Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie » Film o seriálu: Rodina k pohledání!

Stephenie Meyer


Film o seriálu: Rodina k pohledání!Oblíbený moderátor Tajemný hlas dnes zaměřil svůj pohled na všemi milovanou rodinku Cullenových. Po několika měsících mlčení vyplouvají na povrch nové pravdy o natáčení. Jak se daří hercům v běžném životě? To a mnohem víc na Stmívání COOL.
Film o seriálu: Rodina k pohledání
Rok: 2013
Délka: podle rychlosti - čtení cca 45 min. :-D
Již brzy na Stmívání COOL.
Ministerstvo zdravotnictví varuje: Deedee a Kejkej jsou zase zpátky!

Televize Stmívání COOL uvádí:


Tom a Jerry jdou,

k nám teď se zábavou.

Kejkej: Počkat, počkat. Takhle to asi nebylo. Co nám tu dělá myšák s kocourem?

Deedee: Ale nějaký zvíře měli, ne?

Kejkej: Sakra, jak to teda bylo?

Deedee: Budeme improvizovat. Hlavně ať tam jsou jména herců.

Křičí

Nanananana blabla.

Blablablabla nanana

a nanananana,

blabla blabla bla.

Vapšuvádyvády vop.

Blabla blabla bla.

Esme Anne Platt Evenson a Isabella Maria Swan

Jasper Whitlock Hale a Rennesmé Carlie Cullen

Carlisle Cullen a Emmet McCartny Cullen.

Mary Alice Brandon Cullen a Edward Anthony Masen Cullen.

Rosalie Lillien Hale a Jacob Black.

Vapšuvádyvády vop,

Cullenovi jdou…

Kejkej: To je pěknej guláš. A to jsme teprve na začátku



Film o seriálu

Rodina k pohledání


Tajemný hlas: Ahoj. Jsem tajemný hlas. Možná mě znáte z filmů jako Star Wars: Nová naděje, Star Wars: Impérium vrací úder, Star Wars: Návrat Jediho. Ale hrál jsem i v kritikou mnohem uznávanějších pořadech. Například jsem ztvárnil postavu Tajemného hlasu v seriálu Rodina k pohledání, která mi dokonce vynesla nominaci na Oscara! (tiše) Kdyby to teda nebyl seriál.

A právě do zákulisí tohoto fenomenálního seriálu se dnes  podíváme. S oblíbenými herci zavzpomínáme na legendární scény. Podíváme se na jejich součastný život. A zveřejníme i pár vystřižených scén. 

Takže, přineste si popkorn, pohodlně usaďte a vypněte své mobilní telefony. Za okamžik začínáme.


Re-kla-ma. Reklama.

C()()L


Za pár dní... Již brzy!
Něco nového!.. Něco nečekaného!
Nový televizní kanál:
 
Zatmění!
 
čekají vás reprízy těch nejslavnějších pořadů. 
Znovu vás vyděsí Faktor strachu!
Poučíte se s Mezi námi medvědy!
A i s pilotním dílem vám každý nevšední den přineseme oblíbený seriál Rodina k pohledání!
A to vše a nic víc na novém kanálu Zatmění!

C()()L

 

Re-kla-ma. Reklama.

 

Na scéně prázdný gauč před televizí

Edward: Jsem nejrychlejší! (Nadšený dopad na gauč.)

Jacob s „klíštětem“ Nessie na zádech: Sundej to ze mě. (Posadí se vedle Edwarda.)

Emmett: Udělejte prostor celebritě. (Vecpe se mezi ně.)

Bella: Hej, to je moje místo!

Emmett: Jistě, madam. (Pouští ji a sedá si vedle.)

Rosie: Mě bys sednout nepustil.

Emmett: Protože ty sedíš tady. (Stáhne si ji na klín.)

Esme: Co dělá ten pes na gauči!

Jacob se staženým ocasem sleze a Esme si sedá místo něj.

