Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jane Volturi - 3. kapitola


Jane Volturi - 3. kapitola3. kapitola a malé prekvapenie pre Gereda.

Jane

Išli sme na neďalekú horu, aby sme nazbierali vzorky. V tom mi došla SMS od Alec.

KATRIN MÁ PRÍSŤ DOMOV. PORIADNE ZÚRILA.

No,  plány nám to prekazilo a tak sme museli ísť domov a odviesť Katrin. Kto iný ako krstná pozeral z okna. Viem, že sa o ňu bojí, ale... Pripadalo mi to dosť prehnané.  Ani sa s Jakeom nerozlúčili, len si zakývali. Mňa Gered objal a ja som jej zakývala tiež. Potom som Gerdovi vtisla bozk. Potom vytiahol niečo z kapsičky. Myslela som, že ma porazí.

„To je stiahnutý koncert.“ Usmial sa. Začala som skákať uprostred ulice ako šľahnutá. Pišťala som a kašlala som na krstnú mamu.

Jakea sme odprevadili na bus. Jediné, prečo tu bol bola Katrin, a aj tá musela domov.

Katrin mi neskôr vravela dačo v tom zmysle, že jej mama kedysi chodila s punkáčom a nedopadlo to dobre. Takže to chápem.

Prešlo pár dní a zasa sme boli na kúpalisku. Boli to strašné horúčavy. Doniesla som si vlastnú deku. Pri kúpe lístkov som stála s Geredom a krstná si len povzdychla. Keď sme si išli nájsť miesto na deku, našli sme veľký plac. Jednu deku si rozprestrel Jake, druhu som rozprestrela ja pre mňa a Gereda, tretiu si rozprestrela Katrin, ďalšiu Zuzu a Miro a lôžka si doviezla starká a krstná.

„Princezná, ideš do bazéna?“ zavolal na mňa Gered a urobil krok smerom k bazénu.

„Princezná?“ pozrela na mňa starká. Zjavne o ničom nevedela.

Gered ma objal zozadu a pobozkal ma na líce.

„Áno! Moja punková princezná.“ Chytil ma do náručia a odnášal ma preč. No ja som metala nohami a tak ma musel pustiť.

„Musím si urobiť chvost, lebo budem mať vlasy ako medúza,“ zasmiala som sa a začala som v taške hľadať gumku.

Gered mi už schmatol vlasy a úhľadne mi urobil chvost.

„Nechala si si ju na deke,“ uškrnul sa.

„Ja ťa žerem.“ Objala som ho a vtlačila som mu bozk. On mi ho opätoval.

„Koľko vy dvaja spolu chodíte?“ spýtala sa stará mama s úsmevom na tvári.

„Jake, koľko je hodín?“ spýtal sa Gered.

„13.25,“ odvetil.

„Presne 6 mesiacov, 3 týždne 3 dni 18 hodín 29 minút.“ Usmial sa a rýchlo ma pobozkal na líce.

„No, neje zlatý?“ usmiala som sa na Katrin, chytila Gereda za ruku a ťahala ho k bazénu.

 

Katrin

Odišli a ostali sme na deke bez nich.

„Janie, ona nie je ako ty. Ten chalan je milý,“ prihovárala sa jej starká.

„Ja viem. Ale predsa mi to nedá,“ pozrela sa mama na starkú.

Ja so si ľahla na brucho a začala som študovať časopisy. Prešlo pätnásť minút a tí dvaja sa vrátili. Gered vzal osušku, zabalil Jane a potom sa zabalil on.

„Niečo pre teba mám.“ Schmatla kabelku a vytiahla krabičku od perli.

„Maslo. Skočím po chlieb. Ok?“ Jane sa rozosmiala a otvorila krabičku. Geredovi oči div z jamiek nevypadli.

„To je...“ Nemal slov.

„Čokoládoví. Tvoj obľúbený.“ Jemne si hrýzla peru a keď na ňu Gered pozrel, usmiala sa.

 

Jane

Vybrala som lyžičku.

„Všetko najlepšie k narodeninám.“ A vtisla som mu bozk.

„Spomenula si si. Myslel som si, že si zabudla.“ Objal ma a po tvári mu tiekli slzy.

„Ako by som mohla zabudnúť,“ hladkala som ho po uteráku na chrbte.

