Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie » Mezi námi medvědy

demetri


Mezi námi medvědyStmívání Cool spolu s ST Discovery uvádí dokumentární film ze života medvědů. Na jeho tvorbě se během prázdnin aktivně podílel i sám pan Emmett Cullen. Podívejme se na jeden velmi důležitý den z jeho života očima medvěda.
Rok: 2010
Délka: podle rychlosti - čtení cca 20 min.
03.09.2010 v 10:30 na Stmivání COOL
Ministerstvo zdravotnictví varuje: Nekrmte divoká zvířata.

 

 

Stmívání Cool v koprodukci s ST Discovery uvádí

 

dokumentární cyklus

 

Mezi námi medvědy

 

Brum, brum, brum,
o čem se zdá medvědům?
Hlavu, zadek, nohu
schovej do brlohu,
Brum, brum, brum.

Brum, brum, brum.

 

Zazpíváme medvědům.
Dobrou noc, vy šelmy,
nechrápejte velmi,
nebo si zboříte dům.

 

 

 

Emmett: Ahoj, jsem Emmett McCarty Cullen a dnes vás zavedu do života mých oblíbených medvědů grizzly.

 

 

 

Pozorovaný druh: Medvěd grizzly

 

Latinský název: Ursus arctos horribilis

 

Výška: ve stoje až 2,5 m

 

Hmotnost: 500-800 kg

 

Věděcká klacifikace:

 

Říše - živočichové (Animalia)

 

Kmen - strunatci (Chordata)

 

Třída - savci (Mammalia)

 

Řád - šelmy (Carnivora)

 

Podřád - psotvární (Caniformia)

 

Čeleď - medvědovití (Ursidae)

 

Rod - medvědovití (Ursidae)

 

Druh - medvědovití (Ursidae)

 

Poddruh - medvěd grizzly (U. arctos horribilis)

 

Výskyt: Severní Amerika – Kanada a Aljaška

 

Délka života: max. 30 let

 

Potrava: Medvěd grizzly je všežravec, jeho potravu tvoří hlízy, lesní plody,  ořechy, med, ryby, hmyz a jeho larvy, hlodavci, ještěři, velcí savci, mršiny.

 

Zdroj: http://cs.wikipedia.org/wiki/Medv%C4%9Bd_grizzly

 

 

 

Medvěd: Je, ahoj, děti! Jak se dneska máte? Já jsem medvěd grizzly, ale můžete mi říkat Béďa. A nebo radši ne, říkejte mi medvěd grizzly. Je mi dvacet devět let. Mám dlouhé chlupy se stříbrnými špičkami, které pokrývají mé plece a hřbet a dodávají srsti šedý nádech. Mezi mé záliby patří jízda na kole, rybaření, děšení malých dětí, spaní a jezení. Moji oblíbení televizní hrdinové jsou medvídek Pú a Šmoulinka. Absolutně nesnáším lovce medvědů, lovce medvědů a pak ještě lovce medvědů. A přeji si světový mír a hodně ryb.

 

To je něco o mé maličkosti a teď se pojďte podívat, jak probíhá můj běžný den.

 

 

 

Vstávám v deset hodin ráno. Já vím, je to hodně brzo, ale maminka vždycky říkala: „Ranní medvěd dál doskáče.“ Svůj den začínám ranní rozcvičkou. Pořádně se protáhnout a zařvat! Uáááá! Chr, chr... sakra, moje hlasivky.

 

No, pak je čas na snídani. Snídaně je nejdůležitější jídlo dne, proto ji rozhodně nezanedbávám. Důležité je, aby byla snídaně zdravá a dodala vám dostatek energie na celý den. Proto si dávám ořechy, lesní plody, med a hrnek teplého mléka.

 

Hned po snídani je čas na menší schrupnutí. Dám si dvacet nebo třicet na krásném měkkém mechu a pak budeme pokračovat.

 

 

 

(za dvacet nebo třicet minut, tedy padesát)

 

Medvěd: Základem je čerstvá ryba, ta je totiž nejchutnější. Přidáme bylinky a vajíčko a všechno to orestujeme...

 

Pokyn z režie: Béďo, Medvěd v akci se točí zítra!

 

Medvěd: Jujda, špatný pořad. Tedy zpět k mému všednímu dni.

 

Po krátkém odpočinku se vydávám na dopolední procházku k řece. Na rybičky. Mám rád ten božský klid lesa. (Brouká si po cestě)

 

 

 

Medvědi nevědí, že tůristi nemaj' zbraně,

 

až jednou procitnou, počíhají si někde na ně.

