Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Když se lidé z Hostitele potkají s lidmi z Twilight - 4. kapitola


Když se lidé z Hostitele potkají s lidmi z Twilight - 4. kapitolaVyslyšela jsem přání některých čtenářů a pokusila se to zamotat. Ale protože jsem měla tuto kapitolu už skoro dopsanou, tak jsem ji lehce zkrátila a vytvořila si prostor pro pokračování v 5. kapitole, kde to možná napíšu z pohledu někoho jiného, někoho z upírů, nebo vlků. Ale nebudu předbíhat, sama to ještě pořádně nemám rozmyšlené, jen hlavní zápletku. Pěkné čtení Kacennnka.

______________________________________________________________________

Když se lidé z Hostitele potkají s lidmi z Twilight

- 4. kapitola

______________________________________________________________________

 

„No, tak jsme to trochu urovnali, proti byli hlavně jen Aaron a Kyle,“ vysvětloval Jeb.

„Tak u Kylovi horké hlavy se dalo čekat, že bude dlouho trvat, než mu dojde, že je všechno dobré a to samé i u Aarona,“ doplňoval Ian.

„Hmm,“ jen dodal Jeb a pokračoval, „bohužel tu není dostatek ložnic, takže buď budete muset být tady, anebo v nemocnici.“ Ian se na mě podíval a já hned věděla na co myslí, a tak jsem přikývla.

„Jake se Sethem se klidně vejdou k nám.“ Ano, mysleli jsme na to samé.

„No to není tak špatný nápad. A Bella by mohla zatím spát u skladu, protože ještě bude nějakou dobu prázdný, a ostatní si tam mohou alespoň dát věci,“ uvažoval nahlas Jared.

„Ok, tak domluveno,“ zakončil to Jeb, ale Jared pokračoval.

„Ale asi bychom měli co nejdříve vyjet na výpravu a vzít s sebou Aarona a Kyla,“ navrhoval. Mezitím si Jeb zamyšleně mnul vousy.

„No tak můžete vyrazit ještě dnes. Vezmi Kyla, Aarona, Melanii, Paige a Andyho a…“

„A co Wanda? Potřebujeme ji,“ namítal Jared.

„Ale tady ji taky potřebujeme Jarede, má tu na ostatní takový vliv, že by to mohla snáz urovnat,“ tvrdil Jeb. Nejsem si jistá, jestli měl pravdu. Někteří se mě stále tak trochu… báli. Ale na druhou stranu by byl Ian konečně spokojený, protože by si přišel na své, když on nejvíc agitoval proti tomu, abych někam jezdila, to však nebyla taková to situace.

„Dobrá, jdu to ostatním oznámit a jen co se setmí, vyrazíme. Kyla a Aarona zatím budeme muset držet dál od nich. Zatím.“ A mávl rukou za sebe, když mizel v tunelu. Tato konverzace se klidně mohla stát i v naší nepřítomnosti.

„Wando, Iane, mohli byste to tu nějak zařídit. Musím pracovat na poli, mrkev už je zralá a byla by škoda, aby uhnila, dík.“ A Jeb mizel ve tmě stejně jako Jared.

Jen co zmizel v tunelu, Ian se na mě široce usmál. Myslela jsem, že mu jednu natáhnu za to, jak uspokojeně vypadal. Naštěstí jsem se udržela, protože by to bolelo víc mne než jeho, a kysele jsem se na něj usmála, což ho donutilo k ještě širšímu a uspokojenějšímu úsměvu, když viděl, že mě to naštvalo.

Domluvili jsme se, že já odvedu Jacoba a Setha do ložnice a Ian půjde s ostatními ke skladu, ale nejdříve bude muset někde sehnat matraci. Zase jsem dostala ten snazší úkol, ale tentokrát mi to nevadilo, protože jsem je měla – svým způsobem – ráda, i když jsou to mýtická stvoření.

Když jsme se rozcházeli na druhé straně tunelu, Ian se tvářil tak smutně, jako kdyby mě neměl vidět alespoň rok, ale alespoň jsem už měla jistotu, že na mě není uražený. S kluky jsem tedy šla k ložnicím, po cestě jsme potkali několik lidí, nikdo z nich nepozdravil, jen někteří třeba Trudy nebo Heidy na mě pokývly hlavou. Skoro celou cestu jsme šli v tichosti – nemyslela jsem si, že to ti dva dokážou –, ale to ticho opět přehlušilo Sethovo kručení v břiše.

„Ty jsi fakt strašný, brácho,“ komentoval to Jake se smíchem.