Zrazu sa z reproduktorov ozvala pesnička od Green day. Gered hneď spozornel a ja som vedela, čo bude nasledovať. Upravila som si uterák, aby mi nespadol a Gered sa postavil.

„Smiem prosiť?“ Chytil ma za ruku a objali sme sa. Sice sme sa pohybovali len z nohy na nohu, ale bola to z tých pomalších piesní. Veľa ľudí sa najprv čudovalo prečo dvaja puboši tancujú na tráve na punkovú pesničku, ale niektorý sa aj usmiali. V dobrom.

Keď pesnička dohrala, vzala som lyžičku a odkrojila som kus. Keď si sadol aj Gered, rovno som mu ju strčila do úst.

„Takže teraz som ešte aj ako vtáčatko kŕmený?“ zasmial sa s plnými ústami.

„Nepáči?“ Odtiahla som lyžičku s ďalším kúskom.

„Písk, písk,“ začal Gered a ja som mu vložila lyžičku do úst. Bol taký zlatý. Tak strašne som ho milovala.

Vkladala som mu tak každý kúsok do úst až napokon nebolo nič.

„A mne si nič nenechal,“ zašomrala som.

On ma postrčil tak, aby som si ľahla na deku. Sadol si na moje stehná, teda dali si tam kolená, a ja som čakala, čo bude. Nahol sa nado mňa a vydýchol na mňa čokoládovo. Potom ma dlho a vášnivo bozkal.

„Postačuje to ako odškodnenie?“ opýtal sa a začal ma bozkávať po celej tvári.

„Porozmýšľam,“ usmiala som na a on sa odvalil.

„Katrin, chceš šišku?“ Všimla som si, že všetci (okrem Mira a Zuzu – ktorý boli už v bazéne) sa na nás dívali.

„Ideme na kolu?“ spýtal sa Gered Jakea.

„Ja by som radšej išiel na tu šišku,“ Usmial sa Jake na Gereda.

Vstali sme a všetci štyria sme odišli. Šišky som kúpila štyri a Gered šiel po kolu. Doniesol tri. Jednu dal Jakeovi, ďalšiu Katrien a tretiu si nechal on. V ruke však držal ďalšiu slamku. Sadli sme si na trávu pred stánkom, ja som dala do pohára dve slamky a s Geredom sme pili z jedného pohára. Zjedli sme šišky.

Ešte sme boli asi tri krát na pol hoďku v bazéne a potom sme šli domou. Ani sa mi nechcelo lúčiť. Ale musela som.

 

Na druhý deň sme sa dohodli, že pôjde s nami do mesta. Blížil sa začiatok školského roka. Obaja sme nastupovali na strednú a obaja na tú istú, len každý na iný obor. Povedala so mu čas, ktorý nebol presný. My – teda krstná, ja a Katrin – sme tam boli už o hodinu skôr. Bola so si kúpiť šaty na začiatok školského roka.  A Katrin tiež, aj keď ona nenastupuje na strednú, ale na gymnázium, to je tiež nová škola a treba sa ukázať.  Ja som si vybrala čierne, s červeným vzorom, krátke a na ramienka. Katrin si vybrala ružovkasté s kvetinkami. Všetko sme odniesli do auta.

Vtedy sme narazili na chalanov. Zavrela som kufor auta a niekto ma objal zozadu a zakryl mi oči.

„Budem hádať. Colin Morgan,“ žartovala som.

„Vedľa jak tá jedľa,“ povedal Gered.

„No tak ten fešák s autobusu, ktorý na mňa hľadí stále, keď idem zo školy? Ten s tými červenými vlasmi?“ zasmiala som sa.

Gered mi pustil oči a pobozkal ma.

„Mal by som sa báť?“ usmial sa, keď sme si už stáli zoči voči.

„A čoho by sa bál môj rytier?“ usmiala som sa.

„Toho, že jeho baba drží v aute niekoho v igelite?“ poklepkal po kapote auta.

„Nebuď zvedavý. Ešte týždeň a dozvieš sa, kto tam je.“ Chytila som ho za ruku a odtiahla od auta.

Jake neprišiel. Ale poslal Katrin obálku, ktorú som dostala od Gereda a dala som ju jej na záchodoch.

No vôbec nikto netušil, čo sa ešte len chystá.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jane Volturi - 3. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!