Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie » Vydrž, Bello, vydrž - pilot k Rkp!

Sraz Ostrava!!! 34


Vydrž, Bello, vydrž - pilot k Rkp!Začíná další školní rok a stejně jako všechny velké komerční televize i stmívání Cool vám opět přináší oblíbený rodinný seriál Rodina k pohledání! A ještě, než se vrhneme do dalších dílů, máme tu pro vás jednoho zbloudilého pilota. Měl sice přiletět před celým seriálem, ale ztratil se v bouřkových mracích kdesi nad Atlantikem. Nyní si ho konečně můžete užít.
Bella je u rodiny teprve krátce, ale už ví, že takhle to dál nejde. Musí se postavit na vlastní nohy. Jak dopadne její letní brigáda? A co na to Volterra?
Rok: 2010
Délka: podle rychlosti - čtení cca 35 min.
Snad 30. 8. 2010 na Stmivání COOL
Ministerstvo zdravotnictví varuje: Tímto nechceme odradit budoucí učitele!

 

 

 

 

Twimaniak a. s.

 

 

 

 

 

Summit Entertainment and

Stmívání Cool present:

 

V hlavních rolích: Rodina Cullenů

Caius Volturi

 

 

Produkce: stmívání.eu

 

Režie: doc. Keep Smile

 

Scénář: Deedee, Kejkej

 

 

 

Pilotní díl seriálu Rodina k pohledání

 

Vydrž, Bello, vydrž.

 

 

 

(Jednoho krásného dne již přetekl pomyslný pohár Belliny trpělivosti)

Bella: Edwarde, už toho mám plný zuby!

Edward: Ale zlato, já to přece všechno dělám jenom pro tebe.

Bella: Jsem silná a nezávislá žena. Jsem finančně nezávislá žena!

Edward: Copak mi tě nějak finančně omezujeme?

Bella: Právě naopak. Ty platíš kina, večeře v luxusních restauracích, Alice oblečení... Řeknu, že se mi líbí nějaké auto a Carlisle ho další den přiveze. Řeknu, že bych chtěla koně a Esme koupí koně. Kdybych řekla, že chci mrakodrap, koupil by mi Emmett mrakodrap?

Emmett: (od televize se odtrhl až zaslechnutím svého jména a slova mrakodrap v jedné větě) Ty chceš mrakodrap? Tobě to skákání z útesů nestačilo? No, ale když chceš mrakodrap, Emmett koupí...

Bella: (připomínající vybuchující sopku)  Já nechci mrakodrap!

Emmett: Já, já... Rosie, pomoc! Sopka!

Rosie: (připomínající dvě vybuchující sopky) Nekřič mi na manžela! (slaďounce k Emmettovi) Neboj, čumáčku, Rosalinka je u tebe. Ona se o tebe postará...

Jasper: Ťuťu, ňuňu.

Emmett: (praští ho velkým pouťovým lízátkem) Ééééé!

Rosie: Ššš, ššš... (odvádí Marfušku, teda Emmetta, stranou)

Bella: Poslouchá mě tu někdo? Já se tu vztekám!

Esme: Povídej, drahoušku. Jsme všichni jedno velké ucho.

Bella: Už nehodlám být dál vaše finanční přítěž! Odjíždím na brigádu a ty mi v tom nezabráníš. Ani ty, ani on, ani ona, ani ono! (ukazuje na Jacoba před domem)

Jasper: A my a vy?

Alice: (káravě) Jaspere!

Edward: Jako jak, že odjedeš? Jak si to vůbec představuješ? Nikam nepůjdeš, doma budeš!

Bella: (vztekle odchází balit)

Edward: Proboha, Bello! To přece nemůžeš. Víš, v jakém bys byla nebezpečí? Co kdyby se ti tam něco stalo?

Bella: (vztekle balí)

Edward: Ale no tak, miláčku, beruško, pumičko moje. Přece bys mě tu nenechala samotného. Vždyť já se bez tebe zblázním, srdíčko.

Bella: (vztekle odchází se sbalenými kufry)

Edward: A co vlastně budeš dělat?

Alice: Jede hlídat děti do Špindlu.

Edward: Kam?

Carlisle: Do Špindlerova Mlýna. Taky jsem tam byl, když jsem byl ještě malý Carlislíček. To jsme tam...

Všichni: Tati, né!

 

(ve Špindlu)

Dav řvoucích roztomilých dětiček: Paní učitelko? Paní učitelko, to už jsme tady?!

Roztomilá holčička: Paní učitelko, já potřebuju čůrat!

Roztomilý chlapeček: On mi sebral autíčko!

Jiné roztomilé holčičky: Zlatá brána otevřena, zlatým klíčem...

