věděla, že ji Edward pozoruje, a svou roli hrála, jak nejlépe uměla.

„Pojď!” zavrčel Edward a chytil surově Jessicu za ruku. Táhl ji za sebou na parket. Ruce jí položil na boky a přitáhl si ji k sobě. Pomalu začali tančit a Jess byla v sedmém nebi. Zářila jako vánoční stromeček. Edward ji hladil po bocích, ale Bella si toho nevšímala. Šestým smyslem věděla, že Edward poslouchá každé její slovo i tep jejího srdce. Vztyčila hlavu a usmála se.

„Nepůjdeme se projít?” zeptala se smyslně. Mike jemně přikývl. Vzala ho za ruku a propletla si s ním prsty. Šli kolem Alice na vzduch, když na ni spiklenecky mrkla.

 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Neznámá pomoc - 12. kapitola:

 1
9. Vec
07.08.2012 [12:25]

Dóst dobrý. Emoticon těším se na další díl, tak snad bude brzy. Chci vědět, jak bude Ed reagovat

14.07.2012 [22:52]

BellaSwanCullen8 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. BabčaS
14.07.2012 [15:43]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. LoveUfo
14.07.2012 [10:40]

Bože můj! Celou kapitolku se tlemím jako debil! je to naprosto úžasné Emoticon

5. Lucka
14.07.2012 [0:39]

skvělé. Jsem zvědavá jak to bude dál probíhat. Moc se těším na příští díl Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Verča
13.07.2012 [19:57]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. martty555
13.07.2012 [18:05]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. MyLS
13.07.2012 [16:38]

MyLSpěkné

1. lelus
13.07.2012 [15:55]

tak Edovi treba Emoticon ale treba ho ešte potrápiť aby vybuchol žiarlivostou Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!