Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Hra osudu-9.část

Tortička


Další dílek.. "Závany problémů"..Nechala jsme se drobátko inspirovat Zatměním..:)..A bude tu i rozhovor s Jacobem..:)..Komentujte prosím..:)

9.část-Závany problémů Zastavily jsme před mým domem..Alice se tvářila velmi nejistě a neklidně..„Alice?Jsi v pohodě?Co se děje?“ „ehm..Julie..Rozmyslela jsem si to..Necháme to raději napotom..Je už pozdě..“ nechápala jsem tu náhlou změnu,ale přikývla jsem.. „Tak teda dobrou noc..A pozdravuj je tam všechny..“ pousmála sjem se..Alice se rozpačitě usmála a odjela..Podle bot máma ještě nebyla doma..Nejspíš se s Charliem dobře baví..U tety se nesvítilo,tudž už spala..Já byla unavená tak jsme si šla taky lehnout.. Nemohla jsem usnout..Pořád jsem myslela na události dnešního dne..Na fakt, že jsem čarodějka..Na to, co jsou Cullenovi a hlavně..Na Jacoba.. Ráno jsem vstala brzy..Budík mi ukazoval čas 7:23 a já už dál nemohla spát,nemohla ležet…Musela jsem něco dělat..Musela jsem se jistit, že včerejšek nebyl jen sen..Jen živý sen….Nechtěla jsem budit tetu,tedy nevěděla jsem jestli už je vzhůru,ale i tak..Lekla jsem se,protože mě z přemýšlení vyrušilo vyzvánění mého mobilu..Na displeji se ukazovalo neznámé číslo.. „Haló?“ řekla jsem nejistě.. „Ehm..Ahoj…Jsi to ty Jul..tady..“ ten hlas bych poznala vždycky..Slyšela jsem ho jednou v životě,ale tento hlas byl pro mě tak jedinečný… „Ahoj Jacobe!Ano jsme to já..ty jsi na mě nezapomněl?“ bože snad nebylo v mém hlase poznat to napětí a radost.. „Zapomenout na někoho, kdo v lese jde úplně normálně a na vyznačené cestě se málem zabije?Nikdy..“ začal se smát a já musela taky.. „Pozor ať se nenaštvu..Ještě sama nevím co dokížu a budu potřebovat pokusnýho krá…Vlkodlaka…“ opět jsme se začali smát.. „Má vzácná čarodějko..“ řekl tak líbezným hlasem.. „nechtěla by jsi semnou někam zajít..?“ doplnil to, co předtím začal.. „Jasně a kam?Máš nějaký plán?“ srdce mi poskakovala radostí a já měla nejspíš obličej v barvě rajčat.. „Máš ráda pláže?Mno já jen napadlo mě..Jestli bys nechtěla jít k nám do rezervace na pláž La Push..“ „to zní fajn..“ né znělo to božsky!Páni Jacob si semnou domlouvá rande..?...Ne..to určitě ne..Vždyť půjdeme Jen jako PŘÁTELÉ…Škoda..Ale..Ne..Uvidíme.. „Jul jsi tam?“ Jacob an druhém konci se smál.. „Jo jsem,proč?“ „Mno asi 3 minuty jsi mi neodpovídala..“ opět se smál..Jejda..Já myslela, že trapasy po telefonu se nestávají.. „Promi“n..co jsi teda říkal?“ „Že doufám, že se těšíš…protože já moc..Chci tě znovu vidět..Musíme si toho tolik říct..“ sdílel mé myšlenky? „U mě je to to samý Jaku..“ „Kdy máš čas?“ sakra..Vždyť já teď nemám čas..Budu mít spoustu práce se zasvětěním do tajů magie.. „Jaku..Co tahle za týden?Já teď nebudu mít moc času..Blíží se ty narozeniny..Zasvěcování a tak..“ „jaké narozeniny?“ „Moje..Bude mi osmnáct..Budu mít ty schopnosti a tak..“ „Jé..tak to všechno nejlepší..Já už musím jít..Sam svolává smečku..Měj se..“ „ty taky..Těším se ahoj..“ „já taky čau..“ tu tu tu tu..Ukončil to..Ještě asi 10 minut jsem tam stála..Řekla jsem si, že už nemá cenu abych byla v pokoji a jelikož můj žaludek se hodně dožadoval mé pozornosti, šla jsme se najíst..Udělala jsem si toasty k tomu ranní kávičku a jedla..U snídaně jsme zvyklá si číst a jelikož včera jsem nečetla novin, tak jsme si je vzala..Na titulce byl článek „Rodinné tradédie přibývají!“ ten článek byl přes celou stranu tak jsem sei ho začala číst.. „Zatímco v New Yorku v poslední době klesá počet nevyřešených případá ve Washintonu se jich kupí čím dál víc!Za poslední dva týdny se zde stalo 6 rodinných tragédií..Pokaždé je postup stejný..Pachatelé si vybírají rodiny, kde jsou děti-teenageři..V noci, když všichni spí se někdo vkrade do domu,unese spícího teenagera a rodiče pro všechny zatím záhadným způsobem usmrtí..U posledního připadu neunesli jen jedno-nýbrž rovnou dvě děti!!Rodinu Hoolů přepadli neznámí utočníci v noci z pátku na sobotu..Vypadá to, že je vyrušil otec Ben,který se vracel z noční služby..Pachatelé unesli spící Molly s jejím bratrem Ericem a zabili jejich matku Claire.Detektiv,který všechny ty případy vyšetřuje nám k tomu řekl ‚Nic horšího, než výraz Bena Hoola jsem v životě neviděl..V očích měl strach a děs..Byl až nepřirozeně bledý..‘..Jednotlivé rodiny až na to, že měli děti teenagery nic nespojuje..Celá Ameriak se ptá..jak dlouho se ještě budeme bát usnout?Co za monstra nás tu zabíjí?!Co se děje s dětmi?kde jsou? Něco na tom článku mě přímo bilo do očí,ale já nevěděla cot o je..Z přemýšlení mě vytrhly klíče v zámku.. „Mami?To jsi ty?“ řekla jsem, prtože jsem se opravdu lekla.. „Ehm jo Jul dobré ráno..“ páni..Máma byla celou noc z domu..Byla někde s Charliem..Nevypadal zrovna dvakrát vyspale..a..Červenala se..!!Musela jsem se začít smár..Máma mi teď přišla jak školačka,kterou přichytili rodiče při raním návratu domů z pařby.. „Co se směješ?Víš co jdu si lehnout..“ „jo to jdi..S Charliem se nejspíš skvěle probírají témata“život je krásný“že mami?..“ rýpla jsme si do ní..ušklíbla se a pokračovala ve lnění úkolu“vyjdi schody a neuklouzni“….musela jsem se pousmát, když jsem ji viděa jak se snaží držet balanc.. Poté, co máma (s VELKOU námahou) vyšla schody se zatoulali mé myšlenky opět k tomu článku…To nedělá člověk..



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Hra osudu-9.část:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!