Alice si zcela v klidu a potichu sedá.

Všichni se udiveně otáčí.

Bella: Slíbila jsem jí, že když bude hodná, tak jí splním tři přání.

Carlisle: (Už si nemá kam sednout.) Potřebujeme koupit větší gauč.

Edward: Tak si sedni. (Pouští ho.)

Carlisle: Tím chceš říct, že jsem starý, synku!

Jasper: Pozor!

(Všichni si stoupnou do pozoru.)

Jasper:(Sedá si.) Pohov!

Rodina se na něj svalí.

Pokojem proběhne Tom a Jerry.

Nessie: Viděli jste…

Tajemný hlas: Dobré odpoledne, rodinko! Tím se nenechte rušit. Vítám vás ve svém pořadu Tajemný hlas zpovídá celebrity!

Kejkej: (mrskne po něm cuketu) Tohle není tvůj pořad.

Tajemný hlas: Nepodstatný detail. Takže co mi řeknete o…

Emmett: Tom je nejlepší!

Esme: To teda ne. Jerry je roztomilejší a chytřejší a…

Emmett: Tom je nejlepší!

Esme: Není! Carlisle, řekni mu, že není!

Carlisle: Není, synku.

(Hlasitá hádka na téma Jerry vs. Tom.)

Tajemný hlas: (Točí volume doleva.) Věnujte mi pozornost, jinak budu nucen použít Sílu. A to bych vám opravdu nepřál.

Jasper: Tebe provází Síla? Paráda! Hele a jak je ten trik s tím škrcením. Světelný meče už jsem ovládl, ale na tohle pořád nemůžu přijít…

Tajemný hlas: (Utře ho.) To je výrobní tajemství. Ovšem zpátky k rozhovoru.

Deedee: No konečně! (spokojeně chroupá rohlík)

Tajemný hlas: Dnes jsme vás navštívili hlavně kvůli úspěšnému seriálu, kde jste ztvárnili hlavní role. Naši diváci netrpělivě očekávají nové díly. Jak to s nimi vypadá?

Carlisle: No jak to s nimi vypadá?

Rodinka se otáčí na scénáristky krčící se v rohu.

Kejkej: Vypadá. No ono vlastně… teda ne tak docela… i když možná…

Deedee: (udělá tři kroky k Tajemnému hlasu) Tak tohle jsme si nedomluvili. Uvědom si, kdo tě tu platí.

Tajemný hlas: Teda vlastně chtěl jsem se zeptat… Jacobe, tvá postava to v seriálu už od začátku neměla jednoduché. Krom neustálých narážek na tvůj původ – no prostě jsi terčem posměchu. Jak si to snášel?

Jacob: Tak já vím, že to bylo jen ve scénáři. Normálně jsem hezky zapadl do rodiny. V reálu jsou na mě všichni hodní a berou mě takového, jaký jsem.

Esme a Rose mezitím přináší občerstvení.

Esme: Dá si někdo něco k pití?

Rose automaticky pokládá Jacobovi misku s vodou na zem.

Jacob: Většinou. (Zaraženě se podrbe packou za uchem.)

Tajemný hlas: Chcete tím říct, že scénář k seriálu nevycházel tak úplně ze skutečnosti?

Bella: (Nadechuje se k odpovědi.)

Kejkej: Pár věcí jsme si možná upravily, ale na žádost diváků jsme se snažily držet reality.

Deedee: Ale podívejte se, je to dva roky zpátky, co se snažíme natočit něco podle skutečnosti. S některými rodinami to prostě nejde. (významný pohled na Cullenovy.)

Bella: (vydechne odpověď) Jo vy jste se snažily, jo? Akorát jíte rohlíky a čumíte z rohu!

Kejkej si pomalu připravuje cuketu.

