Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Alice? Co se s tebou děje? - 3. kapitola

11253513


Alice? Co se s tebou děje? - 3. kapitolaHolky jedou do školy. Budou Cullenovi chodit do stejného ročníku jako Al s Bellou? Co se stane po škole? Přeji pěkné čtení. :)

Pohled Bella

Poté, co jsem Al pomohla vybalit nákup, jsem šla okamžitě do pokoje. Vzala jsem si své pyžamo a zalezla ještě do koupelny. Dala jsem si rychlou sprchu, protože jsem byla opravdu unavená. Potom jsem zalezla do postele a okamžitě usnula.

Ráno mě vzbudil budík. Podívala jsem se na hodiny. Sedm hodin! To mi byl čert dlužen. Nakonec jsem vstala, provedla ranní hygienu a šla do kuchyně. Al už byla v kuchyni a snídala. Vzala jsem si misku, nalila si do ní mléko a nasypala lupínky.

„Jakpak ses nám vyspala?“ ptala se mě hned Al.

„Docela dobře. Akorát si budu muset zvyknout na to ranní vstávání,“ řekla jsem jí a začala se smát.

„To já už jsem si docela zvykla. Nemůžu se dočkat, až uvidím Jaspera. Ty se netěšíš, až uvidíš Edwarda?“

Nevěděla jsem, co jí na to odpovědět. „Jak to vezmeš. Těším se, to víš, že jo. Ale nevím. Mám z toho nějaký divný pocit,“ svěřila jsem se svojí sestřičce.

„Já vím, jak to myslíš. A nemáš se čeho bát. Vždyť máš mě,“ řekla mi, a poklepala si na hlavu.

Pochopila jsem. Kdyby se něco mělo stát, Al by to hned viděla. To se mi na mé sestřičce líbí. Jak jsme s Al dojedly, tak jsme si obuly boty (obě na podpatku) a vyšly do garáže. Tentokrát jsme jely mým autem. Samozřejmě jsem řídila já. Al bych k mému autíčku nikdy nepustila. Někdy možná jo, ale teď ne. Vyjely jsme do školy. Jako každý rok jsme tam byly mezi prvními. Angela nám přišla hned naproti. Je to naše nejlepší kamarádka. Ale je spíše jako já. Nákupy taky zrovna nemusí.

„Ahoj holky,“ pozdravila, „dneska mají přijet ti noví. Myslím Cullenovi nebo jak.“

„My víme,“ řekla Al, „včera jsme je potkali v obchoďáku. A musím ti říct, že nejsou k zahození.“

Začala jsem se strašně smát. Holky se na mě podívaly s otazníkem v očích. Myslela jsem, že začnu brečet, jak jsem se smála. Nakonec jsem přestala a otočila se na holky s vysvětlením. „Jo, Al. To máš pravdu. Hlavně ten tvůj „blonďáček“, že?“ začala jsem se smát znova. Al se na mě jenom začala mračit.

„Ty máš co říkat. A co ten tvůj Edward? Včera ses na něj tak zamilovaně dívala, že by to viděl i slepej. A neříkej, že k němu nic necítíš, protože já to vím!“ nenápadně si poklepala na hlavu.

Angela se na nás jenom dívala a nic neříkala. Byla jsem jí za to vděčná. Ale potom přijelo to stříbrné Volvo. Vystoupili z něj Cullenovi. První Emmett s Rosalie, potom Jasper a nakonec Edward. Všichni se na ně dívali a pak si o nich začali šuškat. Myslela jsem si, že Al bude rozumná po včerejšku, ale asi jsem se spletla. Okamžitě mě chytla za ruku a táhla k nim. Všichni se dívali, kam jdeme, a divili se. Já jsem se taky divila, co to Al popadlo. Jak jsme k nim přišly, tak Al hned přišla k Jasperovi.

„Ahoj všichni. Jak se máte? Těšíte se do školy?“ začala Al. Myslela jsem, že se propadnu studem. Překvapivě odpověděl Emmett.

