Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Rubrika 15+

Rosalie a Renesme


 

Rozbřesk trochu jinak 62

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Rozbřesk trochu jinak 62Jelikož jste mě strašně moc potěšili komentáři k předchozí kapitolce, a když jsem je četla, musela jsem se usmívat, tak tu máte další díl o Edwardově návratu. Je to trochu nudnější, ale pak se máte na co těšit, protože se Edward dozví o Bellině nevěře. Tak si to užijte a komentujte!!!

 

Rozbřesk trochu jinak 61

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Rozbřesk trochu jinak 61Pokračování Belliny nevěry. Já vím, že mě za to asi budete nenávidět, ale já si nemohla pomoct a musela jsem to napsat. Navíc na to bude navazovat další děj a bude to maso, tak se těšte. A ještě k týhle kapitolce, musím poděkovat Raty, která mi to pomohla vymyslet a taky kacikacce, gabrielle a odehnalce za schválení tohohle nápadu, a že mě od toho neodrazovali a chtěli, abych to napsala. Tak si to užijte a bez komentářů další nebude!!!

 

Rozbřesk trochu jinak 54

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Rozbřesk trochu jinak 54Konečně jsem to dopsala a jsem nesmírně šťastná, protože je to nejspíše předposlední nudná kapitolka v tomle období a pak se začnou dít věci, které vám tak dlouho slibuju. Bella si umoudřila Edwarda, ale toho Jasper s Emmettem vytáhnou na lov a Bellu si vezme do parády Alice. Tak ať se to líbí a hlavně komentujte!!!

 

Jantarová propast - 20.část - vsuvka

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Tahle část je MIMO HLAVNÍ DĚJOVOU LINII! a odehrává se asi tak dva týdny po aktuální situaci, ale bylo to napsáno jako navázání na chvíli, kdy ho Ell viděla bez trička. No obsah si domyslete. Nathan JE perverz, jistě, ale nevadí to, okay? XD Já za to nemůžu. Příliš jsem se sžila s postavami v příběhu a tak mi v hlavě už slušně dlouho křičel, že tohle se MUSÍ stát, i kdyby ne oficiálně, no, tak se stalo... plus přidána komplikace, aby to nebylo tak nudné.

 

Rozbřesk trochu jinak 50

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Rozbřesk trochu jinak 50Chci fanfáry. Konečně jste se dočkali a 50. dílek je na světě. Dala jsem si na něm záležet a je o hodně delší, než ty normální. Mě osobně se docela líbí, ale to musíte posoudit vy, kterým se moje povídka líbí a rádi jí čtete. Já jsem za to pochopitelně ráda a doufám, že i nadále bude mít takový úspěch. Ještě to vidím tak na 20 dílů, ale nevím, nevím, mám toho v plánu ještě docela hodně a myslím, že se máte na co těšit. Takže prosím KOMENTÁŘE, ať vím, kolik dílků mám ještě tak napsat a hlavně přiji příjemné čteníčko.

 

Rozbřesk trochu jinak 49

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Rozbřesk trochu jinak 49Tak se nám blíží 50. dílek a já Vám můžu slíbit, že se máte na co těšit. K tomuhle dílku. No jo no, taneční se trochu projevit musely a já si tohle nemohla odpustit, tak prosím komentujte, jak a jestli vůbec se Vám, to líbilo.

 

Rozbřesk trochu jinak 47

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Rozbřesk trochu jinak 47Hon na upíra pokračuje, ale konce se v tomhle díle ještě nedočkáte. Bella neudrží na uzdě svojí vášeň a Edward bude zrovna při ruce. Ať se to líbí a komenty!!!

 

Přistižení při činu II

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Přistižení při činu IIChtěli jste pokráčko, máte tu pokráčko. Jinak, přijde mi, že to není vůbec dodělaný a myslím si, že se vám to moc líbit asi nebude. Emmett je tu za záporáka a tohle asi trochu přehnal, ale nic jiného mě nenapadlo, tak mě za to neukamenujte. Mě osobně se to moc nelíbí, ale komenty nechám na Vás

 

Rozbřesk trochu jinak 42

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Rozbřesk trochu jinak 42Další slunečný den a další společný den Belly a Edwarda. Musím říct, že jsem se celkem překonala, protože mi škola dává trochu zabrat a do toho navíc píšu pokračování mé jednorázovky, které jste si tak vybojova. Taky vás upozorňuju dopředu, že nevím, kdy bude další kapča, ale už mám určitý sled událostí, které se v této povídce zaručeně objeví a jak já, tak i moje odborné poradkyně musíme říct, že se máte na co těšit. Končím s okecáváním a čekám spooooousty komentů a jestli ne, tak nevím, nevím, jestli se další kapčí dožijete

 

Rozbřesk trochu jinak 41

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Rozbřesk trochu jinak 41Dávám vám sem tuhle kapitolu, protože tu zítra nebudu a slíbila jsem vám, že to o víkendu bude. Děj se odehrávám u Belly a Edwarda doma, protože svítí sluníčkoa nemůžou do školy.

« Předchozí  1 ... 138  139  140  141  142  143  144  145    Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!