Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Pomoc autorům » Jak správně nahrát obrázek do galerie

NIkky Reed


Jak správně nahrát obrázek do galeriePoslední dobou se množí v galerii špatně zařazené obrázky, takže tady máte návod, jak na to.

Proč nahrávat obrázky do zdejší galerie? Má to mnoho výhod. Z naší galerie vám obrázek nikdo nesmaže, pokud je ve formátu jpg nebo jpeg a jedná se o perex obrázek, pomocí /thumbs/ jej zmenšíte na požadovanou velikost, velikost fotek můžete dle libosti upravovat jak při vkládání, tak v editoru a mnoho dalších.

 

Pokud máte přístup do administrace, tak v levém sloupečku vidíte odkaz Obrázky. Když na něj kliknete, dostanete se do galerie.

 

Nahrát obrázek – tato kolonka slouží k nastavení cesty k obrázku ve vašem PC.

 

Popisek – zde se můžete podělit o obsah obrázku.

 

Galerie – to je možná to nejdůležitější, zde vám vyjedou sekce, do kterých můžete obrázek zařadit.

  • Perexy s názvem FF – zde patří jen PEREX OBRÁZKY S UVEDENÝM NÁZVEM FF.
  • Perexy znovu použitelné – zde patří perex obrázky, na které si autor nečiní nárok a rád se o ně podělí s ostatními.
  • Perexy znovu NEvyužitelné – na tyto obrázky je uvaleno EMBARGO. Zde zařazené obrázky slouží jen těm, kteří je do galerie nahráli!
  • Avatary – jsou vaše profilové obrázky. Zdejší avatary mají mít velikost do 10 kB, větší obrázky se automaticky mažou!
  • Fotky herců – tady patří fotky herců – momentky, fotky z premiér a další, vše krom Photoshootu! Tato sekce je veřejná, tedy, obrázky se objevují v galerii na stránkách.
  • Fotky z natáčení - zde patří fotky z natáční všech filmů.
  • Fotky z Nového měsíce - zde patří všechny fotky z filmu Nový měsíc, nikoliv z jeho natáčení.
  • Fotky z Rozbřesku - zde patří všechny fotky z filmu Rozbřesk, nikoliv z jeho natáčení.
  • Fotky ze srazů – je snad jasné, pokud se někde sejdete a budete se chtít podělit o fotografie, tak zde. Tato sekce je veřejná, tedy, obrázky se objevují v galerii na stránkách.
  • Fotky ze Stmívání - zde patří všechny fotky z filmu Stmívání, nikoliv z jeho natáčení.
  • Fotky ze Zatmění - zde patří všechny fotky z filmu Zatmění, nikoliv z jeho natáčení.
  • Jiné filmové projekty herců - tady zařazujte všechny ostatní fotky z filmů herců Twilight (Water for Elephants, Cosmopolis, The Runaways...)
  • Kresba – jste umělecky nadaní nebo najdete krásnou kresbu, o kterou se chcete s ostatními podělit? Nahrajte ji sem. Tato sekce je veřejná, tedy, obrázky se objevují v galerii na stránkách.
  • Miss Vampire – zde nic nenahrávejte, jsou tady fotky ze soutěže o Miss Vampire.
  • Nápisy do shrnutí – jména povídek – chraň vás bůh Stmívání.eu, jestli uvidím, že dáváte nápisy do shrnutí jinam než tady!
  • Nápisy do shrnutí – všeobecné - chraň vás bůh Stmívání.eu, jestli uvidím, že dáváte nápisy do shrnutí jinam než tady!
  • PC grafika Twilight – jste graficky zdatní a chcete se podělit o své dílka s TW? Tak sem, ale nic z tvorby do shrnutí tady nezařazujte!!! Tato sekce je veřejná, tedy, obrázky se objevují v galerii na stránkách.
  • Photoshooty – sériové fotografie herců, nezařazujte do Fotky Tvilight, ale zde. Tato sekce je veřejná, tedy, obrázky se objevují v galerii na stránkách.
  • PhotoSoutěž - tady nic nezařazujte, zde patří jen fotky do Photosoutěží pořádaných na webu. Tato sekce je veřejná, tedy, obrázky se objevují v galerii na stránkách.
  • Plakáty – máte TW plakát, o který se chcete podělit s ostatními? Tak jen zde. Tato sekce je veřejná, tedy, obrázky se objevují v galerii na stránkách.
  • Pracovní – tady patří veškeré obrázky šatů, domů, aut… které použijete do povídky, když jste líní popsat to sami. Chraň vás bůh Stmívání.eu, jestli uvidím, že dáváte nápisy do shrnutí jinam než tady!
  • Promo fotky - veřejná sekce pro propagační fotky Twilight filmů.
  • Stephenie Meyer – jen fotografie naší známé autorky. Tato sekce je veřejná, tedy, obrázky se objevují v galerii na stránkách.
  • Twilight věci – penál s TW, batohy z NM, tužky z E, přívěsky, náramky… veškeré podobné blbiny jenom sem.
  • Vaše další tvorbičky – vytvoříte něco krásného? Tak se zde podělte. Tato sekce je veřejná, tedy, obrázky se objevují v galerii na stránkách.
  • Vtipy - Twilight Sága – najdete něco velice, ale opravdu velice vtipného a kresleného s TW, zařaďte to zde. Tato sekce je veřejná, tedy, obrázky se objevují v galerii na stránkách.
  • Wallpapers – tady jen pozadí plochy. Tato sekce je veřejná, tedy, obrázky se objevují v galerii na stránkách.
  • Web Bannery – sekce pro ikonky webu.
  • Záhlaví webu – stvoříte záhlaví, které byste rádi viděli na webu? Vložte ho, třeba se tam objeví.
  • {!} Nefunkční nebo chybové obrázky – tady administratoři a webmastři zařazují nefunkční obrázky.
  • {zatím nezařazené} – nevíte kam zařadit? Tak sem.
  • ~~~ odpadkový koš ~~~ aneb obrázky na smazání.