Carlisle: Já měl tolik příběhů, které jsem mohl vyprávět. Ale vy jste mi vůbec nedaly šanci! Když jsem byl ještě malý Carlislíček…

Tajemný hlas: Teď je právě ideální čas pustit si první z vystřižených scén.

 

Rodina k pohledání - díl 5. - Čekání na Chucka.:

Chuck přichází k domu Cullenů.

Čas: Pane Norrisi, už?

Chuck: (po chvíli) Už!

Kopem s otočkou vyrazí dveře

 

Tajemný hlas: Jsme tu zpět u Rodiny k pohledání.

Po místnosti se válí několik cuket, nicméně rodina spořádaně sedí na gauči.

Tajemný hlas: Spousta z vašich diváků se ptá, Nessie, jaké to je být nejmladší z rodiny. Neberou vás pořád jako dítě?

Nessie: Myslíte jako moje rodiče? (Bella jí plete copánky a Edward nalévá horkou čokoládu.)

Edward: S marshmellow, zlatíčko?

Nessie: A se strouhanou čokoládou a šlehačkou.

Deedee: Myslíš, že ví, že jsou v tý čokoládě hormony proti růstu?

Kejkej: To nevím. Ale Jacob určitě ne.

Tajemný hlas: Další otázka od divaček je, jak to dopadlo s Amandou nebo Sophie, Jaspere (tajuplný důraz na jeho jméno). Připomeňme si celou situaci

 

Krátký sestřih:

Volající: Ahoj, tygříku. Já jsem ta dlouhonohá barmanka z minulého měsíce, pamatuješ? Víš, já si asi zapomněla vzít prášky a mám teď trošku problém.

Alice: Víš alespoň, jak se jmenovala?

Jasper: No, možná to byla Amanda. Nebo Sophie?

 

Alice: K tomu se nebude vyjadřovat.

Jasper: Tohle si vyřídím sám, miláčku. To byla sprostá Edwardova snaha pošpinit mojí dobrou pověst a čest! Znemožnit mě tak v očích mých divaček a manželky a získat je všechny na svojí stranu!

Edward: Moje? Ty paranoidní konfederační blonďáku!

Jasper: Nejsem Blonďák. Jmenuju se Jasper! B. L. O. N. D.!

Bella: Tys potřeboval nový fanynky! To ti jako nestačím? Podívej se na tu horu fanfiction na stmívání.eu! To ti jako nestačí!

Kejkej sbírá bojové cukety.

Deedee: Pusťte vystřiženou scénu.


Rodina k pohledání - díl 11. - A co dál? aneb Hau aj met jor madr.:

Scénická poznámka: Po konci natáčení kamera stále běží.

Emmett: A jak to, že my jsme tam teda neměli svůj příběh?

Rose: Nepřijdu vám jako dost zajímavá? Dost atraktivní?

Deedee: Zlatíčka, drahoušci, broučkové. Vždyť víte, máme jenom půl hodiny na díl. To je tak málo času!

Rose: Ale proč my nejsme ty hlavní hvězdy? Spadnutí ze stromu, pche!

Emmett: Jo. Mě mále zabil medvěd!

Deedee: Ale srdíčka, hvězdičky…

Kejkej: Vždyť vám to Dee vysvětlila. Ten díl má jen půl hodiny. Do toho by se váš krásný romantický příběh prostě nevešel! A dvojdíly natáčet nebudeme! 

Emmett: (po čtvrt hodině uvažování) Takže jsme lepší!


 

Tajemný hlas: Právě jsme viděli, že natáčení neprobíhalo vždycky úplně ideálně. Proběhly ještě nějaké další komplikace?

Deedee: Myslíte, jak jsme psaly 2. díl po tmě a bez elektřiny?

Kejkej: (sentimentálně vzpomíná) Psaní scénářů na psacím stroji za svitu narozeninových svíček.

Nessie: Za svitu mých narozeninových svíček!

Tajemný hlas: Žádám drahé scénáristky, aby se více nevyjadřovaly k otázkám položeným rodině Cullenů.

