Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Láska nikdy neumiera - 10. kapitola

Adioma


Láska nikdy neumiera - 10. kapitolaBella uvidí niečo nečakané. Príjemné čítanie. Vaša Alexa

Edward a Tanya stáli pri zábradlí, objímali sa a... bozkávali.

„Edward,“ šepla som nepočuteľne. Cítila som sa, akoby mi niekto vrazil nôž do chrbta. Cítila som sa oklamaná, podvedená, sklamaná... Nebola som ani týždeň mŕtva a on sa tu už bozkáva s upírkou. Edward sa odtiahol od Tanye.

„Bella,“ šepol. Keby som mohla plakať, už by sa mi z očí liali vodopády sĺz. Pokrútila som hlavou, otočila sa a utekala čo najďalej. Vybehla som z domu a utekala do lesa. Po asi siedmych minútach utekania som zastala, sadla si za strom a začala vzlykať. Ako mi to mohol urobiť? To mu vôbec na mne nezáleží?

 

Edward:

Bella sa chcela oprieť o zábradlie, no nepodarilo sa jej to a gúľala sa dolu strmým svahom. Musel som sa držať na uzde, aby som nevybuchol smiechom. Keď sa dogúľala, vstala a pozrela sa na mňa.

„Ha, ha, ha. Cestou naspäť sa pozriem na Nessie,“ zakričala a vybrala sa cestou k domu, akou sme prišli autom. Tá ma vie teda pobaviť. Zostal som na terase a ďalej sa opieral o zábradlie. Mal som čudný pocit. Dúfam, že na mňa nemá spln nejaké účinky.

Asi po desiatich minútach ma prebral zvuk chôdze z tranzu. Bola to Tanya. Podišla ku mne a tiež sa oprela o zábradlie. Zvláštne bolo, že som v jej nevedel čítať myšlienky. No nikomu, kto bol aj v dome. Bolo to ako s Bellou.

„Je mi to naozaj ľúto. Musíš to mať teraz strašne ťažké,“ povedala.

„Renesmee som najprv nenávidel,“ priznal som sa. „ No keď som ju uvidel, videl som v nej malú Bellu. S ňou to zvládam lepšie,“ dodal som. Prisunula sa ku mne bližšie a objala ma. Nechal som sa. Ani neviem, ako dlho sme tam stáli. Zrazu sa ku mne natiahla a pobozkala. Bozk som jej oplácal, aj keď neviem prečo. Ten mesiac musí mať na mňa nejaký vplyv. Už to nebol iba jeden bozk. Už sme sa bozkávali.

„Edward,“ šepol niekto. Odtiahol som sa od Tanye. Pri dverách od terasy stála Bella a v jej očiach som videl smútok.

„Bella,“ šepol som. Otočila sa a rozbehla sa preč. Pozrel som sa na Tanyu a vymámil sa z jej objatia.

„Prepáč,“ šepla a sklopila pohľad. Povzdychol som si a vybral sa hľadať Bellu. Tak toto bude ťažké. Keď som bol v dome už som videl myšlienky všetkých. Tanya si to vyčítala, ale myslela si, že keď sa z toho dostanem, tak to skúsi opäť. Chcela ma zviesť.

Vyšiel som z domu a rozbehol som sa do lesa. Neviem kde bude. Neviem kam zmizla. Určite si to vysvetlila, že ju už nemilujem. To nie je pravda. Ona je celá moja existencia. Nadovšetko ju milujem. Dal by som zaň život. Lenže ja som už mŕtvy sto rokov.

Behal som kade-tade po lese. No nenašiel som ju.

„Bella?“ zakričal som. Nič. Bol som ďaleko od domu.

„Bella?“ zakričal som opäť. No stále nič. Pustil som sa späť do hľadania. Zrazu som začul vzlyky. Vybral som sa za zvukom. O niekoľko minút som našiel Bellu ako sedí pri strome a vzlyká. To som nechcel. Približoval som sa k nej. Zodvihla hlavu a pozrela sa na mňa. Hneď prestala vzlykať a postavila sa.

„Bella...“ začal som, no prerušila ma.

„Stoj! Nepribližuj sa ku mne!“ zvrieskla na mňa. Zastal som.

„Nie je to tak, ako si myslíš,“ dokončil som vetu.

„Ja dobre viem, ako to je. Si obyčajný klamár. Čo iné som mohla od teba očakávať? Náš pán dokonalý, ktorému nevadí, že jeho manželka je mŕtva tri dni a on už zvádza upírku! Nevadí mu, že sa bozkáva rovno pred ňou, keďže je duch a on ju k tomu vidí a počuje! Tebe už na mne vôbec nezáleží!“ vrieskala tu na mňa. Zle to pochopila.

