Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Illusions: Dark illusions - 1. kapitola

1.Lareth-New moonn


Illusions: Dark illusions - 1. kapitola„Renata vás tam zavedie,“ pokynul hlavou k nej a ona prikývla. Otočila sa na nás a naznačila nám, nech ideme sa ňou.
Išli sme stále nižšie a nižšie. To hádam nie...
Došli sme k jednej z ciel a ona ju váhavo otvorila. A moje najhoršie obavy sa naplnili...

Demetri:

„Ďaľší?“ povedala Jane zúfalo, keď som sa objavil vo dverách a v ruke ďalší list od nich...

„Tento je od Kálie,“ podal som jej ho a ona mi ho vytrhla z ruky, na čo som sa uškrnul.

„Život je len sen. A ja som tvoja nočná mora,“ prečítala nahlas.

„Ako vieš, že je to od Kálie?“ zdvihla pohľad od listu ku mne a položila ho na stolík vedľa postele.

„Ona nepíše tak hrôzostrašne, ako Isa,“ spokojne som sa uškrnul a ona prevrátila očama.

„Tak to sa na ňu priprav. Pokojne by zabila alebo umučila k smrti najbližších, len aby sa nám kvôli niečomu pomstila, alebo čo,“ vstala a sadla si na stolík.

„Kedy sme vlastne naposledy videli Bellu a tú jej druhú nádheru, pretože tá tretia je mŕtva?“ nadvihla obočie.

„No... Melanie je mŕtva, Bella a nejaká Mikayla asi zúfalé. Dosť zúfalé,“ odpovedal som jej.

Do miestnosti vrazil Alec. Vyzeral byť... zhrozený?

„Fajn. Tie mrchy zo Salvezzy zabili Ashley a Britney. A sú dosť silné,“ oznámil nám.

„Ako... zabili?“ pochybovačne som sa ho spýtal a ona sa na mňa pozrel a vymenili sme si zvedavé pohľady s Jane.

 

Mikayla:

Toto ani nie sme my. Stala som sa prenásledovateľom a vydieračom. Kde sa podela tá veselá, šťastná, spokojná a nedepresívna Mikayla? A Bella nápodobne. Mel je preč. A Ally je proste... Ally. Nestratím ešte aj ich dve, alebo Sarah a ostatné. Strčila som ruku do vrecka a vytiahla stadiaľ kus dotrhaného papiera. Boli na nej dve usmievajúce sa osoby. Chlapec a dievča. Obidva sa usmievali a bolo na nich vidno, že majú silný vzťah. Ja a David. Stála som tam a pozerala sa na ňu, kým som nezapočula kroky. Objavil sa prudký pohyb a ja som pred sebou uvidela usmievať sa Bellu.

„To si im teda dala,“ zasmiala sa a ja tiež.

„Kde je Sarah?“ spýtala sa a ja som nadvihla obočie.

„Potrebujem s ňou hovoriť,“ vysvetlila ja som pochopila. Sarah sa vie na niekoho pripojiť a daná bytosť s ňou je telepaticky spojená.

„Ani neviem. Povedala, že ide na lov. Na sever,“ odpovedala som jej, vďačne sa na mňa pozrela a rozbehla sa na danú stranu.

Povzdychla som si a unavene sadla na padlý kmeň stromu vpravo do mňa. Niekto ma objal okolo pliec a sadol si ku mne.

„To zvládnete. Toto nám výjde,“ ozval sa jemný hlas Ally a ja som iba jemne kývla.

„Môže to byť aj horšie...“ vytočila som sa k nej a ona sa zatvárila zúfalo.

„Ako si môžeš byť tým tak istá?“ položila som jej otázky a ona sa zamyslela.

„Nie som si istá. Len dúfam. Ale Mel určite žije. Skúste na to tak myslieť aj vy,“ povzbudivo sa usmiala. Celá ona...

„Ale čo, ak nie? Čo ak nežije, a bude to sklamanie?“ byť človek, tečú mi slzy...

„Vždy myslíte iba na to zlé. Skúste aspoň na deň byť tak, ako ja...“ usmiala som sa nad tou predstavou. Ale to ne šlo. Nejde nemyslieť na najdôležitejšie osoby v mojom živote.