Copatá holčička: Mně se stýská po mamince.

Chlapeček s pistolkou: Ratatatatatá! Pif, paf, puf!

Bella: Edwarde, pomoc! Afů, afů, afů. Dobře, tak ty běž támhle na travičku, ty mu vrať autíčko. (probíhá bránou) Kdo do ní vejde, tomu hlava sejde... Neboj, maminku zase brzo uvidíš. A jo, už jsme tady.

Paní učitelka č. 1: Bello, mohla bys nám, prosím, pomoct s těmi kufry?

Bella: Jistě. (vyděšený pohled na obrovskou hromadu dětských zavazadel) Emmette!

Co v tom ty děti tahaj. Snad šutry, nebo co?

Chlapeček s pikachu na triku: To je můj památeční kamínek pro štěstí. Dostal jsem ho od dědečka...

Paní učitelka č. 2: Co s tím teď budeme dělat?

Paní učitelka č. 3: Měli jsme to zamluvené pro čtyři.

Bella: Co se stalo?

Paní učitelka č. 2: Původně jsme měli mít pokoje po čtyřech dětech, jenže tady jsou jen po třech.

Bella: Esme!... Co by teď asi udělala Esme?

Esmein hlas v Bellině hlavě: No a pak k tomu přidáme najemno nakrájenou cibuli a osmahneme do zlatova.

Bella: Taky možnost... Ne, takhle ne. Rozpočítáme je. Seřaďte se děti.

Dav řvoucích roztomilých dětiček: Prvá, druhý, třetí, prvá, třetí, druhá, čtvrtý, druhá, třetí...

Paní učitelka č. 1: Výborně, Bello. Tak děti, šupky dupky do pokojů.

Re-kla-ma. Reklama

C()()L

 

Buffish

Upírů a démonů se zbavíš!

 

 

Edward: Ať tě to ani nenapadne, Emmette!  

C()()L

Sledujete: Vydrž, Bello, vydrž!

Dav řvoucích roztomilých dětiček: Prvá, druhý, třetí, prvá, třetí, druhá, čtvrtý, druhá, třetí...

Paní učitelka č. 1: Výborně, Bello. Tak děti, šupky dupky do pokojů.

 

(začíná noc... drž hubu!)

Copatá holčička: Teto Bello, povíš nám pohádku?

Dav řvoucích roztomilých dětiček: Jó! Pohádku, prosím, pohádku! (skandují) Po-hád-ku, po-hád-ku!

Bella: Dobře, dobře. Povím vám pohádku. (pro sebe) Promiň, Jaspere. (jako ovčí babička dětem) Byl jednou jeden voják a byl to ten nejhezčí voják v celé armádě. Jednoho velmi horkého dne potkal na své cestě tři krásné princezny...

 

(mezitím ve Forks)

Alice: Zprávy od Belly! To byste nevěřili, co bude za chvíli dělat!

Esme: Tak honem, povídej!

Edward: To snad ne. (hroutí se smíchem) Chudáčku, Jaspere.

Jasper: (vyděšeně) Co já?

Alice: Byl jednou jeden voják a byl to ten nejhezčí voják v celé armádě. Jednoho velmi horkého dne potkal na své cestě tři krásné princezny...

Emmett: Ale nebyly to jen tak obyčejné princezny, byly to upírky (směje se od ucha k uchu, od Alicina k Edwardovu)

Rosie: Nejhezčí voják? Pak je vcelku jasný, proč sever vyhrál.

Jasper: Ty... (usměje se jedním koutkem) Sever nevyhrál. Jih jen takticky ustoupil.

Carlisle: A ustupuje už sto čtyřicet pět let.

(hádka Jaspera a Carlislea na téma Občanská válka v Americe (1861/1865) a taktické ústupy)

Edward: Ty, Alice, kdy se mi Bella vrátí? Nestane se jí nic?

Alice: Neboj se, dávám Belle den, maximálně dva.

 

(ve Špindlu v šest hodin ráno - pro někoho v noci)

Dav řvoucích roztomilých dětiček: Paní učitelko, paní učitelko, co budem dneska dělat?

Paní učitelka č. 1: Dneska půjdeme na výlet, děti.

Dav řvoucích roztomilých dětiček: Hurááá!!!

Paní učitelka č. 2: Nejhorší věc, kterou můžete s dětmi udělat. Vemte je na výlet.

Bella: Proč?

Paní učitelka č. 3: Uvidíš.

 

(mezitím ve Forks)

Všichni: *hrozivý výbuch smíchu, kam se hrabe Island*

 

(na výletě)

možná Eliška: Teto Bello, půjdeš se mnou za ručičku?

