Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování

Eclipse - Bella


 

4,Kapitola-Nezaslouží si tě!

Takže pocity Rosalí, a první narážky na celou Cullenovic rodinu. Za komentíky budu vděčná

 

Tenkrát 8

 

Bezejmenná - Bonus

Bezejmenná - Bonus!!tato část nepatří do hlavního děje!!

U desáté kapitoly je objasněno, díky které větě toto vzniklo a to kvůli této: "„Ahoj," uslyšela za sebou hlas, který zbožňovala, hlas, pro který by zabíjela (těžko říct, zda jen metaforicky) - hlas osoby, která byla smyslem její existence." - spolužačka spustila svoji teorii o tom, že by pro něj Jana opravdu zabíjet někdy mohla. Do hlavního děje jsem to dát nechtěla, ale ta myšlenka mě zaujala... a vuala, Jane a Alec to schytali. Číst jen na vlastní nebezpečí. A opakuji, nikdy se to nestane. XD P.S.: Stručné vysvětlení - Volturiovi unesli Jaspera, aby ho vzali do svých služeb. Jana už toho umí hodně... komunikuje s Jasperem myšlenkami (žel, ne nonstop a proto ho mohou v nestřežený okamžik unést, že), ale nejen to... takové schopnosti asi 've skutečnosti' mít nikdy nebude, tak ať si je v tomto bonusu užije :).

 

Bezejmenná - 10. kapitola

Bezejmenná - 10. kapitola Začíná mi připadat, že se tam toho děje nějak moc XD, ale já si prostě nemohla pomoct... vymýšlela jsem, co dál a napadlo mě tohle... a už jsem se té představy nezbavila. :D Doufám, že nevadí Bellina krátká nepřítomnost a nezapojování do děje... a... pozor na větu (bude tu kvůli ní celá bonusová část, která nikdy nebude patřit do děje): "„Ahoj," uslyšela za sebou hlas, který zbožňovala, hlas, pro který by zabíjela (těžko říct, zda jen metaforicky) - hlas osoby, která byla smyslem její existence."

 

Ukradnuté srdce (14.časť)

Ukradnuté srdce (14.časť)Takže konečne som napísala ďalší diel. Veľmi sa ospravedlňujem tým, ktorých moja poviedka baví, že museli tak dlho čakať, ale minulý týždeň som mala písomné matury, takže nebol čas na písanie. Okrem toho som mala aj takú "spisovateľskú" krízu a ešte som aj bola voliť:D Tento diel by som preto chcela venovať, všetkým, ktorým sa chcelo čakať :)

 

Angels - 11. Kapitola

Angels - 11. KapitolaDalší kapitola :D Doufám, že se bude líbit :D Je docela podstatná - a hlavně, předposlední, njn, už to bude končit :D Tak čtěte a komentujte!!!! Díky :)

 

Emmettovo znovuzrození 7

Emmettovo znovuzrození 7Takže, jestli vás to stále baví tady máte pokráčko:) Konečně se tam taky začne dít něco víc meziRose a Emmettem, tak si to užijte a napište komentář:) Děkuju předem

 

cesta osudu 18. část

Takže osmnáctá část. Na to, že tahle povídka vznikla původně jako hororový příběh do slohu a měla "jen" osm stran. Tak jsem se dostala pěkně daleko. Dokonce jsem změnila i jména a ten příběh se tak nějak vyvíjí podle toho jakou mám náladu. Jestli jste zvědaví jak a kdy? Se tam oběví Cullenovi tak to já taky. Takže hezké počtení.

 

Nový život-4.kapitola

Nový život-4.kapitolatak se mi konečně povedlo dopsat další díl je trošku kratší ale doufam že se vám bude líbit a omlouvám se že mi to tak trvalo. tenhle díl bude o splížení Belly a Edwarda tak si to užíjte a napište nějakej komentář :) budu se snažit co nejrychleji napsat další ale nevim jak mi to pujde :)

 

Nulla salus bello - Kapitola 6.

Tahle kapitola, mě vážně bavila psát:D

« Předchozí  1 ... 3731  3732  3733  3734  3735  3736  3737  3738  3739  3740  3741 ... 3783   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!