Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie » 1. máj ve Volteře


1. máj ve VolteřeNa velké naléhání ostatních jsem se rozhodla napsat pokračování Cullenovi na 1. máje. Ale teď už k ději: Z minula víme, že se Bella naštvala na Edwarda (hodně). A odjela do Volterry. A jak to bude dál? Co bude naše partička potrhlých upírů provádět na 1. máje? Tak to si budete muset přečíst… Užijte si to, vaše Veubella.

Volterra – 1. máje – brzké ráno

Athenodora: „Caiusku, víš co je dneska za den?“ (volá na celou komnatu, hledaje svého ztraceného manžela)

Caius: (schovává se před tou starou stíhačkou)

Athenodora: „Caie Volturi, neschovávej se přede mnou! Stejně tě najdu…“ (blíží se k velké skříni, myslíc na inteligenci svého manžela, kterého by určitě napadlo schovat se právě sem)

Caius: (zdrhá ze zmíněné skříně plnou upíří rychlostí)

Athenodora: (honí ho po celém hradě)

 

Jinde… o chvíli později

Sulpicia: „Aro, kde seš? Pojď plnit své manželské povinnosti!“

Aro: (potichu se plíží ke dveřím)

Sulpicia: „No tak, Aro! Pojď ke mně.“

Aro: (má toho tak akorát dost a utíká z pokoje)

 

Pokoj Jane

Aro: „Ahoj, zlatíčko. Jsem tady. Jane? Kde jsi, zlato?“

Jane: „Jsem tady, Aro.“ (řekne lehce znuděným tonem, myslíc si: „Bože, už je zase tady. To je vopruz.“)

Aro: (konečně Jane uvidí a jde se s ní bouřlivě přivítat)

Jane: (couvá k oknu)

Aro: (už to nevydrží a rozběhne se k ní)

Jane: (stojíc u okna – uhýbá)

Aro: (padá)

Aro: (přistál na zahradě v záhonu květin) „Fuj, to je humus!“ (nadává, prskaje kytky a hlínu všude kolem)

Jane: (může se potrhat smíchy)

 

Bella přijíždí… (to bude ještě zajímavé)

Bella: (chce Ara překvapit, a tak jde k hradu zadem – přesněji – zahradami, které jsou plné záhonu s květinami)

Aro: (ještě pořád prská hlínu a kytky všude kolem, když spatří Bellu) „A sakra!“ (snaží se zahrabat do země jako krtek, aby ho Bella neviděla v této trapné situaci)

Bella: ( jak se prochází zahradami, zahlédne na nějakém záhonu kopeček květin, který se až moc hýbe) „Co to sakra je?“ (blíží se ke kopečku)

Aro: „Jsem neviditelný! Jsem neviditelný! Jsem…“ (šušká si pro sebe, doufaje, že to zabere)

Bella: (dojde k záhonu a začne se přehrabovat v hlíně, dokud něco nenahmatá… a vytáhne to „něco“ za vlasy nahoru) „Co to sakra je?“

Aro: „Ehem, ahoj, Bello.“

Bella: „Aro? Jsi to ty?“ (ptá se, myslíc si: „Bože, co je to za obludu!“)

Aro: „Bohužel, ano.“

Bella: „Co se ti to proboha stalo?“ (cukají jí koutky)

Aro: „Jane mě vykopla z okna…“

Bella: (myslí si: „Za tohle budu muset Jane poděkovat.“) „Jane? Co jsi dělal s Jane?“

Aro: (dostává se do rozpaků – rudne) „No, já nic… nic“ („já muzikant“)

Bella: „Takže opravdu nemáš nic s Jane?“ (na tváři jí pohrává úšklebek)

Aro: (snaží se vymyslet další chabou výmluvu, když vtom je naštěstí přerušen – jak pro koho)

Sulpicia: „Aro, co děláš v tom záhonu se zeleninou?“ (s květinami…)

Aro: (snaží se rychle vymotat z květinového záhonu a pak rychle zmizet)

Sulpicia: (kroutí hlavou nad nemotorností svého manžela)

Aro: (utíká, ale zakopne o hromadu hlíny, kterou mimochodem vytvořil sám, a spadne do dalších květin – chudinky květiny)

Sulpicia a Bella: (válejí se po zemi smíchy)

Sulpicia a Bella: (po chvíli si přestanou všímat Ara a dají se do rozhovoru)