„No jasně že jo! Kdo by se netěšil? To jsme netušili, že jsme vám holky tak chyběli. Vždyť jsme se viděli včera poprvé. Ale aspoň máme kámošky!“ Za to si vysloužil pohlavek od Rose. Já jsem se mezitím pochichtávala. Najednou jsem uslyšela krásný, melodický hlas u ucha.

„Ahoj. Jak ses vyspala?“ Lekla jsem se tak, až jsem poskočila. Vůbec jsem si nevšimla, že se Edward mezitím přesunul vedle mě. Chvíli jsem to vydýchávala. Mezitím se Edward vedle mě smál.

„No docela dobře. A jak ty?“ zeptala jsem se ho. Dostavil se mi smích nejen od jeho rodiny, ale i od Al. Nechápala jsem, co je na tom k smíchu. Podívala jsem se na Edwarda. Ten se zatím uklidnil a chystal se odpovědět, ale zazvonilo. Al se nabídla, že je doprovodíme do kanceláře pro rozvrhy a tak jsem nijak neodporovala. Stejně by to nemělo cenu proti Al.

Když jsme vyšli z kanceláře, tak jsme zjistili, že Edward a já máme biologii, Jasper a Al geometrii a Emm a Rose Dějepis. Každý jsme se rozdělili a šli do svých tříd. Když jsme přišli do třídy, učitel už tam byl.

„Omlouváme se. Tady Bella se nabídla, že půjde se mnou do kanceláře pro rozvrh, tak jsme to nestihli,“ omluvil nás hned Edward.

„Jistě, ale ať už se to neopakuje,“ řekl nám učitel. „A vy jste ten nový, že ano? Tak se nám rovnou představte,“ poručil učitel Edwardovi. Já jsem si mezitím šla sednout na místo.

„Samozřejmě. Jmenuji se Edward Cullen. Přistěhoval jsem se spolu se svými rodiči a sourozenci z New Yorku,“ zakončil řeč.

„Dobrá, sedněte si ke slečně Swanové. Všiml jsem si, že už se znáte. A navíc, jinde už není místo,“ řekl učitel.

Edward si šel tedy sednout ke mně. Snažila jsem se dávat pozor, ale s Edwardem po boku to moc nešlo. Nakonec jsem si oddychla, když zazvonilo na konec hodiny. Edward šel se mnou, protože jak jsme zjistili, tak má Edward stejné hodiny jako já. Aspoň se nebudu nudit ve vyučování.

Zbytek dne uběhl už lépe. Al s Jasperem si skvěle rozumí a já s Edwardem také. Na obědě jsme si sedli všichni k jednomu stolu.

„Co říkáte na to, že bychom mohli být po škole u nás?“ zeptala jsem se zničehonic. Ani nevím, jak mě to mohlo napadnout. Ihned jsem zrudla. Podívala jsem se na Al, co na to řekne. Ta se jenom zarazila, ale potom se na mě krásně usmála a celou dobu byla nějaká šťastná. Emm a Rose se omluvili, že nemohou, že musí něco zařídit. Nakonec jsme po škole jeli já, Edward, Al a Jasper k nám domů. Doma jsme si pořád povídali. Ani jsem si to neuvědomila, ale Al seděla Jazzovi na klíně a já Edwardovi také. Hodně jsme se sblížili za ten jeden den ve škole.

Později už kluci museli jet domů. Šly jsme je s Al doprovodit k autu. Když jsem se podívala na Al, tak se s Jazzem na sebe dívali zamilovaně. Otočila jsem se k Edwardovi. Ten se na mě také díval zamilovaně. Cítila jsem, jak rudnu.

„Jsi tak krásná, když se červenáš. Proto tě mám tak rád,“ svěřil se mi Edward. Byla jsem strašně šťastná. Usmála jsem se na něj a všimla jsem si, že se ke mně Edward přibližuje. Chtěla jsem mu říct, aby mě už konečně políbil. Nakonec naše rty spojil v krásném, něžném polibku. Nechtěla jsem to skončit, ale Edward se odtáhl. Krásně se na mě usmál, popřál dobrou noc a spolu s Jazzem odjeli domů. Podívala jsem se na Al. Usmívala se jako sluníčko. Já jsem musela vypadat asi stejně, protože se na mě Al usmála. Spolu s Al jsme se otočily a šly do domu. Doma se na mě Al pořád dívala. Už jsem to nevydržela a musela se zeptat.

