Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Alice? Co se s tebou děje? - 2. kapitola

Emmett


Alice? Co se s tebou děje? - 2. kapitolaHolky se setkají s Cullenovými. Jak bude Bells reagovat na Edwarda? Zamiluje se do něj nebo ne? Přeji pěkné čtení. Prosím, komentář... :)

Pohled Belly:

Vyrazily jsme do města, když vtom nás předjelo stříbrné Volvo. Já jsem si toho nejdříve nevšimla, a tak jsem se strašně lekla. Al se jen začala usmívat. Začala jsem nadávat: „Co je to za blbce? Klidně mohlo vyjet auto a mohl nabourat!" Al se na mě jen usmála.

„Ale no tak. Nevyšiluj hned. Všechno je v pohodě. Tak už se zklidni.“ Normálně bych to nechala být, ale to by naše milá Alice nesměla vystoupit z auta a jít do lesa.

Chtěla jsem se jí zeptat, kam si myslí, že to jde, ale ona byla rychlejší. „Neboj se. Hned jsem zpátky. Jenom si chci s někým promluvit. Hned jsem tu.“ Jak řekla, tak udělala. Ani jsem si nevšimla a už byla zpátky. Hned jsem se jí začala ptát.

„Co to mělo znamenat? Jen tak si odejdeš do lesa a myslíš si, že to nechám plavat? Tak to seš pěkně na omylu!“ Alice měla na tváři pořád ten svůj úsměv.

„Bell, prosím tě, přestaň vyšilovat. Jenom jsem s někým mluvila…“

„Mluvila?! V lese? A s kým, prosím tě? Že by s nějakým zvířátkem, co si zlomilo nožičku?" přerušila jsem ji.

„Isabello! Okamžitě na mě přestaň řvát. Já na tebe taky neřvu. Šla jsem si promluvit s tím blbcem, co nás předjel. Zjistila jsem, že se jmenuje Edward Cullen. On a jeho sourozenci jsou ti noví, co mají přijít do školy. A teď bychom to mohly nechat být a už konečně jet nakoupit. Ještě nám zavřou a nic nestihneme koupit!“

Tak jsme tedy vyrazily. Ale koho jsme to nepotkaly v obchoďáku? Jasně, že toho Cullena s jeho rodinkou. Al byla hrozně natěšená. Vůbec jsem ji nechápala.

„Čau, Edwarde. Tohle je moje ségra, Bella. Bello, tohle je Edward.“ Čuměla jsem na Al, co jako dělá, že mě hned představuje. Ona si snad myslí, že se do něj zabouchnu nebo co. Ale pak jsem uslyšela krásný, melodický hlas.

„Ahoj, Alice. Tohle je moje rodina. Sestra Rosalie, bratr Emmet a Jasper a nakonec moji rodiče, Carlisle a Esmé.“ Nevěděla jsem, co mám říct. „Moc mě těší, Bello,“ dodal ještě můj anděl. Počkat. Anděl? Ne, anděl ne! Edward. Jo, Edward.

Pohled Alice:

Vyjely jsme z garáže, když nás předjelo stříbrné Volvo. Okamžitě jsem věděla, kdo to je. Zastav, prosím, a běž do lesa. Potřebuji si s tebou promluvit, Edwarde, poslala jsem mu myšlenkou.

Zastavila jsem a chtěla jít do lesa, ale Bella se na mě otočila s otázkou v očích. „Neboj se. Hned jsem zpátky. Jenom si chci s někým promluvit. Hned jsem tu,“ řekla jsem jí a vystoupila.

Došla jsem do lesa. Edward se opíral o strom. „Ahoj, Edwarde. Vím, že se asi divíš, jak tě znám, ale abych ti to vysvětlila. Já mám dar. Tak, jako ty umíš číst myšlenky, já mám dar vidět do budoucnosti. Takže jenom, abys věděl, moje sestra Bella, ta, která na mě čeká v autě, má také dar. Má štít fyzický i psychický, proto jí nemůžeš číst myšlenky. Vím, že ty i tvá rodina jste upíři, ale hodní. Ale Bella to neví, tak jí to zatím neříkej. Teď už musím jít za Bellou, jinak se zblázní, kam jsem tak rychle odešla. Neboj, ještě se uvidíme. Zatím, Edwarde.“ Otočila jsem se a šla zpátky do auta. V autě na mě Bella začala zase řvát.

„Co to mělo znamenat? Jen tak si odejdeš do lesa a myslíš si, že to nechám plavat? Tak to seš pěkně na omylu!“ Jenom jsem se na ni usmála a klidně jsem jí odpověděla.

„Bell, prosím tě, přestaň vyšilovat. Jenom jsem s někým mluvila."

„Mluvila?! V lese? A s kým, prosím tě? Že by s nějakým zvířátkem, co si zlomilo nožičku?" přerušila mne. Tentokrát jsem to nevydržela a skočila jsem jí do řeči já.