Kejkej nenávistně pohazuje cuketou.

Tajemný hlas: A nebo si klidně říkejte, co chcete. Ale teď otázka speciálně pro Carlislea a Esme. Jaké to bylo vychovávat rodinu s kamerou v zádech?

Carlisle: Víte, když jsem byl ještě malý Carlislíček, tatínek mi vždycky říkal, že…

Jasper: Že život je jako bonboniéra.

Carlisle: Ne! Že strach vede k nenávisti a nenávist vede k temné straně. Tím chtěl říct, že velká sláva sebou nese velkou zodpovědnost.

Tajemný hlas: To už jsem někde slyšel... Co Edwarde, ty jsi nějaký tichý. Jak tě ovlivnilo setkání s tvým dvojníkem, R. Pattisonem?

Edward: To bylo tak obohacující! Jeho zkušenosti, jeho úžasný účes! Mám jeho podpis s fotkou! Teda fotku s podpisem. Na té fotce jsme my oba!

Tajemný hlas: Velmi zajímavé. A scénáristky mi naznačují, že je čas na vystřiženou scénu!

 

Rodina k pohledání - díl 14. - První duch přešel přes lávku…:

Nessie: (předstírá, že spí) Chráá pššši, chrááá pšík.

Emmett: Dvacátý druhý medvídek grizzly přešel přes lávku. Dvacátý třetí medvídek grizzly přešel přes lávku. Dvacátý čtvrtý medvídek grizzly přešel přes lávku. Dvacátý pátý medvídek grizzly přešel přes lávku. Dvacátý šestý medvídek grizzly přešel přes lávku. Dvacátý sedmý medvídek grizzly přešel přes lávku. Dvacátý osmý medvídek grizzly přešel přes lávku. Dvacátý devátý medvídek grizzly přešel přes lávku. Třicátý medvídek grizzly přešel přes lávku. Třicátý první medvídek grizzly přešel přes lávku. Třicátý druhý medvídek grizzly přešel přes lávku. Třicátý třetí medvídek grizzly přešel přes lávku.

Nessie: (nepředstírá, že spí) Chráá pššši, chrááá pšík.

 

Tajemný hlas: (probudí se trhnutím hlavy) Dva roky od posledního natáčení už jsou ale pryč a proto se nabízí otázka: jak se daří rodině dál?

Esme: Daří se samozřejmě výtečně. Myslím, že těch pár měsíců před kamerou nás velmi posílilo a stmelilo. Máme jeden pro druhého mnohem víc pochopení. Dokážeme se na věci dívat s odstupem. Jsme prostě velká šťastná rodina!

Alice: Jacobe, já mám zase tvoje chlupy na oblíbený blůze!

Bella: No jo. Ty a to tvoje oblečení.

Rose: Ty a ten tvůj Edward!

Edward: Co? Co já? No co já?

Jasper: Ty nic! Ty nikdy nic! Maminčin mazánek!

Emmett: To se ozval ten pravej, podpantoflák.

Jasper: Nějaký problém, Emmeťourku!

Emmett: Ty jsi můj problém, Jazzulko. Ty, ty paranoidní konfederační blonďáku!

Jasper: Nejsem Blonďák. Jmenuju se Jasper! B. L. O. N. D.!

Edward: To byla moje hláška!

Rose: A pěkně blbá! Blonďatý vlasy jsou super!

Jacob: Blbý, jako blondýny!

Rose: Sklapni, psisko. Ty se tady v týhle rodině vůbec nemáš právo vyjadřovat.

Esme: Ale no tak, pššt. Klid. Všichni se přece máme rádi.

Carlisle: Lásko, už si přestaň něco namlouvat. V týhle rodině to prostě nemůže fungovat.

Esme: Já jsem ti říkala, že jich tolik nechci! Kdo to má zvládnout? Ty se vypaříš do nemocnice a já to mám zvládat sama?