„Co se děje, Al? Pořád se na mě smutně díváš.“

„Víš, Bello, asi bych ti měla něco říct. Ale první se tě musím na něco zeptat. Miluješ Edwarda?“  Tím mě totálně zaskočila. Ano, měla jsem ho ráda, ale miluji ho?

„Myslím, že ano, Al. Ano, určitě ano. Proč?“ zeptala jsem se.

„Víš, jak my máme tajemství, tak Cullenovi mají tajemství taky.“ Nevěděla jsem, jak to myslí. Nakonec se dala do vysvětlování.

„Bello, než ti to řeknu, tak potřebuji, abys mi slíbila, že to nikomu neřekneš.“ Odkývla jsem jí to, tak pokračovala. „Cullenovi nejsou obyčejní. Stejně jako já a ty má Edward a Jazz také dar. Edward dokáže číst myšlenky a Jazz dokáže ovlivňovat lidské emoce.“ Tím jak řeklalidské emoce,jsem ji začala chápat.

„Oni nejsou lidé,“ konstatovala jsem.

„Ne. Ale Bell, než to pochopíš špatně, tak oni nejsou nijak nebezpeční.“

„To bych si nikdy nemyslela. Věděla jsem, že jsou nějak jiní. Nejí a jsou studení. Já jsem si to myslela už dlouho, ale netušila jsem, že by to mohla být pravda. Al, já vím, že jsou to upíři. Ale taky vím, že by mi Edward nikdy neublížil.“

Alice se na mě jenom překvapivě dívala. Asi nechápala, jak jsem na to přišla.

„Ty, Al, přemýšlela jsi někdy, co budeš dělat, když Jazz nestárne, a ty ano?“ zeptala jsem se.

„No, popravdě ano. Ale teď se tím nebudeme zabírat. Zítra musíme do školy, tak půjdeme spát ano?“ zeptala se mě.

„Dobře. A myslíš si, že budou v noci kolem našeho domu? Myslím jako v lese nebo tak něco.“

„Bell, upíři nespí. A myslím, že je možnost, že budou někde poblíž. Zkus si nechat otevřený okno a uvidíš, jestli přijde nebo ne,“ odpověděla mi.

„Dobře. Tak už jdeme spát. Dobrou noc, Al. Mám tě ráda.“

„Já tebe taky, Bell. Dobrou noc,“ odpověděla.

Přišla jsem do pokoje a převlékla se do pyžama. První, co jsem udělala, bylo, že jsem otevřela okno a pak zalezla pod peřinu, aby mi nebyla zima. Ale pak mě napadlo, co když ještě neví, že to vím. Tak jsem vylezla s postele a šla k oknu.

„Edwarde? Jsi tady někde? Prosím, jestli ano, tak přijď za mnou,“ zašeptala jsem směrem do lesa. Ještě chvíli jsem stála u okna, ale pořád nepřicházel, tak jsem si lehla do postele. Ale oči jsem nechala otevřené, kdyby náhodou přišel. Už jsem pomalu usínala, když jsem uslyšela, jak někdo zavírá okno. Otevřela jsem oči a uviděla…

 


 

Moc děkuji za komentáře. Moc mi to pomáhá v psaní. Jsem ráda, že se vám to líbí. Kdyby jste měli nějaké dotazy, stačí napsat do komentářů. Jen pro zajímavost. Jste pro, aby Bella byla s Edwardem, nebo někým jiným. Je to nutné, tak napište do komentářů, jestli chcete, aby byla s Edwardem. Díky :)

Vaše patulka13 :)


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Alice? Co se s tebou děje? - 3. kapitola:

 1
2. Elbaci
31.10.2011 [21:23]

Nooo... Vím, že už to neovlivním, ale... Bylo by zajímavé to tam torchu... zamotat Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

03.08.2011 [15:50]

arabekEdwarda s Belou už ne. Prosííííííííím Emoticon. Nesnesla bych další povídku kde by byl Alec smutný. Super jdu na další kapitolu.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!