Bella: Ale samozřejmě, E... roztomilá holčičko.

Filípek: Teto Bello, mě bolí nožičky.

Bella: Vy dva, nechoďte uprostřed silnice!

Učitelky: Auto! Ke kraji!

Holčička s batůžkem Hello Kitty: Mě to nebaví, já chci domů! Já si chci hrát.

Roztomilý chlapeček: To je moje pistolka!

Chlapeček, teď už bez pistolky: Nene, ta je moje! Vrať mi ji!

Bella: Rose, nevíš, co si přeješ.

Roztomilá holčička: (v amoku) Áááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá

ááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá

ůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůů!

Bella: Pro Boha, pro Boha, co se stalo? Copak se ti stalo?

Roztomilá parch... holčička: Áááá, já jsem si, fňuk, já, fňuk, já hapaláááááá!

Bella: Carlisle, pomoc. (vidí rozbité koleno) Kréééév! (upadá do mdlob)

 

Re-kla-ma. Reklama

C()()L

 

Doká-

žeme vám,

Že vás dokážeme

 zaujmout. Reklama. Cool

 

Toto je prostor pro vaší reklamu. Případný zájem pište na nepistesem@vymyslena.com

C()()L

Sledujete: Vydrž, Bello, vydrž!

 

(Špindl, den druhý při koupání)

Filípek: Teto Bello, já nemůžu najít tepláčky.

možná Eliška: Maminka mi vždycky před koupáním sundává bačkůrky.

Bella: Alice, ty to vidíš.

 

(mezitím ve Forks)

Alice: (výtlem) Jo, vidím.

 

(opět ve Špindlu)

Bella: Tady jehňátko, tady jehňátko, E.. roztomilá holčička má mokré bačkůrky, přepínám.

Paní učitelka č. 2: Bello, s tebou je sranda.

Bella: No děkuju, s váma taky.

Chlapeček už zas s pistolkou: Teto Bello, my máme doma křečka a ten mi rozkousal celý prostěradlo.

Holčička s ručníkem Hello Kitty: To nic není, to my máme pejska a ten...

Chlapeček s Ashem na tričku: Já chci taky pejskáááá!!!

Bella: (prosebně) Jacobe!

Copatá holčička: Já chci maminku!

 

(po uložení dětí v Bellině pokoji)

Bella: (roztřeseně drží hrnek kávy) Pro Boha, pro Boha. (polila se kafem) Tohle nevydržím. Z tohohle se zblázním. Ty děcka jsou jako supi. Supi... supi, (žárovka) Supi! Volterra! (bere zlaté stránky) Tak komu? Marcus, to ne. To bych mu nemohla udělat. Aro, to bych těm dětem nemohla udělat. Caius!

 

(ve Volteře)

Dva pošťáci: (táhnou velkou krabici) Zásilka pro pana Caiuse!

Caius: Caia! Skloňuji se Caius, bez Caia, Caiovi... Mimochodem, znáte mé bratry?

Dva pošťáci: Jo, šéfe.

Caius: Pěkní, co?

Dva pošťáci: Jo, šéfe.

Caius: Tak dík, hoši. (přebírá zásilku) Pro jeho eminenci Caia Volturi, Isabella Swan, budoucí Cullen. Co mi to posílá? Že by dárek na usmířenou? (čte přiložený dopis)

 

Drahý Caie,

v balíčku máš několik roztomilých malých dětiček. Jsem v bezvýchodné situaci. Doufám, že ti to nebude na obtíž. Postarej se mi o ně, prosím, dobře.

S láskou, tvoje Bella.

P.S.: Otevři to rychle, nejsem si jistá počtem děr.

 

Caius: Ňami, malé dětičky! (rychle rozbaluje)

Dav řvoucích roztomilých dětiček: Strýčku Caiusííí!

Roztomilá holčička: Já potřebuju čůrat!

Roztomilý chlapeček: On mi sebral autíčko!

Jiné roztomilé holčičky: Chodí pešek okolo, nedívej se na něho...

Copatá holčička: Mně se stýská po mamince.

Chlapeček s pistolkou: Ratatatatatá! Pif, paf, puf!

Caius: Ááááááááááááááááááááááááááááá!

 

(ve Forks)

Bella: Rodino, jsem doma!

Edward: Jehňátko!!!

Bella: Lvíčku!!!

Emmett: To je úchylný.

Rosie: Co jsi říkal, medvídku?

Carlisle: Tak jak bylo, Bello?

Bella: Ále, úplně v pohodě.

Alice: Takže můžeme jít za tvoje penízky nakoupit nějaké nové oblečení?