Sulpicia: „A co tady vlastně děláš, Bello?“

Bella: „Ále, prosím tě. Naštvala jsem se na Edwarda. Představ si, že ho Jacob ohodil blátem a on se skoro celý den koupe. Tak jsem se na něj vyprdla a jela sem. Doufala jsem, že si tu užiju trochu zábavy, než se můj muž uráčí vyjít ze sprchy.“

Sulpicia: „Takže máme obě neschopné manžely.“ (ignoruje Ara, který neustále leží na květinách, a prská hlínu)

Bella: „To máš pravdu…“

Sulpicia: „Tak víš co, Bello? Uděláme si dámskou jízdu.“

Bella: „Tak jo…“ (myslíc si: „Dámská jízda s dvou tisíc let starou ženskou – to bude zábava. Doufám, že nebudeme vyšívat, nebo tak něco…)

Sulpicia a Bella: (odcházejí do hradu)

Aro: (neustále prská hlínu kolem sebe)

 

Hrad – Sulpiciiny komnaty

Sulpicia: (nalévá prvního panáka vodky)

Sulpicia a Bella: (pijí)

Sulpicia: (nalévá druhého panáka vodky)

Sulpicia a Bella: (pijí)

Sulpicia: (nalévá třetího panáka vodky)

Sulpicia a Bella: (pijí)

Sulpicia: (snaží se nalít čtvrtého panáka vodky)

Sulpicia a Bella: (pijí)

Sulpicia: (už se nemůže trefit a nalít dalšího a tak pijí z láhve)

Láhev vodky: (je prázdná)

Bella: (vypotácí se z komnat a jde zkoumat hrad)

Sulpicia: (usnula a moc hlasitě chrápe)

 

Poznámka autorky: „Ano, upíři nemůžou spát, ale po pěti panácích vodky nic není nemožné…“

 

Bella: (jak jde po chodbě, zalíbí se jí jedem pokoj, a tak tam vleze)

Pokoj: (je vyděšený představou opilé upírky)

Bella: „Jééé tůů ne-ek-kdoó?“ (plete se jí jazyk)

Alec: (vyleze ven z koupelny jen v bílé osušce a kulí oči na Bellu)

Bella: (svůdně zamrká)

Alec: (zírá na ni s otevřenou pusou)

Alec: „Bello? Co tu děláš?!“ (začíná hodně rychle couvat, protože Belle zčernaly oči – touhou a teče jí od pusy slina, až si propálí triko)

 

Poznámka autorky č. 2: „Chudák, je ještě panic…“

 

Bella: „Aááho-o-jj Edwáá-r-rdeé!“ (jde k Alecovi, ale zakopne o vlastní nohu a spadne)

Alec: (zmatený a vyděšený) „Bello! Vždyť nevíš, co mluvíš! Já nejsem Edward.“

Bella: (konečně se vymotá ze změti vlastních končetin a blíží se k Alecovi)

Alec: „Bello, já jsem Alec. A opravdu nejsem tvůj manžel!“ (jak couvá, narazí do zdi – je v pasti)

Bella: „Ed-d-wáárdéeé, víš coo byc-ch c-chtěllaá?

Alec: „Ne, a radši to ani vědět nechci…“ (krčí se v koutě)

Bella: „Áalee, jáá ti t-oo povímmm. Tebe!!!

Alec: „ÁÁÁÁááááá sakra.“ (snaží se zmizet)

Bella: (konečně vstane a jde k němu – výjimečně bez dalšího pádu)

Alec: (modlí se) „Pane Bože na nebesích, zachraň mě!“

Bella: (dorazí k němu)

Alec: „Ajaj…“

Bella: (hodí ho na postel a strhne mu ručník)

Alec: „Bello, néééé.“

Bella: „Edw-waárdéé, neboóój sééé, bujd- dé seté tií t-too líbííít-t.“

Alec: (líbí se mu to)

Bella: (určitě neuschne)

 

Radši se přesuneme jinam – opět pokoj Jane

Jane: (pobroukává si nějakou písničku a lakuje si nehty)

Demetri: (potichu se k ní vplížil)

Jane: (nevnímá)

Demetri: „Ahojky, Janičko.“

Jane: (toto oslovení nesnáší, hlavně když to říká Demetri)

Demetri: (začne trochu ustupovat, když na něj Jane zavrčí a snaží se nenápadně schovat jabloňovou větvičku za záda - marně)

