Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Alice? Co se s tebou děje? - 8. kapitola

2


Alice? Co se s tebou děje? - 8. kapitolaV téhle kapitole rozhovor Edwarda s Jasperem. O čem se budou bavit? Poté si Alice popovída s Bellou. O čem se budou bavit ty dvě? Pro koho se Bella rozhodne? Edwarda, nebo Aleca? Dá na Aliciny slova? Hezké čtení, vaše patulka13

Pohled Edward

Co holky odjely, jsem nemohl přestat myslet na Bells. Doufám, že je v pořádku.

„Edwarde, sakra přestaň na to už myslet!“ křičela na mě Rose. Chodil jsem po domě jako tělo bez ducha. Tedy jenom, když jsem vyšel z pokoje. Jinak jsem celý den byl v pokoji. Akorát jsem chodil do školy, na lov, ale jinak jsem nikam jinam nechodil. Všichni ze mě byli nešťastní. Ale nebyl jsem sám. Jazz se taky neměl zrovna nejlépe. Alice s ním taky nebyla. Úplně jsem ho chápal. Byl jsem na tom stejně. Řekl jsem si, že bych mohl zajít za Jazzem. Aspoň si můžeme promluvit.

„Jazzi? Můžu dovnitř?“ zeptal jsem se přes dveře.

„Pojď,“ zašeptal smutně. Šlo poznat, že je na tom opravdu zle. „Co potřebuješ?“ zeptal se mě, když jsem vešel.

„Jenom jsem si říkal, že bychom si mohli promluvit. Však víš, že jsme na tom asi stejně.“

„Hm… to máš asi pravdu. Ale nevím, co se s Alice děje. Ani nezavolá, nenapíše, prostě se ani neozve. Nemohl jsem uvěřit, že jsem ji nechal jenom tak unést. Ani jsem se za nimi nerozběhl! Vždyť jsem je mohl aspoň dohnat! Ale ne, já jsem prostě stál na místě,“ začal. Tak na tom jsme byli úplně stejně. Já jsem taky stál zaraženě a koukal se na Bell, jak se s Alecem držela za ruku. Doufám, že s ním nezůstane. To bych asi nevydržel. Nemohl bych být bez Belly. Už teď jsem přemýšlel, že zajedu do Volterry.

„Jazzi, přemýšlel jsi, že bys zajel do Volterry?“ zeptal jsem se ho. Jazz se na mě zadíval jak na blázna.

„Edwarde! Takhle nemluv! Nesmíme jet do Volterry! Vždyť Aro by si nás tam chtěl nechat. A neboj, holky se v pořádku vrátí,“ tišil mě.

„Dobře. Nechceš na lov?“ zeptal jsem se.

„Tak jo. Pojď,“ odpověděl a na to už jsme vyskočili z okna a rozeběhli se směrem do lesa.

Pohled Alice

Nechápala jsem, na co Bells myslela. Pořád jsem ji viděla s Alecem. To by mi ani až tak moc nevadilo. Ale ona s ním zůstala ve Volteře! To už je na mě moc. Vím, že si nás tady Aro chce nechat, ale já pořád věřím, že si pro nás kluci přijdou. Vůbec tu Bellu nechápu. Rozhodla jsem se, že se půjdu projít. Vyšla jsem z pokoje a za rohem uslyšela Bells. Opatrně jsem nakoukla, co tam dělá. Byla tam s Alecem.

„Děkuji Alecu. Za všechno. Jdi moc hodný,“ řekla mu Bells. Pak mu ještě něco pošeptala. Lehce ho políbila a zaplula do pokoje. Alec chvíli stál před jejím pokojem a pak se otočil a šel do svého pokoje. Samozřejmě hned vedle toho jejího. To se teda Belle povedlo. Tak, či tak Edwardovi nebo Alecovi zlomí srdce. Musím si s Bellou okamžitě promluvit. Šla jsem k jejím dveřím a zlehka zaťukala. Se slabým dále jsem vešla dovnitř.

Pohled Bella

Byla jsem snad nejšťastnější člověk na světě. Asi jsem se do Aleca zamilovala. Ano. Zamilovala jsem se do něj. Poté, co jsem zašla do pokoje, jsem si šla dát rychlou sprchu. Když jsem vyšla ze sprchy, uslyšela jsem lehké zaťukání. Se slabým dále dovnitř vešla Al. Byla jsem šťastná, že je v pořádku. Chtěla jsem ji obejmout, ale ona se na mě jenom mračila. Nechápala jsem, co jí je. Chtěla jsem se jí zeptat, co se děje, ale jako vždy byla rychlejší.

„Můžeš mi laskavě vysvětlit, co to má znamenat?“ zeptala se mně naštvaně. Nechápala jsem jak to myslí, tak se dala do vysvětlení.

„Myslím to celé s Alecem. Pořád jste jenom spolu. Bell, já se o tebe bojím. Viděla jsem, že jsi tady navždy zůstala s Alecem. Už nikdy ses nevrátila domů. To bys chtěla? Ztratit všechny své přátele? A svou rodinu? Bell, a co já? Mě bys taky opustila? Rozmysli si to Bells,“ říkala mi smutně. Nevěděla jsem, jak mám začít.

„Al, já nevím. Já jsem se do Aleca asi zamilovala,“ přiznala jsem se. Al se na mě jenom nevěřícně dívala.

„Tak ty ses do něj zamilovala?! A co Edward? S ním jsi byla proč? Abys mu mohla později zranit city? Bells, já jsem myslela, že jsi mi ještě před dvěma dny říkala, že bys byla čímkoliv, jenom abys mohla být s Edwardem. Bells, prosím tě, zamysli se nad tím, koho vlastně miluješ. Nemůžeš milovat oba a pak je jenom tak odkopnout. Zamysli se nad tím.“ To byla poslední věta, co mi řekla. Potom se otočila a odešla. Nechala mě v pokoji samotnou. Nevěděla jsem, co mám dělat. Rozhodla jsem se, že si to pořádně promyslím. Seděla jsem na posteli a přemýšlela. Nakonec jsem to vzdala a šla si dát sprchu. Rozhodla jsem se, že…


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Alice? Co se s tebou děje? - 8. kapitola:

 1
2. Elbaci
31.10.2011 [21:45]

Ty tvé konce mě zabijí! Emoticon Je sice pravda, že dělám něco podobného, ale... Emoticon Emoticon Ale! Emoticon
Přemýšlím komu fandím... Ať Bella skončí s někým úplně jiným! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

03.08.2011 [16:14]

arabekAlec, ALec, Alec :D Prosím prosím prosím. Pokud budeš chtít budu ti tuhle povídku komentovat milionkrát aby to byl Alí

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!