Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie » Cullenovi na 1. máje


Cullenovi na 1. májeJak tráví naše oblíbená rodina Cullenů den, který je často nazýván „lásky čas“? Určitě ne jako normální rodinka… Sice už není 1. května, ale i snaha se počítá. Umím psát parodie? (je to moje první) Pusťte se do mě. :-D Veubella

Je brzké ráno 1. května. Jsme u domu Cullenových. Všude je klid a mír. Občas zazpívá svou písničku kos nebo červenka. Dál v lese si srnky pochutnávají na čerstvé travičce. Tuto idylku zničí pronikavý řev. Ozývá se z domu Cullenových. Pojďme se podívat, co se děje…

Alice: „Emmette Cullene, co jsi provedl s mými šaty?!" (řve Alice, držíc barevné cáry, které kdysi bývaly jejími oblíbenými šaty)

Emmett: (schovávaje se za komínem) „A sakra!“

(hned poté začne zdrhat do lesů)

Alice: „Až tě najdu, tak tě zabiju! A vysaju všechny medvědy v Kanadě!“ (v duchu se pochechtává, jak rychle přiběhne, aby zachránil „své médi“)

Emmett: „Ne, ne, ne, ne, néééé! To neudělá!“ (dál běží lesy a nadává na toho skrčka Alici)

Jasper: (přijde do pokoje za Alicí a zděšeně ji pozoruje pod náporem emocí) „Co se děje, lásko?“

Alice: (vrčí na něj)

Jasper: (zaleze do kouta a přemýšlí, jak hodně by Esmé vadilo, kdyby prorazil zeď, až se na něj Alice vrhne)

Alice: „Zabiju ho, zničil mi moje oblíbené šaty. Dneska jsem si je chtěla vzít na sebe.“

Jasper: „No jo, Emmett je vtipálek.“ (přemýšlí nad záložním plánem na útěk)

Alice: „Jak víš, že to byl Emmett?“ (rudne vzteky)

Jasper: (snažíc se nevyprovokovat svou milovanou manželku) „Lásko, víš… no, víš… tvůj jemný hlásek musel slyšet snad i Aro ve Volteře…“

Alice: (vypadá, že Jaspera za chvíli rozsápe na kusy)

Jasper: (neváhá ani chvíli a dává se na zběsilý ústup – zdí…)

Edward: (dole v kuchyni se začne chlámat nad zběsilým úprkem Jaspera)

Bella a Nessie: (koukají na něj jako na blázna)

Nessie: „Mami, co se stalo taťkovi? Bude v pořádku? Nebo mu to už zůstane…“ (začne se smát)

Bella: (kroutí hlavou nad svým manželem) „Nesměj se tatínkovi, to se nedělá…“

Nessie: (protočí oči a odchází)

 

O chvíli později - jinde

Carlisle: „Esmé, máme na zahradě jabloň?“

Esmé: „Jabloň? Myslíš ten divný strom, který se nehodil k mým okrasným keřům?“

Carlisle: „Nehodil? Co se s ním stalo?“

Esmé: (nezaujatým tonem) „Jasper s Emmettem ho zlomili minulý týden. Při svém posledním souboji… Jen ať si hrajou, zlatíčka. Vlastně mi ho ani není líto… Jen zabíral místo…“

Carlisle: (rudý vzteky) „A máme ještě nějakou? Nebo aspoň třešeň?“

Esmé: (lehce ignorujícím tónem) „Ne, proč? Je to snad důležité?“

Carlisle: (pokouší se o něj infarkt) „To si piš, že je to důležité! Pod čím tě asi dneska políbím? Pod smrkem?!“

Esmé: (nechápe, proč mu tak na tom pitomém stromě záleželo) „Mně je to jedno. Třeba tam…“

Carlisle: (úplně fialový – začíná zelenat)

 

V tuto chvíli se přesuneme jinam…

Nechcete přece vidět, jak Carlisle jako první upír v dějinách dostane infarkt.

Jsme na jediném místě ve Forks, kde roste třešeň:

Jacob a Nessie stojí pod zmíněným stromem, na nezmíněném místě… A Jacob se nebezpečně rychle přibližuje k jejím rtům.

Schyluje se k velké katastrofě…

Zbývá pár centimetrů…

Vtom nad nimi zapraskají větve a na Jacoba ze stromu něco spadne – nebo někdo.

