Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jane Volturi - 4. kapitola Nová

Edward on the tree


Jane Volturi - 4. kapitola NováV tejto kapitola se objaví Jane ako ju poznáme. Pekné čítanie. JaneVolturyCullen.

Vyšli sme k ostatným. Krstná sa živo bavila s Geredom a ja som pochopila, že už všetko bude v poriadku.

Potom však Geredovi zazvonil mobil. Zdvihol to.

„Prosím?“ povedal takmer okamžite.

Niekto mu niečo povedal a on zmraštil tvár.

„Pravdaže,“ odvetil.

Zasa niečo a on si vzdychol.

„Ale... Áno, vykonám. Dajte mi týždeň,“ povedal a zložil.

„Na čo máš týždeň?“ objala som ho.

„Na nákup darčekov pre môjho mladšieho bratranca,“ povedal zadumane, ale potom sa usmial.

„Tak fajn.“ Tušila som, že predo mnou niečo tají. Ale nechcela som sa do toho šprtať.

Celý deň sme sa pofľakovali, no Gered mal stále tú divnú náladu. Potom sme sa k večeru vydali domov.

 

Na druhý deň som sa mala zísť s Geredom. Sama. Išla som teda na určené miesto. Starý dub za dedinou.

„Prepáč mi to. Donútili ma,“ hlesol Gered, ale stál mi chrbtom.

„Čo by som ti mala prepáčiť?“ nechápala som.

„Moju zradu.“

Otočil sa. Bol to stále on. No oči mal čierne, nie aké si ja pamätám. A pleť mal o dosť svetlejšiu ako...

Spoza stromu vyšli dvaja muži.

„Gered. Máš možnosť získať si naspäť Arovu dôveru. Neváhaj. To dievča má silný dar,“ povedal muž zahalený v plášti tak, že mu nebolo vidieť ani časť tela.

„Neváhaj. Inak to oľutuješ,“ povedal druhý rovnako oblečený.

„Jane...“ Podišiel ku mne a chytil mi tvár do rúk.

„Gered, vysvetli mi, čo sa tu deje.“ Po tvári mi tiekli slzy. Bála som sa. On sa mi pozeral do očí a ja som sa pozerala do tých jeho.

„Kiež by sme sa nikdy nestretli. Kiež by si nemala taký talent ako máš,“ hovoril mi a stále mi hľadel do očí.

„O čom to zasa hovoríš?“ chytila som mu ruky, ktorými ma držal za tvár.

„Si výnimočná. A ja som sklamal Ara. Chcel tvoju výnimočnosť, Jane. Pochop, budeme naveky spolu,“ povedal, urobil nejaký hmat a ja som zrazu cítila len pálčivú bolesť.

 

„Zobúdza sa.“ Alec?

„Jane.“ Gered.

Otvorila som oči. Predo mnou stál chlapec, ktorého som poznala. Až na to, že mal bledú pokožku a červené oči.

„Gered,“ povedala som, ako obarená vriacou vodou.

„Láska moja.“ Objal ma a ja som sa oprela o jeho hruď.

„Kde to sme?“ zašepkala som.

„Vo Volterre, miláčik.“ Stále ma objímal.

„Áno. Vo Volterre, kde nás tvoj super frajer zaviedol.“ Alec.

„Alec, si to ty?“ vytrhla som sa z Geredovho náručia.

„Áno, som to ja,“ povedal znudene. Celý on.

„Ako to, že sme tu?“ Obrátila som sa na Gereda.

„Aha. Aká náhoda. Naša malá Jane a Alec sú živý a zdravý.“

Do miestnosti vošiel ďalší chlap s červenými očami. Postavila som sa pred brata. Asi to vyzeralo hlúpo, pretože môj brat je omnoho vyšší ako ja.

„Odvážne gesto, dieťa moje,“ Povedal znova a priblížil sa.

Gered si kľakol a ďalší v miestnosti tiež. A prečo všetci majú červené oči?

„Som Aro. A vy musíte byť zázračné dvojčatá, o ktorých sa mi Gered zmienil.“ Usmial sa na kľačiaceho Gered.

„Ty hlupák jeden. A ja som ti verila.“ Podišla som k nemu a dupla som mu na ruku. (Mal ju položenú na zemi keďže kľačal.)

„Ale Jane. Sústreď sa a mysli na to, aby ho to bolelo čo najviac,“ povedal muž a neviem prečo som mu verila a urobila som to.

Gered sa okamžite zvalil na zem a zvíjal sa v bolestiach. A priznám sa, robilo mi to radosť. To on môže za to, čo sa stalo mne a môjmu bratovi. A zaslúži si trest.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jane Volturi - 4. kapitola Nová:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!