„Copak já za to můžu? I když si nepamatuji žádného Clearwatera, který by byl tak hladový.“

„Já neznám nikoho, kdo by do sebe nacpal pět sendvičů a měl stále hlad.“ A zase se zasmál.

„Víte co? Jen co vám ukážu naši ložnici, tak půjdeme do kuchyně na oběd. A Seth si dá alespoň dva.“ A také jsem se zasmála.

„Skvělý nápad,“ souhlasil Seth, ještě aby ne.

Rychle jsem jim ukázala ložnici a šli jsme do kuchyně. Doba oběda ještě vůbec nebyla, a tak jsem doufala, že tam bude mít službu někdo, komu by nevadili a také jsem doufala, že Iana napadne, že tam budeme, protože jsme potřebovali ještě dvě matrace, což nikoho z nás nenapadlo.

„Tak tady máte,“ podávala nám Trudy tři porce polévky a chlebové rolky, „kdybyste ještě někdo chtěl, je tu toho dost.“ Usmála se.

„Díky, Trudy,“ poděkovala jsem za všechny.

Oba dva spořádali dvě porce, zatím co já jsem jedla stále tu první a když už jsem nemohla pozřít ani sousto, Seth to všechno dojedl. Nechápu, jak může být tak hubený, když toho tolik sní, asi má opravdu tak rychlé spalovaní. Než to Seth dojedl, Ian a ostatní přišli do kuchyně, Ian vzal dvě porce oběda, jednu pro sebe a druhou pro Bellu.

„Díky, Iane,“ poděkovala plaše. A než se Ian posadil, Alice pokračovala v konverzaci.

„Jak jste tu objevili tyto jeskyně?“ ptala se.

„Melaniin strýc Jeb, ten s tou puškou,“ ostatní přikývli, „sem jednou spadl. Prý byl vždycky tak trochu šílený a věřil na to, že jednou bude konec světa, nebo něco takového, a tak tyto jeskyně využil,“ odpovídala jsem.

„Hm. A jak dlouho tu jste?“ zapojila se do rozhovoru Bella.

„Já ani nevím, jak dlouho tu jsem, tady v podzemí nemá cenu roky počítat,“ odpovídal Ian a než mohl pokračovat, skočila jsem mu do řeči.

„Já tu jsem něco přes rok.“

„Jak jsi to tu mohla tak dlouho přežít? Myslím jako duše,“ ptala se Esmé.

„Dobrá, neříkám, že to bylo lehké, ale po asi dvou prvních měsících se situace celkem ustálila, a bylo to snazší…“ chtěla jsem pokračovat, ale Edward mi skočil do řeči.

„Proč jsi ji chtěl zabít, když ji miluješ?“ ptal se.

„Edwarde!“ napomínala ho Bella. „Už to děláš zase, hrabeš se lidem, které neznáš, v hlavě!“

„Ale já to viděl v Sethově hlavě,“ ohradil se.

„Co?“ ptala se Bella.

„Bells, já Wandě nedokážu číst myšlenky a Ian myslel jen na to, že je mu něco strašně líto a že ji hrozně miluje.“

„Ty jí nedokážeš číst myšlenky?“ divila se Bella.

„Ne,“ odpověděl zamyšleně, „nevím čím to je, možná je to tím, že jen parazituje, promiň, lepší výraz mě nenapadl.“

„To je dobré.“ Usmála jsem se na něj.

„Tak proč, Iane?“ zajímal se Jasper a Ian se na mě bolestně podíval, já jsem se na něj usmála, sice se mi to moc nepovedlo, ale nevypadal tak smutně.

„Protože jsem jí nevěřil, nevěřil jsem jí, že není Hledačka, že se vzdala svého života duše,“ odpovídal sklesle.

„Jak ses ji snažil zabít?“ ptal se Emmett se značnou zvědavostí a Rosalie mu vlepila pohlavek. „Au, lásko, neblbni.“

„Chtěl jsem ji,“ díval se na zem, „uškrtit.“

„Wow,“ reagoval Emmett a bylo vidět, že ho to potěšilo.

„Emmette!“ zase ho napomínala Rose.

„Pane bože, Alice!“ vykřikl Edward.

„Alice?“ ptali se najednou Bella, Carlisle, Jasper, Emmett, Rosalie a Esmé.

„Já, já… já jsem viděla…ta výprava…“


Předchozí < Shrnutí > Další


Kacennnka



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Když se lidé z Hostitele potkají s lidmi z Twilight - 4. kapitola:

 1
1. Mkv
18.09.2013 [2:20]

Wow nejlepsi hlod od edwarda se ozval ten pravej fakt dobra otazka Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!