Bella: Peníze, ježiš peníze... no, když já ty děti vzala na zmrzlinu.

Esme: To je tak milé, drahoušku.

 

Počkejte, wait, warten sie, attente, aspettare, esperar, odottaa, انتظر

 

Jasper: Bello! Přišel ti pohled!

Bella: Od koho?

Jasper: Od Filípka z Volterry.

Bella: Vups...

 

Mylá teto Belo,

Posílám ti pozdraf s Itálie. Je tu moc pěkně a strýček Kajus je na nás moc hodný. Zrovna si s ním hrajeme na polycajty a zloděje. On je policajt a vždycky nás nechá vihrát. Slíbyl nám, že se za tebou pojedeme podívat. Tak se mněj moc pěkně a posílám ti pusynku.

Tvúj Filípek.

Titulky:

Hráli:

Rodina Cullenů

Caius Volturi

Chlapeček s/bez pistolky – Limonádový Joe

Holčička Hello Kitty – Hannah Montana

Chlapeček Pokemaniak – Jesse James

Copatá holčička – Heidy Mountgirl

Možná Eliška – Eliška Zemlejna

Filípek – Filip Mazaný

Roztomilá holčička – Girl Svítová

Roztomilý chlapeček – Boj Svít

Dav řvoucích roztomilých dětiček – Špindl komparz

Pí. Učitelka 1, 2, 3 – učitelský sbor ZŠ Forks

Dva pošťáci – Fred a George Weasley

Kaskadéři: Hop a skoč s.r.o.

Hudba: Edward-klavir company a Forks muzikus

Kostýmy a masky: AliceŠatna a spol.

Překlad: Mike Google-Translate

Grafika: GIMP

Střih: Edward Scissorhands

Kameraman: Jey Black

Námět: Sam Život a Caius

Scénáristé: Kejkej a Deedee

Dovtip: Kejkej a Deedee

Producent: Stmivani.eu

Režie: doc. Keep Smile

Deedee: Nejsou ty titulky nějak moc krátké?

Kejkej: Tak ještě jednou.

Hráli:

Rodina Cullenů

Caius Volturi

Chlapeček s/bez pistolky – Limonádový Joe

Holčička Hallo Kitty – Hannah Montana

Chlapeček Pokemaniak – Jesse James

Copatá holčička – Heidy Mountgirl

Možná Eliška – Eliška Zemlejna

Filípek – Filip Mazaný

Roztomilá holčička – Girl Svítová

Roztomilý chlapeček – Boj Svít

Dav řvoucích roztomilých dětiček – Špindl komparz

Pí. Učitelka 1, 2, 3 – učitelský sbor ZŠ Forks

Dva pošťáci – Fred a George Weasley

Kaskadéři: Hop a skoč s.r.o.

Hudba: Edward-klavir company a Forks muzikus

Kostýmy a masky: AliceŠatna a spol.

Překlad: Mike Google-Translate

Grafika: GIMP

Střih: Edward Scissorhands

Kameraman: Jey Black

Námět: Sam Život a Caius

Scénáristé: Kejkej a Deedee

Dovtip: Kejkej a Deedee

Producent: Stmivani.eu

Režie: doc. Keep Smile

V roce 2010 vyrobila twimaniak a.s.

 

Dav řvoucích roztomilých dětiček: Tak to je vše, přátelé.

Caius: Co, co, co to je? To, to, to jsem měl přece říct já.

Dav řvoucích roztomilých dětiček: Tak to řekni, strýčku Caie.

Caius: Tadydadydadadadááá!

 

 

 


 

Shrnutí: Deedee/Kejkej    Rodina k pohledání



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vydrž, Bello, vydrž - pilot k Rkp!:

 1
07.08.2016 [19:43]

Alice1CRoztomilá parch... Já nemůžu!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

30.07.2014 [8:55]

venaCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticonúžásnýýýýýýý

19.05.2013 [10:57]

martina946já nemužu, pořád se gebím jako debil. Skvělá parodie, něco takového jsem teď potřebovala Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19.05.2013 [10:39]

AliceCullen999"Já chci taky pejskááááá"
"Jacobe?"
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Jake by soptil vzteky, nemyslíte? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19.05.2013 [2:11]

Rosel Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon asi odpadnu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29.03.2013 [23:02]

Dianeh001 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Co na to říct? Snad jenom, že to bylo absolutněhypersuprovětotálněfantastickynádhernědokonalé. A vtipné k tomu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. eeee
19.01.2012 [20:31]

Emoticon

14.07.2011 [19:13]

Belluska12To bylo hustý Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon a hezky dlouhý Emoticon

1. blb
12.06.2011 [9:59]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!