Edward: „Mojí dcery se nedotkneš, ty prašivý pse!“ (řve na Jacoba, vybírajíc si listí z hlavy – ne z vlasů)

Nessie: (má v plánu propadnout se hodně hluboko pod zem, jestli její tatíček řekne ještě něco velmi chytrého) „Bože, tati! Vždyť je jednadvacáté století! Jsi jak z jiné doby!“ (zamyslí se, je vidět jak jí to v té hlavince šrotuje a pak se rozsvítí žárovka) „Vlastně jsi z jiné doby.“ (hodí nevinný úsměv)

Edward: (rudý vzteky) „Tak takhle se mnou nebudeš mluvit, mladá dámo.“

Jacob: (dostal ne moc chytrý nápad, a to – zapojit se do probíhající konverzace)

„Ale Edwarde, vždyť jí už bude osmdesát.“ (a myslí si, jak to nebylo chytré - což opravdu nebylo)

Nessie: (vrhne vraždivý pohled na Jacoba) „Tak tohle jsi posral, Jacobe Blacku!“

(vrhne se na něj)

Edward: (pozoruje válející se dvojici v blátě a pochechtává se – opět)

Jacob: (snaží se ze sebe Nessie strhnout a povede se mu hodit Edwardovi velkou hrst bláta do vlasů)

Edward: (zapiští jako malá holka a omdlí… ba ne, neomdlí… jenom skoro)

„Fůůůj, bláto! Aááá, mám to ve vlasech! Můj účes! To nikdy nedostanu ven…“

(běží domů za Bellou, aby ho utěšila. Vlastně ne. Sorry… Běží domů, aby si dal sprchu a myl si po zbytek dne vlasy. To nám teda Bella fakt uschne. Nakonec jí snad bude muset políbit Jacob… Hmm, to radši ne. Ale vraťme se k tomu, co se děje doma…)

 

O chvíli později – doma

Pokoj Rosalie (ajaj…)

Rosalie: (lakuje si nehty)

Emmett: (leze do pokoje oknem) „Ahojky, lásko. Jak ses měla?“

Rosalie: (lekne se a vylije obsah laku – mimochodem temně rudého na postel)

„Sakra Emmette, proč se sem kradeš oknem. Koukej, co jsem kvůli tobě udělala.“ (ukazuje na rozlitý lak po celé posteli) „Víš, jak jsem se lekla? To nemůžeš aspoň jednou přijít dveřmi? Jako normální člověk – upír?“

Emmett: (dělá do podlahy důlek, zatímco mluví) „Víš, Rozinko… Ona se na mě asi naštvala Alice.“

Rosalie: „Emmette, asi? Určitě. Běsní jako tornádo. Jasper dokonce utekl do lesa.“ (kroutí hlavou nad inteligencí svého manžela)

Emmett: „Fakt?“ (začne se řehtat na celé kolo)

Rosalie: (vrčí na něj)

Emmett: (dnes už podruhé se dává na rychlý ústup)

Rosalie: „To je blb.“ (dívá se, jak Emm zdrhá do lesa, pak si jde znovu lakovat nehty)

 

Pořád v domě Cullenů – jiný pokoj – Alice? A sakra…

Alice: (má vytahané všechno oblečení a boty ze skříní a zrovna v tomto okamžiku si zkouší fialové lodičky)

Jasper: (pomalu se krade podél zdi, doufaje, že ho Alice neuslyší)

Alice: „Ahoj Jaspere, tak jak bylo v lese?“

Jasper: „Docela dobře…“ (s nedůvěrou vepsanou ve tváři si prohlíží Alici)

Alice: „Ale no tak, pojď už sem nahoru. Já nekoušu. Neboj.“ (mrkne na něj)

Jasper: (pokouší se o něj mdloby) „Jsem nejmladší major texaské kavalérie a ničeho se nebojím.“ (kromě tebe…)

Alice: „Tak pojďte nahoru, majore. Čekám tu na vás…“

Jasper: (tetelí se blahem)

 

O chvíli později – dům se otřásá v základech a z pokoje Alice jsou slyšet velmi nemravné zvuky…

O další chvíli později – jídelna

Bella: „To snad není možný, ten ťulpas si snad tu hlavu bude mejt celej den! A co já? Já tu mám uschnout? Takhle to teda nenechám! Mám toho dost!“