„Isabello! Okamžitě na mě přestaň řvát. Já na tebe taky neřvu. Šla jsem si promluvit s tím blbcem, co nás předjel. Zjistila jsem, že se jmenuje Edward Cullen. On a jeho sourozenci jsou ti noví, co mají přijít do školy. A teď bychom to mohly nechat být a už konečně jet nakoupit. Ještě nám zavřou a nic nestihneme koupit!“ Tak jsme vyjely. Těšila jsem se, až dojedeme do obchoďáku.

Věděla jsem, že tam bude Edward se svojí rodinou. A pak jsem ho uviděla. „Čau, Edwarde. Tohle je moje ségra, Bella. Bello, tohle je Edward.“ Bella na mě jenom koukala, co jako dělám. Ale já jsem si nemohla pomoct. Pak promluvil Edward.

„Ahoj, Alice. Tohle je moje rodina. Sestra Rosalie, bratr Emmet a Jasper a nakonec moji rodiče, Carlisle a Esmé.“ Viděla jsem, jak Bella neví co dělat. „Moc mě těší, Bello,“ dodal ještě Edward.

Všimla jsem si, že Bella by mě asi nevnímala, kdybych něco řekla. Doufám, že budou spolu. Moc by jim to slušelo. Ale pak jsem uviděla jeho bratra. Měl krásné, blond vlasy. Myslím, že se jmenoval Jasper. Jak krásné jméno. Okamžitě jsem se do něj zamilovala. Když vtom jsem dostala vizi. Byla jsem tam já, Jasper, Edward a Bella. Byli jsme u nás doma. Bella seděla Edwardovi na klíně. Já jsem seděla na Jasperovi a objímali jsme se. Pak to skončilo.

„Alice! Co se s ní děje, Bello?“ slyšela jsem Jasperův hlas. Držel mě za paže a snažil se, abych ho vnímala.

„To nic není. Ona… je jenom nevyspaná, a tak nevnímá," řekla Bella. Byla jsem jí za to vděčná, ale nemohla jsem odtrhnout oči od Jaspera. Pak se ke mně začal pomalu sklánět. Už jsem si myslela, že mě políbí. Ale to by tu nemohla být Bella.

„No, tak my tedy jdeme. Že Alice? Chtěla jsi jít nakupovat, tak jdeme. Těšilo nás.“ Chytla mě za ruku a táhla pryč. Byla jsem na ni naštvaná, ale počkala jsem, až budeme trochu dál od Cullenů. Přeci jen slyší na míle daleko. Až jsme byly dostatečně daleko, tak jsem na Bellu spustila.

„Co děláš?! Jsi normální?“ začala jsem na ni křičet. Ale ne moc, aby nás neslyšeli.

„Ano, jsem normální. Ale ty asi ne. Co jsi to tam dělala? Vždyť ho znáš sotva pár minut a hned se chováš, jako byste se znali několik let. Však se neboj. Ve škole si ho určitě užiješ hodně. Nemám pravdu?“ Jasně, že máš! Ani nevíš jakou! chtěla jsem na ni zakřičet. Ale místo toho jsem jí řekla něco jiného.

„A jak ses asi chovala ty? Myslíš, že jsem slepá? Všichni jsme viděli, jak ses dívala na Edwarda. Vím, že k němu něco cítíš. Tak jako já k Jasperovi.“

Bella si povzdychla. „Možná máš pravdu. Ale nevím. Nějak se mi nezdá. Díval se na mě nějak divně. Jakoby ho něco překvapovalo.“ Chtěla jsem jí říct, že ví, že je štít, ale to by se mě zase ptala, proč jsem mu to řekla. A přeci zatím nemůže vědět, že je upír! To by se všechno pokazilo. A to nechci. Raději jsem jí na to nic neřekla.

Když jsme po pár hodinách přijeli domů, Bella okamžitě zapadla do pokoje. Ještě mi ale později pomohla vybalit nákup. Šla jsem si lehnout, abych byla vyspaná na zítra do školy. Lehla jsem si do postele, ale nemohla jsem usnout, tak jsem si pustila písničky do sluchátek. Pořád jsem přemýšlela nad Jasperem. Měl tak krásné, medové oči. Nakonec jsem s představou nad Jasperem a mnou usnula.

 


 

 

Chtěla bych vám moc poděkovat za komentáře k minulé kapitole. Moc jste mě potěšili. Doufám, že se Vám to líbí. Za komentář budu jedině ráda. Napište svůj názor, jak chcete, aby to dál pokračovalo. Budu ráda. Vaše patulka13

 



« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Alice? Co se s tebou děje? - 2. kapitola:

 1
3. Elbaci
31.10.2011 [21:11]

Super! Emoticon Alice se nezdá! Emoticon Emoticon Jsem zvědavá co bude dál Emoticon A taky by mě zajímalo, jak je vnímá Edward a Jasper Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

03.08.2011 [15:45]

arabekOmlouvám se omlouvám. Nedala jsem komentář. Četla jsem povídku a byl tam někde Alec. Nebo se mi to jenom zdá? No já jdu každopádně číst dál. Tahle povídka je dokonalá. Myslím, že není ani co zlepšovat. Jen tak dál. A co nejrychleji další kapitolku. Jinak si ukoušu nehty.

21.06.2011 [7:09]

MatikEsmeCullenNo tak to som zvedavá ako to dopadne.... Je to zaujímavé ... A krásne Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!