Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Obluzená láskou 27


Obluzená láskou 27Takže je tu Váš vytoužený Edwardův pohled. Další kapitola bude ještě taky takto a možná také část další. (to, ale ještě uvidím).
18+

 

POHLED EDWARDA:

 

Přišel jsem potichu ke dveřím, ale neslyšel jsem žádný pohyb. Myslel jsem si, že Bella spí, tak jsem velice tiše otevřel dveře. Nikde však nebyla, což mě trošku vyděsilo. V zápětí jsem však uslyšel tekoucí vodu, a to mě uklidnilo.

Při představě Bellina nahého těla mě polila neznámá horkost. Cítil jsem se zvláštně. Tak moc mi chybělo její slabé sténání. Tak moc mi chyběla ona sama. Musel jsem se ovšem ovládat, protože právě díky mému chladnému tělu dopadla tak, jak dopadla. Jsem tak sobecký, že jsem to nechal zajít až takto daleko.

Z vlastního pokání mě vyrušilo otevření koupelnových dveří a pronikavý tlukot srdce. Pozvedl jsem hlavu a tam stála má Bella. Chtěl jsem říct má nevinná Bella, ale toto přídavné jméno si schovám na někdy jindy. Byla oblečená do vínově červené košilky, která více odhalovala. Sytě červená barva ještě víc zvýraznila bělost její pokožky. Bylo to tak náramně svůdné. Přestože vypadala takhle ďábelsky, měl jsem v plánu odolat čemukoli, co si na mě přichystá. Musel jsem se kát za to, co jsem jí pro tento týden způsobil. Co jí způsobil chlad, vycházející z mého těla.

Ahoj,“ řekla mi naprosto klidně a pomalu ke mně po špičkách přicupitala.

Ahoj.“ Snažil jsem se, aby můj hlas nezněl moc vzrušeně. 

Sedla si na postel a začala se ke mně přibližovat tak pomalu a svůdně, až to bylo nepřiměřeně dráždivé. Sledovala mé oči. Sledovala zaměřenost mých zorniček. Snažil jsem se, aby nesjížděly na její krásná a hebká ňadra. Jen při představě mých rukou, tisknoucíh se na ty dva úžasné kopečky, jsem pocítil těsnost svých kalhot.

Na tváři jí vyrazil vítězný úsměv, když si sedla na můj klín, musela mé vzrušení pocítit také. Neposedně se mi v něm zavrtěla a v mém těle se rozlil neutuchající pocit chtíče. Tak velký a tak silný. Snažil jsem se, nechat ruce v klidu, přeci se sotva vyléčila.

Vzpomněl jsem si na sázku. Ano, jedině sexuální půst, o který se Bella vsadila s Emmettem, by mě v tento okamžik mohl zachránit.

Co ta sázka, Bello?“ Snažil jsem se znít nevzrušeně, ale myslím, že ve skutečnosti jsem zněl vzrušeně až přespříliš.

Emmett to pochopí,“ zašeptala mi do ucha a její rty se jen tak mimoděk dotkly mého ušního lalůčku a slabě ho mezi sebou sevřely.

Přivřel jsem blažeností víčka a snažil se kontrolovat. Nedokáže si ani ve snu představit, o kolik jsou tyto pocity pro mě intenzivnější než kdy byly pro ni. Netuší, jak moc přemáhat se musím.

Jestli ho Bella svede, klidně opustím od své sázky,“  slyšel jsem natěšené myšlenky Emmetta.

Jsi slaboch, Edwarde, ona tě položí na lopatky, nedokážeš si představit, co tě čeká.“ Ozýval se v mé hlavě výsměch Alice.

Její mysl byla v tu ránu zablokovaná a nepustila mi ani okamžik z její vize.

Pamatuješ, jak jsi mě sladce mučil svými doteky, rty a slůvky?“ ptala se tak potichu, že se její rty otíraly těsně o mé ucho a já se slabě zatřásl.

Ano,“ přitakal jsem a zhluboka polkl. Nemohl jsem téměř vůbec mluvit. Jako bych měl v krku obrovský knedlík.

Byl jsem jí tak omámený. Její vůně se mi zapisovala do každé skulinky. Měl jsem ji vrytou až hluboko v mozku. Vím, že jedním jediným pohybem bych se jí mohl zmocnit. Stačila mi jedna dlaň na to, abych si ji překulil pod sebe a zopakoval to, co už tolikrát, ale jakoby se ze mě všechna upírská síla náhle vytratila.

Chtěl jsem cítit všechny ty doteky. Její rty po svém těle. Chtěl jsem cítit sebe v ní. Tak moc mě tyto představy vzrušovaly. Cítil jsem se jako vyvrhel za to, jaké myšlenky mě o mé sladké Belle napadají.

Zkoumavě si mě prohlížela a těsně se ke mně přimknula. Její rty se dotkly mé tváře. Pomalinku slíbávala každičký její milimetr. Ony úžasné polibky, které mě tak moc přiváděly k šílenství, byly jako ze zpomaleného filmu. Její horký a rozechvělý dech narazil při každém dotyku na mou chladnou tvář a mně se tak nehorázně chtivý pocit dostával pod kůži. Mé mrtvé srdce znovu ožilo a křičelo. „Chci tě!“. Bylo to tak nahlas, že to musela slyšet i ona.

