Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Illusions: Dark Illusions - Prológ

1.IsabellaCullen-New Moon


Illusions: Dark Illusions - PrológTen jeden deň mi zmenil život. Na tomto svete je teraz zlo, ktorého sa boja aj tie najkrutejšie a najhoršie bytosti na svete. Jedného dňa nastane bitka, ktorá toto všetko zmení. Celý tento svet. A to len kvôli mojej a Kaylinej naivite, že Melanie je stále nažive. Ale je to vôbec tak? Všetci tomu veríme. Ale ten deň nikdy nezabudnem. Ako by som aj mohla? Som upír. A Kayla podobne. A nikto z nás nevie, čo sa v ten deň stalo s nami, aj s Melanie, a či to vôbec stálo za to. A Victoria, aj po tom, čo sa stalo kvôli mne, nám pomáha. Jedna z tých, čo urobili najviac. Pre Salvezzu.
Bella s Mikaylou aj po tých rokoch, čo o Mel nič nevedia, dúfajú, že stále žije. Ale nikto o nej nič nevie... Volterra sa pripravuje na boj so Salvezzou, a snažia sa zistiť, kto to je. Ale čo je vážne s Melanie?
BellaDemetri

Bella:

Ten jeden deň mi zmenil život. Na tomto svete je teraz zlo, ktorého sa boja aj tie najkrutejšie a najhoršie bytosti na svete. Jedného dňa nastane bitka, ktorá toto všetko zmení. Celý tento svet. A to len kvôli mojej a Kaylinej naivite, že Melanie je stále nažive. Ale je to vôbec tak? Všetci tomu veríme. Ale ten deň nikdy nezabudnem. Ako by som aj mohla? Som upír. A Kayla podobne.

A nikto z nás nevie, čo sa v ten deň stalo s nami, aj s Melanie, a či to vôbec stálo za to. A Victoria, aj po tom, čo sa stalo kvôli mne, nám pomáha. Jedna z tých, čo urobili najviac. Ako aj Ally. Ona bola premenená v šesťnástich rokoch, a ako upír má niečo cez desať rokov. Je z Oregonu. Skoro zomrela smrteľným bodnutím do chrbta. Niekto ju našiel a premenil. Zvláštne je, že už predtým cítila nejakú reznú ranu do krku. A s niečím ďaľším sa nám nechcela zveriť.

„Bells?“ objavila sa vedľa mňa Ally.

„Hm?“ usmiala som sa na ňu.

„Niečo nové?“ nadvihla obočie.

Povzdychla som si, smutne sa zatvárila a pokrútila hlavou. Zatvárila sa sklamane a smutne prikývla.

„Záleží ti na tom, že?“ spýtala sa ma vážne a sadla si na padlý kmeň stromu.

„Až príliš,“ posadila som sa vedľa nej.

„Aj nám,“ chápavo sa na mňa pozrela.

„Neboj, podľa mňa žije. Musí,“ povzbudivo sa usmiala a ja som znervóznela.

„Áno, ale na to nemáme žiadny dôkaz,“ trochu som sa odsunula.

„Ale musíš tomu proste veriť. Alebo aspoň pevne dúfaj. Nemôžete mať s Kaylou ďalej takto výčitky svedomia,“ zvýšila trochu nervózne hlas.

„Áno, ale niekedy zdanie klame. A ja si to nechcem nahovárať a potom sklamať. A Kayla tak isto.“ Vstala som a rozišla sa do lesa. Cítila som ešte jej pohľad zabodnutý do môjho chrbta.

„Je proste taká. Všetkých utešuje. A je nám verná. Spĺňa pravidlá Salvezzy,“ ozvalo sa a za mnou som videla Kaylu opretú o strom a ironicky sa usmievať. Pristalo jej to. Posledné mesiace bola zachmúrená, smutná a bez nálady.

„Asi ma hľadá Sarah. Hneď som tu,“ usmiala sa znovu a niekam sa spŕchla.

A ja som tam ostala sama.

„Nájdeme ju vôbec niekedy?“ spýtala som sa sama seba.

„Áno. Vy ju vždy nájdete,“ niekto ma objal a ja som podľa hlasu spoznala Serenu.

„Vážne?“ odtrhla som sa a uprela svoj pohľad na ňu.

„Áno.“

Niekedy mi povahou pripomína Ally. Ale Ally je taká... pokojná, múdra a harmonická. Tá harmónia a rovnováha z nej priam vyžaruje. S prírodou má veľa spoločného. Dokáže sa meniť na pumu. A čo k tomu... Je silná. A môže mať ako zviera aj viac podôb. Ale zatiaľ má iba orla a pumu. Musí zapracovať. A Serena... Ovláda myseľ. Z nej vyžaruje vysoký temperament, odhodlanosť a sila. Sestry Serena a Hailey sú jedny z najsilnejších... Hailey zase dokáže ovládať sily. Niekedy ich prezývame iba sestry. Sú si dosť podobné. Aj povahou, tak aj vzhľadom a charakterom. Niekedy si dokonca myslíme, že sú telepaticky spojené.

A teraz k tomu hlavnému. K Salvezze... Vznikla na základe Melanie. Keď sme sa s Kaylou a s pomocou Victorie snažili zabudnúť, nešlo to. Snažili sme sa, ale nedokázali sme to. Znamenala pre nás veľa a nastalo rozhodnutie. Keď majú gardu Volturiovci, tak aj my. A teraz proti sebe bojujú dva najsilnejšie upírske rody na svete. Vládneme ja, Kayla a Victoria. V upírskom svete sme ako Isa, Kália a Victoria. Každá z nás má armádu.

Victoria má ovládania, Kayla hocičo s prírodou a ja ostatných. Sú rozdelený po celých štátoch. Victoriina je hlavne v Kalifornii a na Floride, moja je v Arizone, a Kaylina v Španielsku. A naše najbližšie s nami. Ako Ally, Hailey, Serena, Sarah a Grace. Vždy to začalo bitkou, a skončí to bitkou. Keď Salvezza stratí len jednu členku, stratí veľký kus seba. V tom je naša dohoda. Každý, kto bol vybraný do Salvezzy, je tu dobrovoľne a pod pravidlom. Nikdy nás nesmie zradiť. To je základ.


Takže... Keď raz, tak sa ma nezbavíte a to je všetko, pretože za túto kapitolu sa ultra hanbím. :D Alóha. :D



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Illusions: Dark Illusions - Prológ:

 1
04.04.2013 [13:04]

NatalieVolturiKrásný prolog Emoticon Emoticon len som sa v tom trocha stratila Emoticon ale aj tak sa mi to veľmi páči Emoticon Emoticon

1. Simluiq
04.04.2013 [7:52]

Mne sa veľmi páči Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!