Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Alice? Co se s tebou děje? - 7. kapitola


Alice? Co se s tebou děje? - 7. kapitolaDalší kapitolka. Alec Bell ukáže Itálii. Poté přijdou do Volterry. Jak bude Aro reagovat na Aleca s Bellou? Co se pak stane? Hezké čtení, vaše patulka13

Pohled Bella

Když jsem se probudila, tak jsem se lekla, kde to jsem. Ale pak jsem si na vše vzpomněla. Alec a Jane. Edward, Jazz a Emm. Letadlo. Jistě, vždyť jsme na cestě do té Itálie. Podívala jsem se vedle sebe, kde je Alec. Myslela jsem si, že se snad zblázním. Rychle jsem se od Aleca odtrhla, protože jsem ho držela kolem pasu. Od něj se mi dostavil jenom jeho smích. Nakonec jsem se začala smát s ním.

„Dobré ráno, Šípková Růženko,“ usmál se na mě.

„Dobré,“ odpověděla jsem, „už jsme v Itálii?“ zeptala jsem se.

„Už tam za chvíli budeme. Spala jsi pěkně dlouho,“ řekl jen tak mimochodem.

„Dlouho? Jak dlouho jsem spala?“ zeptala jsem se zmateně. Myslela jsem, že jenom tak hodinku, nebo dvě.

„Pět hodin,“ řekl úplně v klidu. Pět hodin? To není možné! Vždyť je…

„Kolik je vůbec hodin?“

„Šest hodin ráno. Venku ani pořádně nesvítí slunce, takže se nám to hodí.“

„Jak hodí?“ zeptala jsem se. „Co se vám stane, když vstoupíte na slunce?“ zeptala jsem se se zájmem. Opravdu mě to zajímalo.

„Nic se nám nestane. Jenom na slunci záříme jako diamant,“ řekl Alec.

„Jako diamant? To jako fakt? A ukážeš mi to někdy, prosím?“ prosila jsem ho. Chvíli nevěděl, co říct, ale nakonec se na mě usmál.

„Když si to budeš přát, tak možná ano. Ale nevím, jestli to dovolí Aro. A proč tě to všechno zajímá?“ zeptal se mě.

„Když mám být zanedlouho upírkou, tak bych to asi měla vědět. A navíc mě to zajímá. Tím se dostáváme k pravidlům. Určitě nějaká existují, že ano?“ zeptala jsem se ho.

„Ano, existují pravidla. Ale ty ti řeknu někdy jindy. Teď už musíme vystoupit. Už jsme v Itálii.“ Už jsme v Itálii. Konečně. Nikdy jsem nebyla v Evropě. Natož v Itálii.

„Myslíš, že bys mi mohl ukázat Itálii? Nikdy jsem tady nebyla, ale vždy jsem se sem chtěla podívat,“ zeptala jsem opatrně. Nevěděla jsem, jestli by mohl.

„Možná někdy ano. Ale nevím, jestli bude čas. Nevím, jestli nebude Aro proti. Ale potom se ho můžu zeptat. Určitě to dovolí.“ Byla jsem strašně šťastná. Ani nevím, jak dlouho to trvalo, ale najednou jsme byli ve Volteře. Už svítilo slunce, tak museli mít Alec s Jane pláště.

„Alecu, mohl bys mi ukázat, jak vypadáš na slunci?“ zeptala jsme se jen tak mimochodem.

„Moc rád bych ti to ukázal, Bell, ale teď nemůžu. Nesmíme být prozrazeni. Určitě ti to ukážu jindy,“ pošeptal mi. Líbilo se mi, jak mi řekl Bell. Myslím, že z nás budou dobří přátelé. Pak jsem si uvědomila, že jsem od té noci ještě u nás doma nemluvila s Al. Podívala jsem se, kde je, ale nemohla jsem ji najít. Chtěla jsem se podívat, kde je Jane, ale taky jsem ji nemohla najít. Podívala jsem se na Aleca a ten jako by mi četl myšlenky, tak mi odpověděl.

„Jane s Alice jely autem. Mohli jsme jet také, ale přece jsi chtěla ukázat Itálii. Arovi určitě nebude vadit, když se o chvíli zpozdíme. Myslím, že bude rád, že je o tebe dobře postaráno,“ odpověděl mi na vysvětlenou. Byla jsem ráda. Usmála jsem se na něj.