 

 

 

Au! Ježkovy voči! Co se tady motáš, ježku?

 

Ježek: Promiň, kámo.

 

Medvěd: No, teď mi přetrh písničku. (dál si brouká)

 

 

 

Výpravě v doubravě malý grizly ukáže se,

 

tůristé zajisté rozutíkají se po lese.

 

 

 

Zajíček: Jéééé! Medvěd! Pomoc, utíkejte!

 

Medvěd: Jééé! Zajíc! Pomoc, utíkejte... Co blbneš? Zajíce jsem měl naposled na svatbě sestřenice z pátého kolena.

 

 

 

Na pěšině zbydou po nich tranzistoráky, badabadabada,

 

dívčí dřeváky, badabadabada a drahé foťáky,

 

medvědi je v městě vymění za zlaťáky,

 

za ty si koupí maliny, med a slané buráky.

 

Za ty si koupí maliny, med a slané buráky.

 

 

 

Buráky. Jediný, co mě na tý práci s Cibulkou přišlo zajímavý, byly buráky. Ale to už je taky let...

 

Veverka: (šíleně rychle) Čau, medvěde. Jak se máš? To bys nevěřil, co jsem včera slyšel. Stará my říkala, že babka skunková říkala, že jí sova řikala, že ...

 

Medvěd: Čau, Hammy. Taky tě rád vidím. (pro kameru) To je Hammy. Nejotravnější zvíře v celým lese. Pokud nechcete vymluvit díru do hlavy, vyhněte se mu. Ovšem nepotkat ho, to je vážně umění.

 

Veverka: (šíleně rychle) No prostě. Šly tři želvy po poušti celý vysílený, jeden rok, druhý rok a po třetím roce našly prázdný kelímek s brčkem. Jedna povídá: „Tak co, vezmeme ho?“ Druhá na to: „Vždyť je prázdný. K čemu nám to bude?“ A tak ho tam nechaly. Plazily se další tři roky a najednou před nima potok, ale ony do něho nedosáhly a tak se domluvily, že jedna zajde pro ten kelímek, ale že ostatní se do tý doby z toho potoka nenapijou. No a tak vyrazila. Uběhl rok, dva. Po třech letech jedna povídá: „Asi se jí něco stalo. Pojď, napijem se.“ Tak se napily a najednou se rozhrnul keř a z něho se ozvalo. „Tak hele, holky, jestli si nemůžeme věřit, tak já teda nikam nejdu.“

 

Chápeš to, chápeš to? Cháááááá! Blbý želvy.

 

Mevěd: Hoďte přes něj deku, nebo ho zabiju. Chcete návod, jak se ho zbavit? Tak se pozorně dívejte... Ty, Hammy, já dneska ještě nesnídal.

 

Veverka: Je, je, je fakt? Tak, tak to se měj. Papapa. (mizí nadzvukovou rychlostí)

 

 

 

Medvěd: Tak, to bychom měli. A teď konečně k řece. Je čas na oběd.

 

Při obědě je důležitý klid. Žádný Hammy, žádnej bodavej ježek, žádní ustrašení zajíčci. Jen já, řeka a rybičky. Hm, rybičky.

 

Nakloním se nad vodu, chvíli koukám a pak... Ahoj, rybičko!

 

Rybička: (umělý úsměv) Ahoj, medvědě.

 

Medvěd: Já si tě teď spapinkám...

 

(výstřel)

 

Medvěd: (zahučí do vody) Fuj, tfuj, já se napil vody, no tfuj. Sakra, co to bylo?

 

Rybička: Výstřel.

 

Medvěd: Rybičko! Ty jsi ještě tady. (chňap) Rybička měkká a slaďoučce chutná... dobrá rybička.

 

Po vynikajícím obídku se vrátím ke svému pelíšku. Před odpoledním šlofíkem si dám ještě něco na posilněnou. Dneska jsem si našel nějakou houbu. Tak si tady takhle sednu a dám si tu houbu. Žvejkám si houbu, všude krásná pohoda, klídek, tabáček...

 

Co to tam je? Vidíte to támhle mezi stromy? Je to velký, na dvou nohách. Že by člověk? Namakaný, tak dva metry, černý vlasy... Asi můj fanoušek. Určitě chce autogram. No, ale mohl počkat, až dojím tu houbu. Se mi teď teda vůbec nechce nic podepisovat. Jenom, aby to nebyl nějakej pojišťovák.

 

Hele, von má pušku! No tak to asi bude pojišťovák. Nebo lovec medvědů! Už jsem vám říkal, jak nesnáším lovce medvědů? No absolutně je nesnáším. Co tady chce? Asi jde lovit medvěda. Počkat, já jsem medvěd!

