Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Arova odplata - 2. kapitola

Jacob/ Wolf


Arova odplata - 2. kapitolaAro se nesmí rozhodnout, a proto rozhodnutí nechá na své oblíbenkyni. Jane dostala úkol a je celá dychtivá jej splnit. Doufám, že se Vám tato kapitolka bude líbit. Budu vděčný za komentáře.

 

O 17 let později…

 

Je čas.

K tomuto rozhodnutí jsem dospěla po několika letech váhání. Aro se rozhodnout nemohl, a proto bylo na mně, kdy nadejde vhodný okamžik. Před 17 lety jsem o tom mluvila s Arem:

Bylo to krátce po tom, co dorazil Demetri se zprávou, že Stefan a Vladimir nejsou k nalezení. Caius pořádně zuřil. Aro tehdy seděl s bratry na trůnech ve velkém kruhovém věžním sále. Nechal si mě zavolat.

„Jane, drahoušku.“

„Ano, pane?“

„Potřebuji si s tebou o samotě promluvit, pojď se mnou.“ Aro vstal z trůnu a gestem ruky odmítl svou osobní strážkyni Renatu, kterou jinak bral všude s sebou. Už jen to bylo divné. Renata, Arův fyzický štít, byla neustále v jeho okolí, dokonce i na důvěrných schůzkách.

Když jsme vycházeli z kruhového sálu, ohlédla jsem se zpět. Alec to nedal najevo, ale v očích jsem mu zahlédla znepokojení. Tohle bylo hodně neobvyklé. Ale co se mi může stát? Jsem Arova nejsilnější zbraň, jsem jeho trumf. Vyšli jsme na chodbu a prošli zlatem pobitými dveřmi. Nakonec Aro zamířil do jedné z prázdných kamenných místností.

Zabouchla jsem za námi tlusté dubové dveře. Aro se ke mně otočil.

„Jistě si pamatuješ to nezdařené tažení proti Cullenovým,“ konstatoval.

Přikývla jsem.

„Takhle to nemůžeme nechat,“ pokračoval. „Teď bych nic nepodnikal, naši nepřátelé jsou ve střehu. Čekal bych na vhodnou chvíli,“ pohlédl mi do očí.

Byla jsem z jeho slov trochu zmatená. Proč mi rovnou neřekne, co po mně chce?

„Já sám nemohu dělat nic. Alice jistě sleduje má rozhodnutí,“ řekl, jako kdyby věděl, na co právě myslím.

Několik okamžiků mlčel.

„Kdyby byli Cullenovi bez přátel, tak by se nám neubránili,“ řekl tiše.

Konečně jsem pochopila. Bez přátel! To je můj úkol.

„A záminka?“

„Něco vhodného si vymysli,“ usmál se.

„Nezapomeň na talenty, ty chci,“ řekl s důrazem.

Už jsme o tom dříve mluvili. Aro se bál, že bych talenty, které chce, radši zabila, než aby se stali jeho dalšími oblíbenci. To měl pravdu. Bellu a Alici jsem k smrti nenáviděla. Mohly mi ukrást moje místo. Naneštěstí Arovi nic z toho neuniklo a důrazně mě varoval, že jakékoli akce tohoto typu nestrpí.

„A když se nebudou chtít přidat?“

„Nemůžeme jim dovolit žít jinde, než v naší gardě,“ zesmutněl.

„Až se rozhodneš, vezmi si s sebou Felixe, Demetriho, Aleca i Chelsea, ta ti pomůže je přesvědčit,“ usmál se.

 

Vrátila jsem se ze svých vzpomínek do současnosti. Ano, je čas. Aro o tom nesmí vědět, je to mé rozhodnutí. Musím jednat rychle.

Shromáždila jsem Aleca, Felixe, Demetriho a Chelsea.

„Máme práci,“ oznámila jsem jim.

Bylo zvykem, že všechny úkoly zadával Aro. Mé konání je neobvyklé a vyvedlo je z míry.

„Jednám na Arův rozkaz,“ uklidnila jsem je.

„Jistě si pamatujete na tu neblahou situaci s Cullenovými. Zatím odstraníme jen jejich přátele. Doufám, že pak budeme moci zničit i samotné Cullenovy.“

Tvářili se ohromeně.

„Přece jste si nemysleli, že to Aro nechá jen tak,“ usmála jsem se škodolibě.

V gardě jsem platila za nejvyšší autoritu, hned po Volturiových a hodně jsem si na tom zakládala. Ačkoli se nás Chelsea snažila vždy sdružit v jednolitý celek, já vždy byla nad ostatními jako Arův miláček.

„Vyrazíme,“ rozhodla jsem.

My, Volturiovi, disponujeme ohromnými prostředky. Využíváme moderní techniky k usnadnění naší práce. Mimo jiné máme ve vlastnictví dva letouny Cessna Citation X, což je nejrychlejší soukromý letoun světa. Díky nim jsme schopni zasáhnout po celém světě do deseti hodin.

V jednom z těchto letounů jsme mířili do Egypta.

 

1. kapitola <<< 2. kapitola >>> 3. kapitola

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Arova odplata - 2. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!