Bella: (odjíždí)

Edward: (usoudil, že se mu povedlo dostat všechno bláto z hlavy a může jít za Bellou)

(vychází z koupelny – Bella nikde)

„Bello? Kde jsi? A sakra…“

(Edward se zastaví uprostřed kroku a kouká. A co nevidí. Teda vidí…)

Edward: „Tanyo?“ (snaží se hodně rychle vypařit)

(ta ženská se totiž nezdá a kromě toho tu stojí jen s ručníkem kolem pasu)

Tanya: „Ahoj Edwarde.“ (snaží se zakrýt své úmysly, ale moc jí to nejde)

Edward: „A sakra…“ (podruhé)

(Tanya má totiž zjevné úmysly)

Tanya: „Edwarde, přece sis nemyslel, že mě necháš uschnout…“ (koketně zamrká, nahodí svůdný pohled a začne se přibližovat k Edwardovi)

Edward:ÁÁÁÁáááááááááá...!“ (zdrhá do lesů)

 

A jak to všechno nakonec dopadlo?

 

Alice a Jasper si 1. máje užili dostatečně. Myslím, že se ani neobtěžovali pod nějaký strom…

(no coment…)

Emmett se skoro celý den toulal po lesích. Nakonec vyrval ze země menší jabloň a donesl ji Rosalii do pokoje. První byla naštvaná, ale potom se dům otřásal v základech podruhé. (nechutné…)

Rosalie předtím, než přišel Emmett, vyzkoušela všechny laky na nehty (má jich snad přes dvě stě) a nejmíň stokrát se česala.

Esmé nadávala na Carlislea a snažila se vypátrat na googlu, něco o tom divném stromě. Jak to říkal? Pabloň? No, to je jedno…

Carlisle dostal srdeční záchvat a museli ho odvést do nemocnice. (ta fialová barva s nádechem modré se jim asi opravdu nelíbila)

Jacob odvezl Nessie daleko od Forks (spíš od jejího bláznivého otce) a dali si opravdu kouzelný polibek pod jednou vzrostlou třešní. Pak ji odvezl k sobě domů a…

Edwarda honila Tanya po celých státech. Jsou toho plné noviny. „Nejmenovaná dívka honila známého herce Roberta Pattinsona po Yellowstonském národním parku. Tento známý herec se tu pohyboval jen v bílém ručníku kolem pasu…“ Prostě skandál.

A Bella? Ta se na Edwarda naštvala tak, že odjela do Volterry.

Nakonec neuschla… Líbala se s Alecem.

(teda až potom, co do sebe hodila nejmíň pět panáků vodky…)

Konec


 

Tak co? Líbilo se vám to? Nevím, jestli umím psát parodie. Mám psát další? :-D

Napište mi prosím komentář. Aspoň smajlíka, to vám moc času nezabere...

Tak zatím čauky, vaše Veubellka ♥

 

Volné pokračování 1. máj ve Volteře ZDE

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Cullenovi na 1. máje:

 1
8. katacullen
23.07.2014 [10:07]

Trochu praštěné ale tak už to v parodiích bývá, ne? Emoticon Emoticon Emoticon SUPER!!!

24.03.2013 [9:49]

barcinaSuper! Emoticon

6. lucka2010
15.10.2011 [14:40]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26.06.2011 [16:08]

Marion01Stejne jak se mi libi maj ve volttare ta se mi libi i maj u calenou a je to skveli!!!!!!!! Prosim pis dal nebo brzi tu nebude co ke cteni skveli klobouk doluuuuu!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15.06.2011 [14:47]

Veubelladíky moc!!! Emoticon Emoticon Emoticon

07.06.2011 [15:38]

Rajce1Hezké Emoticon. Dívám se na konkurenci Emoticon. Fakt, aj jsem se zasmála (a málo chvilek to nebylo). Akorát co mně vadilo, byly špatné tvary přechodníků - koncovka -íc je akorát v ženském rodě a tys to tam měla aj u Edwarda a tak... nebo jestli to byl záměr? U Jazza byly totiž koncovky dobře Emoticon. Dobře ty Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Belluska12
29.05.2011 [17:47]

asi umru smichy Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22.05.2011 [11:56]

arabekS tím Alecem je to super :D sem fanoušek. Piš ještě parodie . Moc jich tady není, ale ty tvoje sou uplne bezva :D

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!