Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Alice? Co se s tebou děje? - 5. kapitola


Alice? Co se s tebou děje? - 5. kapitolaDnešní kapitola bude trochu kratší. Vůbec mě nenapadalo, co bych tam měla víc dopsat. Ale příště už bude delší. Jinak, v téhle kapitolce se holky setkají s někým z Volterry. Jenže... kdo to je? A co se stane? To se dozvíte v téhle kapitole. Přeji hezké čtení. Vše patulka13

Pohled Bella

Uviděla jsem něco, co by mě ani ve snu nenapadlo. Na kraji lesa stály dvě osoby zahalené do plášťů. Prvně jsem si myslela, že se mi to jenom zdá, ale pak jsem si uvědomila, že jsou to upíři. Viděla jsem, že se otáčí ke mně a chtějí jít směrem k našemu domu. Chtěla jsem rychle zavřít okno (i kdyby to nepomohlo) a jít pro Alice, ale někdo prudce otevřel dveře. Strašně jsem se lekla, že je to někdo z těch upírů, ale naštěstí to byla jenom Alice. Byla strašně vyděšená. Pravděpodobně měla vizi.

„Bell! Jsem strašně ráda, že jsi v pořádku! Měla jsem vizi, že přišli dva upíři zahalení do plášťů a chtěli nás odvést někam do Itálie! Jsi v pořádku, že jo?“ vychrlila na mě. Já jsem ji ale moc nevnímala. Zrovna jsem si uvědomila, co to je venku za upíry! To jsou ti z té Aliciny vize!

„Alice, poslouchej mě! Teď jsem venku na okraji lesa viděla dva upíry zahalené do plášťů. Myslela jsem si, že jsem se jenom spletla, že se mi to jenom zdá. Ale potom jsem se podívala znova a oni se mi dívali přímo do očí a šli směrem k našemu domu! Alice, musíme odsud rychle zmizet, i když pochybuji, že už teď nejsou někdy poblíž!“ křičela jsem na ni. Byla jsem hodně vyděšená! Dva upíři jdou po nás. Mohla bych sice zamaskovat náš pach a mohly bychom utéct, ale teď už je to jedno. Teď ví, že jsme obě doma. Určitě nás teď odposlouchávají. To snad ani není pravda. Proč? Proč teď?! Proč ne někdy jindy? To mě štvalo ze všeho nejvíc.

„Bell, musíme se uklidnit. Dostala jsem vizi, že přišli všichni Cullenovi a zarazili je. Ale slíbili jim jednu podmínku,“ říkala mi to opatrně. „Do čtyř měsíců nás musí přeměnit. Vím, že budeš strašně ráda, ale nevím, jak bude reagovat Edward. Je pořád nerozhodný. Jednou z tebe je upírka, podruhé není. Tak či tak, dneska budeme doufám v bezpečí,“ dokončila Alice.

Páni! Do čtyř měsíců z nás budou upírky. To bude super! Ale co škola? Přeci ji nemůžeme jenom tak vynechat. Ale když budeme upírky, tak budeme nebezpečné pro lidi. Doufám, že to dopadne nějak dobře.

V tom někdo rozrazil dveře. Alice se svezla k zemi a začala křičet. Nevěděla jsem, co se s ní děje. Pokoušela jsem se ji uklidňovat, ale pořád křičela a držela se za hlavu. Pokusila jsem se na ni použít svůj štít. Nikdy jsem ho nepoužívala. Nikdy nebylo potřeba. Musela jsem to dokázat. Pro Alice. Konečně přestala křičet a já jsem si všimla těch dvou upírů. Jedna byla dívka a ten druhý muž. Mohli to být sourozenci. Na tu upírku bych tipla tak patnáct nebo šestnáct let a na upíra tak šestnáct nebo sedmnáct let. Oba museli mít nějaké dary. Řekla bych, že ta upírka má nějakou moc, že způsobí bolest, protože se pořád dívala na Alice. Když Al přestala křičet, upírka se okamžitě začala mračit.

„Co jste zač?“ zeptala jsem se.

„Ale, ale. Copak ty to nevíš? A já myslela, že znáš tajemství Cullenů. Vždyť s jedním zrovinka chodíš,“ promluvila ta upírka.

„Ano, vím, co jsou zač, ale jak se jmenujete a co po nás chcete?“ zeptala jsem se znova.

„Já jsem Alec. A tohle je má sestra Jane,“ odpověděl mi ten upír a usmál se na mě. Teda Alec.

„Přestaň blbnout, Alecu! Máme něco na práci!“ okřikla ho Jane.

„No jo, furt. A jak se jmenujete vy?“ zeptal se znova Alec.

„Já jsem Bella a tohle je má sestra Alice,“ dodala jsem.

Alec se na mě krásně usmál. Kdybych nevěděla, že nás mají odvést kdoví kam, tak bych si myslela, že se mu líbím.

„Alecu! Co jsem ti řekla?!“ křičela na něj Jane.

„Okamžitě půjdete s námi. A žádný kecy.“ Už teď ji nemám ráda. Alec se na mě smutně usmál. V tom něco bude. Ale co? Uvidíme. Ale Alec se mi nějak nezdá.

 

4. kapitola * shrnutí * 6. kapitola


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Alice? Co se s tebou děje? - 5. kapitola:

 1
1. Elbaci
31.10.2011 [21:32]

Alec!!! Joo! Pryč s Edwardem! Aleca! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Zajímavé... Jsem zvědavá, jak to bude dáál... Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!