Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie » The Book of Life - 5. kapitola

EclipsePoster3


The Book of Life - 5. kapitolaCelý dům je vzhůru nohama - Stephenie objevila všechny v jejím domě a ne zrovna v pěkné pozici. Copak se náhle stane, když upadne do bezvědomí? Mohou s ní udělat cokoliv!

The Book of Life - 5. kapitola: Stephenie, já a Emmett

Musel to být zážitek - přijít do svého domu a najít tam několik fiktivních postav z vlastní knížky. Napřed jsem si myslel, že nás nemusí poznat, ale očividně by jinak neomdlévala. Emmett stál hned za mnou a v ruce dřímal dva toustové chleby, mezi které se pokusil nacpat jednu z koček. Jakmile vešla Stephenie, okamžitě zatuhl v oné pozici, kočka rovněž. Rosalie seděla u počítače a Alice se sem zrovna vřítila s náručí plnou oblečení. Jen já jsem stál nade všemi, jako bych je snad řídil. Hned, jak se zřítila k zemi, se Emmett uchechtl a propustil kočku z chlebu. Onen muž se vyřítil z pokoje a zmizel ve stínu noci.

„Už leží! A já si myslel, že to bude složitější," utrousil.
„Zbláznili ses?!" Tahle otázka ve mně hryzala už pár hodin, a to neplatí jen na Emmetta.

Rychle jsem vystřelil, abych zavřel dveře, zatáhl jsem rolety a odnesl Stephenie do její ložnice, položil jsem ji na postel a zakryl dekou, která vyčuhovala z prádelníku. Nestačil jsem se ani otočit a už tam byli všichni - najednou je zajímala jen ona.

„A co teď, Edwarde? Když ji zabijeme hned, nezodpoví nám žádné otázky. Musíme přemýšlet." Vždycky jsem věděl, že je Emmett blázen, ale tohle už je i na něj nenormální!
„Jasně, Emmette!" vykřikl jsem. „Podej si další chleba a sežer Stephenie Mayerovou! A nezapomeň na salát, ať je vláčnější a máš v jídelníčku i nějakou zeleninu!" prskal jsem na něj samým rozčílením. „To snad není pravda," vzdychl jsem.
„Nebuď takový," pípl Emmett.
„Carlisle, ty najdi toho muže. Můžeme se jen modlit, aby už nezavolal policii," pověřil jsem ho úkolem. Jen kývl na souhlas. 

Všichni se na mě vyjeveně podívali a dali se zase do své „práce". Když jsem se vracel zpět do obývacího pokoje, Bella zrovna kroužila po čtyřech kolem televize.
„A co je tobě? Yorkšírský syndrom?!" odfrknul jsem. 
„Nevím, ale mám nekontrolovatelné nutkání…“ Než to stačila doříct, už jsem slyšel nějaký proud, kapání… Podíval jsem se na Bellu - zrovna si značkovala knihovnu.
„Dost! Přestaň s tím!" šeptal jsem zvýšeným hlasem. Bylo mi to trapné - i za ni. Jen se na mě podívala takovýma nevinnýma očima, skoro opravdu jako pes, a pokračovala dál. „Fuj!" zkusil jsem psí metodu. „Ke mně!"

A opravdu - Bella mi přiběhla k noze a začala mi slintat na polobotky. Ani jsem nestihl říct zase fuj, když se postavila na zadní a skočila na mě. Bože! Už o ní mluvím jako o psovi… Neděje se něco i se mnou?! Nemilosrdně jsem ji chytil a posadil na pohovku.

„Zůstaň!" zavrčel jsem a vydal se opět do ložnice, protože zmizela Alice, která se před chvíli vrtala v šuplíku s nějakými šperky.

Došel jsem tam, ale copak se za tu minutu nestalo? Alice vyhazovala perlové náušnice ze šuplíku a přitom se ďábelsky smála a Emmett se snažil Stephenie nějak umístit mezi dva chleby. Vyletěl jsem proti němu jako kulka.

„Co to sakra děláš?!" zapištěl jsem ztišeným hlasem. 
„Sám si řekl, ať to zkusím, ale musím tě zklamat - kočka jde mezi chleby nacpal líp, než tahle sádelnatá..."
„Dělal jsem si legraci!" Můj hlásek byl jako konipásek, čirým hněvem jsem nedokázal vydat nic jiného než tenoučký pískot. „Okamžitě pusť ten chleba a tu hořčici!"
„Dobře, dobře. Nemusíš se hned čertit."

Zahodil chléb někam do rohu místnosti a střelil po mně takovým tím pohledem, co říká: ,Stačila by pro nás pro oba, dones si taky chleba.' Rychle jsem uhnul pohledem a všiml jsem si, že se probouzí. Jemně vrněla, jako právě probuzená kočka, a zmateně cloumala hlavou.

„Nevystraš ji," špitl jsem směrem k Emmettovi.
„Jdu se podívat na Rosalie," řekl až moc rozumným tónem vzhledem k jeho předešlému chování. Jen jsem kývl hlavou.

Už se probrala a upřímně na mě vykulila oči. Už se chystala na křik, ale já ji předešel.

„Nechceme vám ublížit."

Jakmile jsem to dořekl, Emmett se vyřítil odnikud s baseballovou pálkou v ruce a jedním mrštným pohybem zápěstí ji uhodil do hlavy.

„Emmett a Mayerka: 1:0!" zajásal.


Snad se líbilo, můžete se projevit v komentářích pod článkem. :)


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek The Book of Life - 5. kapitola:

 1
5. edvard bela
03.06.2014 [6:50]

Jeto Emoticon moc pekni Emoticon

13.03.2014 [21:40]

Irtemed:) k tomu už vážně nemám slova Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Jessica Whitlock
09.03.2014 [21:18]

To je super. Si skvelá. Teším sa na pokračko. Emmett ... Radšej bez komentára. Emoticon Emoticon Emoticon

2. :D
09.03.2014 [11:10]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon pokračuj rychle Emoticon Emoticon Emoticon

09.03.2014 [10:25]

Kate3 Emoticon Ach jo, Emmette, Emmette... Emoticon Emoticon To jsou šílenci fakt, ti vaši Culleni. Emoticon Ti teda dělají Meyerovy ze života peklo. Emoticon Super, díky. Emoticon Emmett s chlebem a hořčicí. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!