Alice: Mami, tys nás nechtěla?

Esme: Ale to víš, že chtěla, zlatíčko. Tebe jsem chtěla.

Emmett: Jo, tak Alice jo? Protože má vize budoucnosti? Ale my, obyčejní nesmrtelníci jsme vzduch, co?

Tajemný hlas: (udělá tři kroky ke scénáristkám) Balíme to, co?

Scénáristky (dvojhlasně): Rychle a nenápadně.

Tajemný hlas:  Dnes jsme se v našem pořadu podívali do zákulisí fenomenálního seriálu Rodina k pohledání!  S oblíbenými herci jsme zavzpomínali na legendární scény, zveřejnili pár vystřižených scén a podívejte se na jejich současný život! Pro stmívání Cool, tajemný hlas!


Titulky:

V dílu účinkovali: Rodina Cullenů

Moderátor: Tajemný hlas

Kaskadéři: Hop a skoč s.r.o.

Hudba: Edward - klavír company a Forks muzikus

Kostýmy a masky: AliceŠatna a spol.

Překlad: Mike Google - Translate

Grafika: GIMP

Střih: Edward Scissorhands

Kameraman: Jey Black jr.

Námět: Sam Život (tentokrát opravdu)

Scénáristé: Kejkej a Deedee

Text znělky: Zapomenut

Dovtip: Došel

Producent: Stmivani.eu

Režie: doc. Keep Smile

 

Kejkej: Posílejte mi cukety, přátelé!

Deedee: Co? Co, co to je? Tohle se tady přece nemá říkat.

Kejkej: Tak si nech poslat rohlíky.

Deedee: Tak jo! Pošlete mi rohlíky, tadydadydada!

 


Shrnutí: Deedee/Kejkej

 

 

 

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Film o seriálu: Rodina k pohledání!:

 1 2   Další »
19.
Smazat | Upravit | 01.11.2013 [15:32]

Hele prosím, pokračujte v rodince... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18.
Smazat | Upravit | 30.07.2013 [21:19]

To musela bejt sranda psát medvídky grizzly Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

06.04.2013 [13:20]

SalazaretSuper! Jsem ráda, že jste zpět! Tohle je snad jediná povídka kterou dokážu číst! Je to fakt úžasný.

S láskou Salazaret Emoticon

16. SarkaS
06.04.2013 [0:22]

SarkaS Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Jeden by neřekl, že mi něco bude tak chybět, ale některé ty hlášky pro nás pamětníky... Skoro mě to dojalo. Kdyby to ovšem Carlislíček pokaždé nezabil. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15. Yriss
28.03.2013 [13:08]

YrissÁáách ... To bol krásny návrat k starým známym . Zabudnutá zvučka bola zabitý začiatok , Tom a Jerry boli taktiež skvelý nápad a trampoty s gaučom nemali chybu . Tajomný hlas je number one . Opäť som sa úžasne bavila , chechtala na nezhodách a bezva hláškach . Re - kla - ma bola taktiež výborná . Asi si idem odznova prečítať všetky diely . Sú totiž skvelé rovnako ako vy dve . Tleskám . Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18.03.2013 [12:21]

1alicecullenBože, vy jste bohyně! Miluju vás jste prostě nejlepší Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13. Rosel
13.03.2013 [23:44]

Rosel Emoticon Emoticon Emoticon

12. PCullen
11.03.2013 [7:26]

Nemám slov!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

07.03.2013 [10:41]

Agule99Wow! Snála se se od začátku do konce, bylo to skvělý! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Musím se znovu přečíst celou Rodinku, protože oíšete úžasný parodie! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
*A.99*

10. Paes
06.03.2013 [18:32]

PaesDěvčata moje už jste zpátky Emoticon Emoticon doufám, že v tom hodláte pokračovat Emoticon mě se nejvíc líbilo, ten konec ta Esmé mě fakt dostala Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!