Jane: (vrčí ještě víc, když zahlídne ten kus toho blbého stromu)

Demetri: „Ale no tak, Jane! Já myslel, že bychom to mohli dát do kupy. Víš, jak myslím…“ (zamrká na ni)

Jane: (má v plánu vraždit)

Demetri: (je to úplnej tupec, a tak mu nedojde, co má Jane v plánu)

Jane: (dostala lepší nápad než to, že by Demetriho nejmíň jednou vykastrovala – i když, na to možná taky dojde…)

Demetri: (myslí si, že má vyhráno – velká chyba)

Jane: „Víš, Demetri… když jsi říkal, že bychom to mohli dát do kupy, tak…“

Demetri: (tetelí se blahem)

Jane: „Ses mýlil!“ (dořekne a prohodí ho zdí do vedlejšího pokoje)

Demetri: (letí)

Jane: (je spokojená a jde hledat jiný pokoj – takový, který nemá ve zdi díru)

 

Ve vedlejším pokoji…

Heidy a Felix: (ve velmi choulostivé situaci)

Demetri: (rudne)

Felix: (zavrčí)

Demetri: (letí podruhé – oknem)

Heidy a Felix: (pokračují, kde skončili)

 

V zahradách…

Demetri: (přistává do něčeho…)

Něco: „Auuu, sakra Demetri, nemůžeš si sednout někde jinde? Zaryl jsi mě do hlíny…“

 

Och, ano, nemýlíte se. Demetri přistál na vznešeného Ara…

 

Demetri: „Omlouvám se, můj pane.“

Aro: „No, jo. Tak už si sedni.“

Demetri a Aro: (sedí v zeleninovém-květinovém záhoně)

Záhon: (dneska si moc neužije)

 

A jak to všechno dopadlo?

Sulpicia celý den vyspávala kocovinu.

Athenodora a Caius se honili celý den po hradě.

Marcus se schovával ve sklepech – 1. máje nesnáší…

Jane si našla nový pokoj, který neměl díru ve zdi, a dál si lakovala nehty.

Felix a Heidy dál pokračovali na oné věci.

Aro s Demetrim celý den seděli v tom zeleninovo–květinovém záhoně a užívali si… svobody.

Alec se z toho zážitku s Bellou snad nikdy nevzpamatoval. Utekl. Myslím do Asie – možná do Himalájí.

A Bella? Druhý den si nic nepamatovala.

Jenom doufám, že se nikdy Alec nedostane Edwardovi pod ruku. To by z něho mohl udělat deset malých Aleců…

 

♥ KONEC ♥

 


 

Tak co? Jak se vám to líbilo?

Napište mi aspoň krátký komentář. (lepší než žádný)

Klidně jen smajlíka.

Ale aspoň nějaký, ano? :ο)

Veubella

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek 1. máj ve Volteře:

 1 2 3 4   Další »
35. Ella
07.02.2017 [18:58]

Dokonalé tak moc jsem se v životě ještě nenasmála Emoticon

34. Elisabella
29.08.2014 [10:13]

Emoticon Emoticon Emoticon To se nedělá takhle mě rozesmát. Emoticon Emoticon

06.08.2014 [0:03]

SusannaMartin Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

32. Laura
05.08.2014 [22:52]

Sakra to mě dostalo... :DD

31. katacullen
23.07.2014 [10:18]

To s Bellou je dobrý... Emoticon

14.08.2013 [15:44]

RosabellaLarrinCullenSkvělýýýý!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Úplně vidím jak Aro s Demetrim sedí v tom záhoně a koulí oči kolem, mlčky nic neříkají. Emoticon Emoticon

07.04.2013 [15:07]

GabrielaVespucciNapis dalsi. Treba velikonoce.... jeeee. To je fakt dobry... mam to na plose abych si to cetla stale dokola. :-D :-D :-D. Moc prosim udelej bonusy- Vanoce, Velikonoce, dovolenà. Prosiiiiiiim :-)

28. Rosel
01.04.2013 [23:54]

Rosel Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon po tomhle ..... mám v plánu klidne umřít Emoticon báječny Emoticon

27. kocickap
28.03.2013 [13:35]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26. Sabiiiik
20.12.2012 [14:10]

Krutýýýýýý Emoticon Emoticon

 1 2 3 4   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!