Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování

Felix


 

Začátek konce - 5. kapitola

Začátek konce - 5. kapitolaTakže tahle kapitola je kratší, ale ta příští by měla být mega. Dál už to znáte .... Hezjé čtaní:-D

 

Nový život, nebo spíš věčnost? 5. kapitola

Kratičká kapitolka, ale příští bude delší a na scéně se objeví Cullenovi. Please komentíky jak se Vám to zatím líbí :-)

 

Zůstaň se mnou - 8.kapitola

Zůstaň se mnou - 8.kapitola Další kapitolka jménem : Edvardova návštěva. Doufám že se vám má povídka líbí...

Dokončeno

Existují šťastné konce???- 1. část

Ahoj lidi dávám sem moji první povídku. doufám že se vám bude líbit. Ale musím vás upozornit zatím v tomto díle není Edward je to takovej úvod. Klidne mi napište i kritiku.

 

Hmla - 5 Konečne

Hmla - 5 Konečneďalšia, trochu romantická:D

 

cesta osudu 19. část

Snažím se psát jak nejrychleji to jde, ale znáte to škola, práce . . . Navíc mě rodiče přemluvili na víkend na horách tak snad tam budu mít aspoň trochu času. takže Přeji hezké počtení a snad se bude líbit.

 

Zůstaň se mnou - 7.kapitolka

Zůstaň se mnou -  7.kapitolkadalší díleček... Cullenovi - ten je trovhu delší doufám že se vám bude líbit...

 

Emmettovo znovuzrození 8

Emmettovo znovuzrození 8Další díl je na světě :) Mají to Emmett a Rosalie, ale zajímavou výpravu. No tak si užijte začátek a pokračování bude možná ještě dnes. Záleží na zveřejnění :) A děkuju všem co si o tu čtou a komentujou. Děkuju!!! :)

 

Angels - 12. Kapitola

Angels - 12. KapitolaA je to tady, poslední kapitola Angels, doufám, že si ji užijete, a schválně, kdo uhádne, z čeho je ta úplně poslední věta? XD Tak doufám, že se vám má povídka líbila a byla bych ráda, abyste mi napsali i nějaký komentík souhrně, jak se vám to líbilo jako celek, jak na vás povídka působila a tak :D díky moc, bez vás bych to nenapsala!!!! P.S.: Brzy se připravte na úplně novou povídku z prostředí, které vám vyrazí dech! Ale pšt, ještě je to tajný ;)

 

X. Hranice života

X. Hranice životaPrajem hezké čtení....skúsila som po česky...

« Předchozí  1 ... 3730  3731  3732  3733  3734  3735  3736  3737  3738  3739  3740 ... 3783   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!