 

Taky s tím mohl počkat, až dojím tu houbu. Teď se musím zvednout od jídla. Možná bych mohl vzít roha. Někteří lidé tvrdí, žeačkoli grizzly na první pohled vypadá neohrabaně, dokáže na vzdálenost 50 - 100 metrů běžet rychlostí cválajícího koně. No, kde na takovou kravinu přišli? Asi na wikipedii. Ne, já teda nikam běhat nebudu. Ať si přijde chlapeček sám.

 

Ahoj, lovče medvědů. Já jsem medvěd grizzly, ale že jsi to ty, můžeš mi říkat Béďa. Budeme kamarádi?

 

Emmett, lovec medvědů, slyší: grrrr, wuáá, grrrvrrr!

 

Medvěd: Jak se jmenuješ ty? Potřesem si tlapou?

 

Lovec medvědů, vidí: Obrovský medvěd se na něj napřahuje. (míří pistolí)

 

Medvěd: Co blbneš s tou pistolí? Ty si se mnou chceš potřást s pistolí? A no tak jo!

 

Lovec medvědů: Vidí a slyší: grrrr, wuáá, grrrvrrr! Medvěd mu vyráží pistoli z rukou.

 

Medvěd: Je, ono ti to upadlo. Asi vítr. To bude dobrý, kámo.

 

Řekl jsem si, že ho poplácám po zádech, aby ho to nemrzelo.

 

Lovec medvědů, cítí: obrovskou perdu do zad od medvěda. (padá na zem a zamačkává nedojezenou houbu)

 

Medvěd: No to si ze mně děláš medvěda, ne? Nejdřív mě to nenechá dosvačit, pak to se mnou ani pořádně nemluví a teď mi to ještě rozmačká svačinu! Já jsem jinak dobrák od kosti, ale jak mi někdo šáhne na houbu, tak se neznám. Ty teď pěkně zmizíš a budeš zmizelej, nebo tě zmizim já. Jedeš vodsuď, votravo jeden!

 

Jsem do něj trošku šťouchnul, aby zmizel. A asi jsem to trošku přehnal, protože von trošku upadl. No a zrovna upadl na ten ostrej kámen, co tam ležel. Ježišmarjá! Snad jsem ho nezabil! Radši si ho ještě prohlídnu. Dojdu k němu a šťouchnu do něj... dobrý, ještě se vrtí.

 

Tak to by bylo. Půjdu si najít novou houbu.

 

Tak se v klidu otočím a co vám nevidím, bloncka! Ale pěkná bloncka! A jde ke mně. Asi mě chce podrbat, no to by mohla, to bych se i nechal. Ale nějak se na mě mračí...

 

 

The konec

 

Titulky:

 

V dílu účinkovali:

 

Medvěd grizzly – Béďa

 

Lovec medvědů – Emmett McCarty Cullen

 

Bloncka – Rosalie Hale

 

Kaskadéři: Hop a skoč s.r.o.

 

Hudba: Edward - klavir company

 

Kostýmy a masky: AliceŠatna a spol.

 

Překlad: Mike Google - Translate

 

Grafika: GIMP

 

Střih: Edward Scissorhands

 

Kameraman: Jey Black

 

Námět: Emmett Cullen

 

Scénáristé: Kejkej a Deedee

 

Text znělky: Večerníček Medvědi

 

Dovtip: Kejkej

 

Producent: Stmivani.eu

 

Režie: doc. Keep Smile

 

V roce 2010 vyrobila Twimaniak a.s.

 

 

 

V tomto pořadu nebylo zraněno žádné zvíře.*

 

 

Kanál Stmívání Discovery hledá medvěda na roli v dalším díle kulinářského cyklu Medvěd v akci. Zájemci, nechť se dostaví na konkurz pořádaný dne 31. září 2010 v cirkusu Humberto. Hlaste se u pana Cibulky. Děkujeme.

 

 

 


 

*až na jednu rybu a medvěda.

 

 

 

Shrnutí: Deedee/Kejkej 

Stmívání Cool dále uvádí - Fear Faktor; Rodina k pohledání



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Mezi námi medvědy:

 1
22.12.2012 [0:19]

AliceSofiaCullenbylo to super! Emmettuv pribeh xD proste bezva!!!

15.07.2011 [17:15]

IsabellaMarieLilyVolturi Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Ta bloncka mě dostala! :D :D :D Emoticon Emoticon Emoticon

14.07.2011 [18:54]

Belluska12MéĎa BéĎa.............XD.JINAK SUPER seriál Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!