„A pôjde to...“ dodala. Niekedy si myslím, že číta myšlienky...

„Ally, keď sme u toho, vážne... Nevieš, kto ťa premenil?“ zvedavo som na ňu pozrela a ona sklopila pohľad k zemi.

„Ani nie,“ zašepkala, potriasla hlavou a znovu sa na mňa pozitívne pozrela.

„A vlastne Melanie... Prečo ste nám o nej nikdy nehovorili?“ zažmurkala.

„Ja nie, to Bella,“povzdychla som si a pokračovala. „Nie je to dobré téma. Hlavne pre ňu. S Mel sa spoznali trochu skôr. Nie je to pre ňu dobré, a... nikdy to pred ňou nespomínam. Snaží sa na to zabudnúť ona, aj ja ale ono... Veľmi to nejde.“

„Ani neviem, kto to bol. Hovorila len, že vaša sestra,“ ironicky sa usmiala.

„No, Mel... Bola jedna z prvých upírov na svete. Veľmi stará. Niekedy bola ako telo bez duše. Nenávidela Volturiovcov skoro celú svoju existenciu. Jedna z najlepších osôb,“ zhrnula som to a ona len prikývla.

Chcela sa postaviť, ale ja som ju zadržala a ona si sadla späť.

„A čo sestry? S nikým o tom nehovorili, len s tebou,“ povedala som jej a ona sa uchechtla.

„No... Sú z Grécka, ale väčšinu života žili v Taliansku. Asi vo Florencii. Premenili ich pri kolonizácii. Vieš, že sú to dvojčatá?“ zasmiala sa.

„No... Niekedy sme si to mysleli,“ priznala som.

„Ale aj tak, skoro najmladšia je Sarah,“ povedala a zafúkal vietor, ktorý jej trochu nadvihol vlasy.

„Tebe to nikdy nepovedala, že?“ kývla.

„Vraj jej pripomínaš jej najlepšiu kamarátku,“ vysvetlila som jej a jej sa viditeľne uľavilo.

„Narodila sa v Louisiane. Skoro nikto sa s ňou nebavil. Vyrastala v detskom domove, keď jej rodičov zavraždil gang. Bola adoptovaná, ale ony na ňu väčšinou kašlali. Erica jej pomáhala,“ doplnila som a ona sa zatvárila previnilo.

„Ty za to nemôžeš. Ani nikto z nás.“

S Ally sme si rozumeli najviac. Nikdy nám nehovorila o svojej rodine.

„A vlastne... Čo tvoja rodina?“ spýtala som sa jej a ona nachvíľu stuhla.

„Ono to... Bola som jedináčik. Mala som rodičov, a dobrý vzťah k prírode. Ale potom som už napríklad...pumy a vlkov chránila vlastným telom a ony mi neublížili. Odvtedy sa mi celé mesto vyhýbalo,“ povedala.

„Ahojte, o čo ide?“ ozval sa hlas, niekto si sadol vedľa nás a my sme sa otočili k Sarah.

„Ahoj, nič také, kde je Bella?“

„Išla do Kalifornie. Nehovorila, kde. Asi za armádou,“ mykla jemne plecami.

„A prečo išla za tebou?“ spýtala som sa jej.

„Prepojenie,“ prevrátila oči a jej pohľad opäť spočinul na nás.

„A kde sú sestry?“

„Nemám zdania,“ zafunela Ally.

„Naposledy som videla jednu z nich s Bellou. Asi išli spolu,“ odpovedala som.

„A kam zmizla Grace?“ uškrnula sa Ally.

„Tu,“ postavila sa pred nás a vyzerala, ako keby prelietla stromami sem a tam.

„Čo sa ti stalo? To novorodení?“ uškrnula som sa a Ally, Sarah a Grace sa zasmiali.

„Menšia výmena názorov,“ uškrnula sa na oplátku Grace.

„To ste lietali?“ uchechtla sa Sarah.

