Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování

Volturi


 

Věčný život - 13.kapitola

Věčný život - 13.kapitolaVšem strašně moc děkuju za krásné komentáře! To se pak krásně píše x).

 

Nový život, nebo spíš věčnost? 4. kapitola

 

Začátek konce - 4. kapitola

Začátek konce - 4. kapitolaTahle kapitola je tak trochu hádanka, možná z ní uhodnete únosce. Je trošičku delší ale nechtěělo se mi ji rozdělovat. Hezké čtení a pište komentíky, můžete v nich tipovat:-D Naskytl se větší problém. Zrovna píšu 6. kapitolu ale napsala jsem ji asi na 10 stránek ve wordu. Nevím, jestli ji rozdělit, nebo nechat tak. Pls poraďte.

 

Hra osudu-9.část

Další dílek.. "Závany problémů"..Nechala jsme se drobátko inspirovat Zatměním..:)..A bude tu i rozhovor s Jacobem..:)..Komentujte prosím..:)

 

Choose Right Way - XIV.Kapitola

Choose Right Way - XIV.KapitolaDalší dílek. Omlouvámse za delší časové prodlevy mezi díly,ale neměla jsem nápady =)

 

Tenkrát 7

 

Emmettovo znovuzrození 5

Emmettovo znovuzrození 5Takže tady je další pokráčko, je to spíš jen takový úvod k šesté části, ale určitě důležitý. Tak si užijte Emmettovo laškování s medvědem a napište komentář. :) Přeju hezké počtení.

 

Bezejmenná - 9. kapitola

Bezejmenná - 9. kapitolaOmlouvám se všem, kteří mají rádi Bellu a Alici. Bellu mám samozřejmě ráda (i když jak se změní v Rozbřesku, přijde mi moc vznětlivá a už prostě ne jako Bella) a Alice mi nevadí, i když nesnáším nakupování :D, prostě se mi jen hodily do "záporných" rolí ;).

 

Tajemná minulost - 12. Nový domov

Tajemná minulost - 12. Nový domovHailey a Eileen se na čas stěhují do nového domova, jak to bude probíhat se dočtete v tomto dílu.

 

3,Kapitola-Nezaslouží si tě!

Takže, první výskyt Cullenů:-D.

« Předchozí  1 ... 3733  3734  3735  3736  3737  3738  3739  3740  3741  3742  3743 ... 3783   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!