„Bella... ja ťa milujem,“ povedal som.

„No iste. Zasa iba klameš! Nenávidím ťa!“ To bola rana päsťou do brucha. „Vieš čo? Ty mňa už vôbec nezaujímaš. Ži si svoj život s Tanyou a mne už daj pokoj,“ dodala.

„Bella...“ opäť som začal a urobil k nej krok. Zavrela oči.

„Nie!“ zvrieskla a zrazu zmizla. Nie! Kde je? Kam zmizla?

„Bella?“ zakričal som. Hrobové ticho. Začal som behať po lese a hľadal ju. Často som zakričal jej meno, ale nikto neodpovedal. Zastavil som sa a namiesto nej som si sadol ku stromu ja.

Povedala, že ma nenávidí. Tá veta ma doslova bičovala. Mal som chuť vrátiť čas. Nemali sme ísť sem. Keby sme sem nešli, nič by sa nestalo. Všetko zle pochopila. Ani neviem kam zmizla. Čo keď ju už nikdy neuvidím? To sa nesmie stať! Musím ju ešte aspoň raz vidieť. Musím jej to vysvetliť. Mal som jedinečnú možnosť byť s ňou ako s duchom aj po jej smrti. Čo som to urobil? Schoval som si tvár do dlaní. Presedel som tam niekoľko hodín.

Vydal som sa späť do domu. Vošiel som doň a pozrel sa na hodiny. Boli presne dve hodiny. Išiel som za Eleazarom. Vošiel som do jeho kancelárie.

„Bol som na love,“ oznámil som mu. Prikývol. „Zistil si už niečo?“ opýtal som sa.

„Nie,“ pokrútil hlavou. Povzdychol som si a začal listovať knihy s ním.

Okolo pol šiestej vstala Nessie. Tak rýchlo rástla. Mala iba štyri dni a už vyzerala, akoby mala rok. Bola smädná. Keby sme nezobrali nejakú zo sebou do termosky, musel by som jej ísť uloviť. Vybral som z chladničky termosku, otvoril ju a išiel ju odniesť Nessie. Sedela v obývačke na gauči s Kate a Carmen a pozerala v televízii rozprávku. Hneď, ako ma uvidela, usmiala sa na mňa. Bola rozkošná. Tiež som sa musel usmiať. Mala v sebe kúzlo, ktoré očarilo každého.

Ahoj, poslala mi pozdrav v myšlienkach.

„Ahojte,“ pozdravil som ich. Kate a Carmen sa na mňa pozreli a usmiali sa. Odvrátili pohľad späť na televíziu. Podal som Nessie fľašu.

Ďakujem, poďakovala mi v myšlienkach a začala piť. Sadol som si k nim na gauč. Nessie dopila a opäť sa zadívala na televíziu. Dnešná mládež...

„Nechcete sa ísť poprechádzať vonku?“ opýtal som sa ich. O pár hodín odchádzame s Nessie preč, tak chcem, aby sa trocha poobzerala po vonku.

„Áno,“ povedala zlatučko Nessie a široko sa usmiala, čím odhalila svoje malé zúbky. Carmen a Kate ju zobrali a zmizli na poschodie. Aj ja som sa vybral hore po čistú bundu. Síce táto nebola vôbec špinavá, ale Alice zúrila, keď som mal jedno oblečenie viac ako jedenkrát, tak som si už zvykol každý deň brať nové. Kate a Carmen si tiež obliekli bundy a Nessie celú prezliekli. Stále ma trápila Bella...


Neprehnala to podľa Vás Bella? Prosím, zanechajte komentár. Nasledujúca kapitola bude z pohľadu Belly.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska nikdy neumiera - 10. kapitola:

 1
3. reneesmecarliecullen
06.11.2012 [20:45]

suhlasim s lelus Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. lelus
06.11.2012 [20:15]

Edward je debil Emoticon

1. LadySadness
05.11.2012 [12:39]

to je taký - idiot, a ver mi, že som mala na mysli ešte horšie slovo, teraz by mal odtiaľ okamžite vysmahnúť a nezdržovať, Bella rozhodne nepreháňa, veď čo iné si mala myslieť, keď sa takto chová, debil, aj keby o nej nevedel nemá právo s takto chovať, to fakt vyzerá, že mu nanej nikdy nezáležalo, a keď vie, že ho Tanya bude ďalej pokúšať, tak čo tam ešte straší, zbaliť malú a hybaj preč, a Tanyu JEDNOZNAČNE odmietnuť, akú cenu má jeho láska? a je vôbec nejaká? takto pripraviť dcéru o matku, blbec jeden nezrelý, a tá cundra tiež, zvádza čerstvého vdovca Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Bella rozhodne nepreháňa

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!