Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jane Volturi - 5. kapitola - Nikto nikdy.


Jane Volturi - 5. kapitola - Nikto nikdy.Posledný diel. Dúfam, že sa bude páčiť, aj keď je kratší. Pekné čítanie. JaneVolturyCullen

Prešiel mesiac, čo sme sa s Alecom ocitli v tomto divnom mieste. Aro na nás dával špeciálny pozor a vravel nám „moje deti“. Vysvetľoval nám, že naše dary sú klenoty, ktoré si treba strážiť.

Naučili sme sa všetko o tom, čím sme sa stali. Naučili sme sa kŕmiť, naučili sme sa používať svoje schopnosti. Boli sme najmladší z gardy, ale vždy sme mali prednosť. Vždy sme sa sýtili po vládcoch.

Už niekoľko krát som stretla Gereda. No on sa len uklonil. Ani ahoj mi nepovedal. No, asi to tak je lepšie pre nás oboch.

A úprimne povedané, čo sa týka Aleca, ten si to dosť užíva. Celú túto vec s upírmi a podobne. Mne len chýba jedno -voľnosť.

Aro vraví, že si na to časom zvyknem, ale ja si to až tak nemyslím. Vždy mi bude chýbať slnko. Vždy. A na tom už asi nič nezmení.

 

Katrin

Jane išla pred mesiacom za Geredom. No nevrátila sa a tak ju išiel hodinu na to Alec hľadať. No ani on sa nevrátil. Volala som Jakeovi, no ani ten ich nevidel. Ani Gereda.  Tak som sa vybrala k starému dubu sama.

„Čo tu hľadáš?“ ozval sa muž v čiernom plášti.

„Kvety. Bylinky pre babku na čaj.“ Niečo mi vravelo aby som klamala.

„Pokračuj,“ povedal a v tom mu zazvonil mobil.

„Pane. Áno, sú na ceste. Dary čoskoro dorazia do Volterry. Aro z nich bude nadšený, sú proste úžasný. A to dievča. Poslíček mal pravdu je výnimočná.“

Tvárila som sa, že ho nepočujem. Odtrhla som prvú burinu, čo som videla. Zhodou okolností pŕhľava. Začali mi tŕpnuť ruky, ale aspoň uverí, že je to na čaj.

Obrátila som sa, že odkráčam. Pozrela som na muža a zazrela som mu ruku. Krv. sklonila som pohľad k zemi a pridala som do kroku. Keď som prišla domou, volala som znova, ale nie Geredovi, Jane.

„Prosím?“ ozval sa zvonivý hlas.

„Dobrý deň slečna, potrebovala by som hovoriť s Jane. Je niekde poblízku?“ spýtala som sa.

„Momentík.“ Počula som kroky. Otváranie dverí.

„Pane, toto je pre slečnu. Prevezmete to vy, alebo ona?“ Toto evidentne nebolo smerované mne.

„Prosím?“ ozval sa mužský hlas.

„Kde je Jane!?“ zvrieskla som.

„V dobrých rukách a radím ti, už sem nevolaj,“ dopovedal  a mobil stíchol.

Zložil to a tak som volala na mobil znova s nádejou, že mi dá Jane.

No mobil bol hluchý.

Išla som ku krstnej mame, teda Janinej mame. Krstná mala spolu tri deti. Malý Erik bol jediný, čo jej ostal. Bola na tom zle.

Vošla som do Janinej izby. Otvorila som šatník a vybrala som jej šaty. Viseli tam tak neprizorné. A vtedy som si spomenula ako sa tešila až ju v nich Gered uvidí. Ako sa tešila. Šaty zavesené na vešiaku, ktoré si už nikto nikdy neoblečie. Šaty, ktoré patrili mojej sesternici.

Uvidela som fotky. Boli tam jej kamarátky. A boli sme tam aj my. Siahla som po fotke, kde bola s Alecom. Bola to ich najkrajšia fotka. Objímali sa a smiali sa. Pamätám si tie Vianoce. Boli sme všetci spolu a boli sme pri sebe. Žiadny frajeri. Žiadny. Iba my.

A rozrevala som sa.


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jane Volturi - 5. kapitola - Nikto nikdy.:

 1
1. BlueFox
16.01.2019 [13:04]

Promiň ale když už chceš psát tak ať to má hlavu a patu. Poslední kapitola je nejasná a hlavně to nedává smysl. Když už něco píšeš má to mít začátek děj a konec tak aby to na sebe aspoň navazovalo.
Nemáš špatný nápady ale špatné podání . Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!