„Děkuji, Alecu. Jsi moc hodný,“ řekla jsem mu a dala jsem mu pusu na tvář. Nevěděla jsem, proč jsem to udělala. Ale mně to nevadilo. Opatrně jsem se podívala Alecovi do tváře. Usmíval se. Pak se na mě otočil a naše oči se střetly. Chvíli jsme si jenom tak dívali do očí, ale pak jsem si všimla, že se ke mně Alec přibližuje. Chtěla jsem ho políbit. Moc. Ale ještě to nešlo. Co když nás Cullenovi zachrání? Nemohla bych Edwardovi ublížit. Ale strašně moc jsem chtěla Aleca políbit. Mezitím, co jsem přemýšlela, se naše rty setkaly. Alec nic nedělal. Čekal, jestli se zapojím, nebo se odtáhnu. Nakonec jsem se zapojila. Cítila jsem, jak se Alecovi zvedly koutky úst. Pak se odtáhl. Krásně se na mě usmál. Úsměv jsem mu oplatila. Vzala jsem ho za ruku, propletla si s ním ruku a šli jsme dál do Volterry.

Pohled Alec

Zamiloval jsem se do Bell. Ano, je sice člověk, ale mně to nevadí. Poté, co jsme se políbili, si se mnou propletla prsty a šli jsme do Volterry.

Když jsme dorazili do Volterry, na nic jsem nečekal a vzal Bellu přímo do hlavního sálu. Jakmile jsem otevřel dveře, můj pohled padl na Jane. Pořád se na mě mračila. Nevím, co proti Belle má, ale vím, že ji miluji. Podíval jsem se na Ara. Ten se díval na naše propletené prsty. Podíval se na Bellu a spustil tu svoji řeč.

„Vítej, Isabello. Jsem tak rád, že jste v pořádku dorazili. Bál jsem se, co se s vámi děje, že tu ještě nejste,“ pronesl směrem k Belle. Pak se podíval na mě a zamračil se. Zřejmě chtěl nějaké vysvětlení. Chtěl jsem mu odpovědět, ale Bell už začala.

„Omlouváme se, pane. Alec byl tak hodný a ukázal mi Itálii. Nikdy jsem zde nebyla, tak jsem ho o to poprosila,“ přiznala se stydlivě. Miloval jsem, když se červenala. Aro se divil, že promluvila Bell a ne já. Já jsem ji také nechápal. Myslel jsem si, že spíš bude ticho jako myška. Otočila se na mě a usmála se. Úsměv jsem jí s radostí oplatil.

„Ale ovšem! To je samozřejmost, že jsi to zde chtěla vidět. Jestli mohu poprosit, tak naši Isabellu…“

„Bella,“ přerušila nesměle Bell Ara. Aro se na ní jen lehce usmál.

„Jistě. Tak tedy, ukaž naší Belle její pokoj. Je hned vedle tvého. Kdybys něco potřebovala, stačí říct Alecovi. Bude hned vedle v pokoji,“ řekl jí Aro prostě. Byl jsem rád, že má pokoj vedle mého. Usmál jsem se na Bellu a odvedl ji z hlavního sálu. Šli jsme směrem k jejímu pokoji. Před pokojem se na mě otočila.

„Děkuji, Alecu. Za všechno. Jsi moc hodný. A připrav se, že tvůj pokoj bude mít stálého návštěvníka,“ řekla mi a usmála se při tom na mě. Pak mě lehce políbila na rty a zaplula do pokoje. Já jsem tam ještě chvíli stál, ale pak jsem se otočil a šel hned do vedlejšího pokoje. Zavřel jsem dveře, lehl na postel, zavřel oči a přemýšlel nad Bellou.

6. kapitola * shrnutí * 8. kapitola


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Alice? Co se s tebou děje? - 7. kapitola:

 1
1. Elbaci
31.10.2011 [21:42]

Jééé! Nápad Kiki je jednoduše DOKONALÝ! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Jojojo! Emoticon Jen ta představa mě zabíjí!
Jinak... kapitola byla super... Ale no tak Bells! Tak rychle se zapomíná? Jsi nějaká přelétavá, ne? Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!