Sladce se na mě usmívala, jako ten nejnevinnější anděl. V jejich očích jsem ale viděl záblesky ďábla. Matně jsem přemýšlel, kdy se z mé stydlivé a nevinné Bells, stala odvážná a tak vyzývavá Bella. Ne, že bych ji před tím nemusel odolávat, ale dnes to bylo těžší než kdykoliv jindy.

Jsi nějáký zamlklý?“ Rýpla si do mě, když se její křehké prstíky dostávaly pod mou košili.

Ne to ne... jen přemýšlím,“ snažil jsem se vymuvlit.

A o čem?“ Nepřestávala vyzvídat, během jejího nesnesitelně pomalého odepínání knoflíčků a neustálém vrtění se v mém klíně.

No.. o... o Archimedově zákoně,“ vypálil jsem. „Cože? Blbče.!“ pomyslel jsem si. Není přeci úplně hloupá, aby jí nedošlo, co se mi skutečné honí hlavou. Na to vážně nepotřebuje čtení myšlenek.

Tak o Archimedově zákoně.“ Zasmála se velmi dráždivě.

Mou košili pohodila na zem a jemnými doteky pomalu ťapkala po struktuře mé hrudi sem a tam. Zavřel jsem blažeností oči, když její horké rty počaly ochutnávat mou chladnou kůži. Bylo to jako sen. Ještě dlouhou chvíli poté, co se její rty dotkly kteréhokoliv místa, jsem ten pocit moc dobře cítil. Jakoby se má ledová kůže snažila roztát, ale nešlo jí to. 

Aby toho nebylo málo, sundala si svrchní část té nehorázně dráždivé košilky, takže jí už zůstaly jen malé kraťásky, které zakrývaly její místo rozkoše. Znovu se nade mne naklonila a líbala mou hruď. Nyní byl pocit vzrušení ještě intenzivnější, protože se mě také dotýkaly její bradavky. Cítil jsem jejich horkost a tvrdost a musel jsem se nepatrně zavrtět.

Děje se něco?“ zeptala se, ale ve skutečnosti ji má odpověď vůbec nezajímala. Její ručka si to sunula ve směru mých kalhot.

Ne... “ Odpověděl jsem zdráhavě a ztěžka vydechl.

Z jejího hrdla se vydralo tiché zachychotání. Byla si vědoma toho, že mě má v hrsti a já to věděl taky. Bylo to, jakoby mě mé tělo zradilo a já se jí pro tentokrát nemohl zmocnit.

Zaslechl jsem tichý cinkot, jak o sebe narazily kovové části mého opasku. Podíval jsem se do svého klína a Bella zrovna rozepínala zip mých kalhot. Když mi je stahovala, jen tak mimochodem se dotkla mého penisu. Ano, bylo to přes boxerky, ale já už byl tak rozdrážděný, že jsem se neubránil vzdechnutí.

Pohotově mi je vyslékla a opět si na mě sedla. Vypadalo to, že se bojí, abych se jí opět nezmocnil já. Myslím, že na sebe byla pyšná, že se dostala až takto daleko.

Hluboce se mi zadívala do očí. Mohla v nich vidět jen neutuchající chtíč a lásku. Tak moc jsem toužil po jejím těle. Při našem prvním setkání jsem myslel, že nikdy po ničem nebudu toužit tak moc, jako po její krvi, ale chtěl jsem jen a jen její tělo. Chtěl jsem cítit na svém to úžasné a hebké tělo mé bohyně.

Počala mě líbat a mé kamenné rty se opět probudily k životu. Začal jsem jí polibky oplácet a cítil i její zrychlený dech. Ten můj byl ale jako atomová bomba, která má každou chvíli vybouchnout. Jazykem se dostala do mých úst a já blahem zamručel. Její dlaně jezdily po mé kůži a naše jazyky se vášnivě proplétaly.

Její dech začal být nerytmický a tak jsem své rty přesunul na její krk. Zhluboka dýchala a prsty laskala mé vlasy.

Prosím,“ zakňučel jsem, protože jsem se začal cítit nesnesitelně vzrušeně.

Vydrž, tohle je jen začátek.“ Podráždila mě ještě víc.

Polibky se dostala k mému podbříšku. Její rty měly opět plno práce a já taky, protože jsem se snažil dusit své vzdechy.

Dostane tě na lopatky,“ slyšel jsem výsměch Emmetta.

Až tohle mučení skončí, tak si ho podám . Myšlenky týkající se Emmetta se ale velmi rychle vytratily, protože jsem pocítil Bellinu křehkou dlaň na svém údu. Zdráhavě mě pozorovala a jemně můj penis svou dlaní obejmula. Začala se červenat a já se potěšeně usmál. Přece jen není tak odvážná, jak jsem si myslel.

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Je to tady, ať se líbí ;-)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Obluzená láskou 27:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!