Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Arova odplata - 1. kapitola

Jak vznikl Edward


Arova odplata - 1. kapitolaV této krátké kapitole se octneme v Arově mysli. Aro nám zde odhaluje část svých velkolepých plánů na zbavení se konkurence. Doufám, že se Vám bude líbit. Budu vděčný za komentáře.

 

Krátce po návratu do Volterry

 

Hrdlo jsem měl vyprahlé a spalované žízní. Heidi měla přijít každým okamžikem. Nemohl jsem si pomoct, ale připadal jsem si jako narkoman, čekající na svou dávku. I když přirovnání k ubohé lidské bytosti se mi hnusilo. Čekání. Čekání na krev!

Garda shromážděná kolem nás už byla nedočkavá. Heidi má zpoždění. Když v tom jsem uslyšel, jak do hradu vstupuje větší skupina lidí. Podle hluku, který nadělali, jsem odhadoval, že tam může být takových 40 až 50 kusů. Hmm, čekání se vyplatilo. Doufám, že to nebudou jen scvrklí starci bez krve, jako obvykle.

Zaslechl jsem, jak Heidi vypráví smyšlené historky o našem sídle. Musel jsem se pousmát. Náš hrad je tak starobylý, že všichni historici, co po světě chodí, by se sem sjeli a rozebrali to tu kámen po kameni, kdyby vešlo ve známost, že jeho počátky sahají do 7. století před Kristem. Systém podzemních chodeb a kamenné sály jsme museli během času obestavět jinými budovami a skrýt se tak před zraky světa. Žijeme tu již od dob Etrusků, toť téměř tři tisíciletí, a pořád se nám daří zachovávat utajení, pomyslel jsem si spokojeně.

Zatoulal jsem se ve svých myšlenkách, že jsem dokonce zapomněl na svou žízeň i potravu, která se blížila. Vzhlédl jsem, když Heidi vešla do kruhového sálu. Znovu mě ovládla žízeň. Do sálu se hrnula velká skupina zvědavých lidí. Samí důchodci, pomyslel jsem si znechuceně. Zahlédl jsem mladý pěkný pár a už se mi sbíhaly sliny. Je čas na hru!

Povstal jsem, roztáhl ruce ve vítajícím gestu a široce se usmál na příchozí.

„Vítejte, hosté! Vítejte ve Volteře!“

Pak jsme se všichni společně pustili do “hodování“. Vrhl jsem se na vyhlédnutou dívku a zakousl se do její krční tepny. Během pití krve jsem se dotýkal její kůže a vychutnával si její myšlenky a vzpomínky. Michelle. Zamilovaná Michelle. Jak sladké! *

Za pár okamžiků její vědomí vyhaslo. Odhodil jsem její bezkrevné mrtvé tělo na podlahu a pohlédl na jejího přítele Freda. Vykuleně a nechápavě zíral na tělo své skoro manželky, ležící na podlaze, neschopný se pohnout. Vyděšeně se na mě podíval. Roztomile jsem se usmál a vrhl se na něj.

Krmení pro mne vždy bylo dvojnásob vzrušující zážitek, než pro ostatní. Bavilo mě zkoumat mysli mých obětí, vychutnával jsem si jejich ubohé lidské starosti, radosti, nejtajnější touhy, nejskrytější myšlenky.

Láska, kterou jsem viděl v myslích Freda a Michelle, bylo něco, co jsem nechápal. Viděl jsem ji mnohokrát skrz myšlenky jiných. Pro mě však je láska přítěž. Ovlivňuje a zastírá rozum. My, vládci, se nemůžeme nechat ovládat něčím takovým. Kromě toho, já ani nechci.

Když jsem skoncoval se zamilovaným párem, rozhlédl jsem se kolem sebe. Už jich moc nezbývalo. Caius si vzal na starost malou rodinku, právě odhodil těla rodičů a vrhl se na vřískající děti. Marcus se skláněl u dvou těl, která si odtáhl ke stěně.

Vzal jsem si od Caia jedno dítě jako zákusek. Dětská krev byla o mnoho chutnější než krev dospělých. Pohodil jsem drobné tělíčko na hromadu a usadil se zpět na trůn. Zase jsem se cítil svěží a plný sil.

Pozoroval jsem svou gardu, jak odnáší těla pryč ze sálu. Nyní, když už jsem mohl myslet i na něco jiného než na krev, tak jsem začal znovu přemýšlet o svém plánu. Provést ho bude hodně složité díky Alici. Můj miláček Alice! Už jsem se nemohl dočkat, až ji přidám do své sbírky.

Měl jsem ale obrovskou výhodu – věděl jsem, jak funguje její vidění. Když tu byla se svým bratrem Edwardem a Bellou, viděl jsem do ní. To je má klíčová zbraň. Díky této znalosti jsem věděl, že já nesmím učinit jakékoliv rozhodnutí ohledně Cullenových. Alice mě jistě hlídá. Cullenovi nejsou hloupí a jistě budou očekávat nějaký útok. Ví, že čas pro mě nic neznamená. Ví, že nakonec udeřím. Mají ale jednu slabinu – jsou krotcí a nechtějí s námi bojovat. Měli šanci, že nás porazí, a promarnili ji. Znovu už jim tu šanci dát nehodlám. Nedovolím, aby se znovu spojili s přáteli a ohrozili naši vládu. Bez přátel nebudou mít šanci nás porazit. Bez přátel.

Rozhodnout za mě může někdo jiný. Někdo, koho Alice nesleduje. Ale až za nějaký čas. Zatím jim dám pocit bezpečí a klidu.

Lstivě jsem se usmál.

Ano, na nějaký čas jsou v naprostém bezpečí.

 

Prolog <<< 1. kapitola >>> 2. kapitola

 


* pokud chcete vědět více o osudu Freda a Michelle, přečtěte si jednorázovku CK Volturi

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Arova odplata - 1. kapitola:

 1
1. Arnessie
29.04.2012 [20:20]

Páni tenhle dílek je fakt suprovní opravdu moc pěkný a ten trailer SUPER!!!!!Ale mohl se tam víc oběvovat Caius ale jinak moc pěkný Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!