„Niečo také,“ mykla Grace plecami a išla sa posadiť vedľa Sarah, ktorá naprázdno preglgla, a keď sa k nej Grace posadila, trochu sa odsunula, na čo Grace prevrátila oči

„A kde je Victoria? Dlho som ju nevidela,“ informovala Grace a ich pohľady spočinuli na mne.

„Išla s nimi. Tuším kontrolujú Arizonu, Španielsko, Floridu a Kaliforniu.“

„Aha,“ postavila sa Ally a aj zo Sarah zmizla.

„Čakajte!“ zakričala som na ne aj s Grace a rozbehli sme sa za nimi.

„Závod?“ otočila sa k nám Ally, kde sme dobehli na ich úroveň a preskočila skalu a následne útes aj s nami. Prikývla som a Ally sa premenila v pumu a predbehla nás. Do ciela sme ale dorazili spoločne.

„Kto vyhral?“ položila otázku Grace a Sarah sa na ňu pozrela.

„Nikto. Všetky,“ odpovedala som jej a dala si prameň vlasov nabok.

Sarah si odfrkla a ja som sa na ňu prekvapene pozrela.

„Nejaký problém,“ zamračila som sa na ňu a ona sa uškrnula.

„Vôbec,“ povedala sarkasticky a založila ruku v bok.

„Ako ja sa teším na ten boj,“ sadla si na zem trucovito Grace.

„Nápodobne,“ ironicky povedala Ally.

„Prečo tam vôbec išli?“ zaklonila som hlavu a v duchu vyslala modlitbu.

„Na kontrolu,“ odpovedala Sarah.

„Stretol sa niekto z vás vôbec s nimi?“ položila som otázku a Ally preglgla. Pozrela som na ňu.

„Prosím?“

„A to ja im všetkým dlžím peniaze,“ povedala vyčerpane a my sme sa zasmiali.

„Fajn, kedy?“

„Pred troma rokmi. Už si ani nepamätám,“ posťažovala sa a robila sa, že premýšľa.

„Jasné,“ povedala sarkasticky Grace, „na to ti tak skočím.“

„Môže upír trpieť-,“ začala Sarah.

„Sklapni, Sarah,“ umlčala ju Grace.

„A nie, nemôže,“ doplnila ju Ally.

„Viete, že ja tu velím?“ povedala som urazene a ony zasyčali. O krok som ustúpila.

„Tak nie, no,“ sklamane som sa zatvárila a sa víťazne usmiali.

Čo asi teraz robí Mel? Chýba mi... A ak vôbec teda žije.

„Hej!“ niekto so mnou mykol a ja som zavrtela hlavou.

„Počula si? Snaž sa o tom nerozmýšľať,“ zamračila sa Ally.

Keby to tak išlo... Ale nejde. Som upír a Mel mi v pamäti navždy ostane...

Povzdychla som si.

 

Demetri:

„Takže sú silné?“ spýtal som sa.

„Až príliš,“ kývla mi Jane.

Otvorili sa dvere a dnu nakukla Renata.

„Aro vás volá,“ povedala a ja som už teraz cítil znepokojenie. Bola nervózna. Takže asi nič dobré...

Alec, ja a Jane sme vyšli von a zamierili do sály.

„Moji drahí,“ začal Aro, keď sme prišli. Felix tam už bol. Caius sa zákerne usmieval. Ajaj...

„Ukázali sa isté komplikácie a chceli by sme vám niečo ukázať,“ pokračoval.

„Renata vás tam zavedie,“ pokynul hlavou k nej a ona prikývla. Otočila sa na nás a naznačila nám, nech ideme sa ňou.

Išli sme stále nižšie a nižšie. To hádam nie...

Došli sme k jednej z ciel a ona ju váhavo otvorila.

A moje najhoršie obavy sa naplnili...


No.... Ďakujem VictoriiJamesLaurent. :D No comment. :D


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Illusions: Dark illusions - 1. kapitola:

 1
11.04.2013 [13:04]

VictoriaJamesLaurentnádhera Emoticon Emoticon Emoticon úžasné, krásne dokonalé, nemám slov Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11.04.2013 [12:56]

NatalieVolturikrásna kapitolka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!