Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Choose Right Way - XIV.Kapitola

Tear


Choose Right Way - XIV.KapitolaDalší dílek. Omlouvámse za delší časové prodlevy mezi díly,ale neměla jsem nápady =)

Poté co jsem snědla už trochu tvrdší rohlík i se sýrem,jsem si šla zabalit věci. Ušetřili mě práci tím,že mi ani nevybalili,takže jsem chtěla hned odjet ve svém novém autíčku,ke kterému jsem ještě moc nepřilnula. Když jsem si obouvala boty,skoro všichni za mnou přiběhli,že ještě nemůžu odejít. „Proč ne?“ řekla jsem překvapeně. „Proměna ještě není dokončená,jsi v nebezpečí,si pořád napůl člověk“ řekl Edward. „No a?Snad mě nezabiješ“ pronesla jsem ironicky a odešla. Když jsem s lehkostí nastartovala,u mého okýnka stála Rosalie. „Rosalie?“ divila jsem se. „Bello,opravdu chceš odjet?Je to nebezpečné“ řekla starostlivě. „Ano chci,tady bych…nevydržela“ vzdychla jsem. Při pomyšlení na Edwarda. „Edward přece není až takový problém“ protočila oči. „To by ses divila“ usmála jsem se. Udělala smutný obličej,ale nakonec odešla. Nakonec jsem se ještě sama rozhodovala,jestli nemám zůstat,ale naskočený motor mě přesvědčil v tom,že ne.

První jsem jela za Jacobem,omluvit se mu a vzít si zbytek věcí. Auto jsem zaparkovala o něco dál,aby ho neviděl. Z dálky jsem se ještě přesvědčila jestli to auto opravdu nepůjde vidět a zaklepala jsem. „Bello!“ zajásal a objal mě. „Ja-Jacobe nemůžu dýchat“ řekla jsem přiškrceně. Pustil mě a ohrnul nos. „Smrdíš“ řekl. „Cože?“ „Jako pijavice“ řekl a dál jeho obličej zůstával v grimase. „No…jo…já vím…“ . „Snad ses k nim nedala,a ve zprávách jsem viděl tvé auto na cucky !“ vzpomněl si. „No,oni mi ho ukradli….mám teď….nové“ řekla jsem a pro jistotu jsem zatajila co za auto to je. Kývl. „Asi moc dlouho nezůstaneš že?Jak tak pozoruju,asi ses k nim vážně dala“ řekl a radši poodešel dál a sedl si do kuchyně. „Promiň no,ale bylo to jediné řešení“ „Pche“ odfrknul si. Vzdala jsem to a šla do ložnice pro své věci. Když jsem si brala pyžamo zpod polštáře ,vzpomena jsem si jak to tady Jacob s Edwardem rozmlátili. Podívala jsem se na dveře,ale byli opravené a okno jakbysmet. Jakoby se tady nic nedělo. Povzdychla jsem si nad tou vzpomínkou,vzala své věci s šla dolů. „Už se nevrátíš..“ řekl Jacob..a tohle nebyla otázka. „Stejně bysme naši vzájemnou přítomnost nesnesli“ řekla jsem po pravdě. Smutně se usmál a šel ke mně. „Tak Ahoj,ještě se stavím“ šeptla jsem a mrkla jsem na něj. Když jsem opět nastartovala auto,zděsila jsem se při pohledu do zadního zrcátka. Na zadním sedadle seděl Jasper. „Musíte mě dneska všichni lekat?“ zakňourala jsem. „No,asi jo,jen ti jdu vyřídit nabídku“ řekl po zamyšlení.

Po chvilce dohadování,jsem to nakonec přihnula. A oč že se jednalo? Abych se vrátila ke Cullenům,.zkráceně řečeno. „Skvělý!Všichni už doma čekají“ zavýskl. Bez jakýchkoliv průpovídek jsem vyjela z příjezdové cesty , před Forks , přes most až k sídlu Cullenových. Povzdychla jsem si a vystoupila z auta. Z kufru jsem si vyndala své věci a šla ke dveřím.

„Vítej zpět“ přivítali mě všichni sborově. „Ahoj Cullenovi“ řekla jsem co nejvíc nadšeně to šlo a zdálo se,že mi to uvěřili. „Budeš mít pokoj tam,kde si spala naposled,ano?“ řekla Alice a hned mě táhla za ruku nahoru. „Bello,bude to jako dřív,samá legrace a teď s námi budeš chodit i na lov!bezva!“ pištěla radostí. Jenže mi došlo něco,na co jsem dřív nepomyslela. Celý život vegetarián a teď ty zvířata mám zabíjet vlastní silou? Silně jsem se otřásla. „Co je ti ?“ zareagovala Alice. „Ale nic,jen jsem pomyslela na to jak budu zabíjet zvířata“ řekla jsem a udělal jsem ksichtík. „Zvykneš si“ mávla rukou. „Snad,budu muset že“ a jemně jsem se zasmála. „A co plánuješ dělat?“ zeptala se po chvilce. „Nevím,ještě mám času a času“ „To máš pravdu,taky si budeš muset zvyknout na stěhování,ale bude to v pohodě,neboj všechno bude OK“ řekla nadšeně. „Ach jo,začínám mít….žízeň“ zadrhla jsem se. „Nepříjemný pocit viď?A to si ještě představ kdyby si před tebe stoupl někdo kdo krásně voní! No k nevydržení to je !“ smála se. „Tak…chceš jít teda na lov?“ zeptala se. „Asi“ odpověděla jsem. „Ale raději poprvé jen s tebou“ zaprosila jsem. Přikývla. „Tak se vypaříme“ šeptla a už mě táhla oknem ven. Když jsme chvilku běželi , octli jsme se na louce,kde se páslo pár srnek a občas zde proběhl nějaký ten králík. „Tak,potřebuješ předvést jak na to?“ „Radši ano“ souhlasila jsem. V mžiku vyběhla a já téměř nestihla zpozorovat,jak se k srnce rychle přiblížila. Chvíli vyčkávala pár metrů od ní a pak na ni z té dálky skočila. Srnka chtěla utíkat,jenže Alice ji svalila na zem a přidržovala si její kopýtka od obličeje. Sehnula se nad jejím krkem a s chutí se zakousla.

Teď už vím jak na to,ještě v sobě překonat odpor. Po chvilce se Alice vrátila zpět a utřela si potůček krve který jí vycházel z úst. „Zvládneš to?“ zeptala se s obavami.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Choose Right Way - XIV.Kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!