 

Rozlišení obrázku

  • Ponechat znamená, že obrázek zůstane v původním rozlišení.
  • Změnit výšku na ___ px, zde změníte výšku obrázků. Jak uvádíme, pro perexy nastavte 100 px.

 

Už zbývá jen kliknout na Uložit.

 

Pokud obrázek uložíte, mělo by se vám objevit zelené okno s bílým nápisem Akce byla úspěšně provedena a v něm šedé okno s odkazem na obrázek.

 

Pokud se akce nepovede, objeví se vám červené okno s nápisem Chyba, tento soubor již existuje. Změňte prosím jméno souboru. Znamená to, že obrázek s tímto názvem u nás již existuje a vy jej musíte změnit. Ale neměňte Popisek, musíte změnit název obrázků ve vašem PC a postup opakovat.

 

A určitě jste si již všimli novinky, kterou TaťkaŠmoula zavedl - Moje obrázky. Zde se objeví všechny obrázky, které jste do galerie nahráli.

 

Perex obrázky musí mít velikost 10 kB nebo 100 px na výšku, pokud zvolíte druhou možnost (100 px), nesmí mít obrázek více jak 20 kB!

Avatary musí mít do 10 kB!

 

A poslední upozornění, nenahrávejte obrázky do Souborů, budou bez milosti mazány.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jak správně nahrát obrázek do galerie:

 1
25.02.2012 [19:16]

klarushaAhoj, našla by se tady nějaká hodná osoba, která by mi pomohla? Chci si nahrát obrázek (přesněji jeden do shruní a jeden perex) do galerie, ale vůbec mi to nejde... Dřív jsem všechny obrázky nahrála úplně v pohodě... Ale s těmi dvěma mám problém... Obrázky se mi nahrají a objeví se okno Akce proběhla úspěšně, ale když se podívám do složky Mé obrázky na místě těch dvou nových obrázků jsou bílá pole s křížky... Emoticon Emoticon Emoticon

9. Satu
15.02.2012 [19:54]

SatuGaylen, skús v administrácií, v rozlíšení obrázkov, zmeniť výšku na 100px. Emoticon

14.02.2012 [19:10]

GaylenAhoj, omlouvám se já jsem úplně natvrdlá, ale vůbec nevím jak zmenšit avatar který má 101kb, na nebo do požadovaných 10kb. Emoticon Emoticon Vůbec nevím jak na to. Emoticon Emoticon

7. Emet
31.12.2011 [17:08]

Emetpořád se mi objevuje: Chyba!!! Objekt nenalezen

6. 4dd4
24.08.2011 [15:17]

4dd4AfroditaAliceCullen, dokud se nestaneš přispěvatelem, tak se do Galerie nedostaneš a pokud si pořádně přečteš tento článek, tak zjistíš, kde co je.

24.08.2011 [14:05]

AfroditaAliceCullenA ještě bych se chtěla zeptat, proč nemůžu najít tu pracovní galerii. Děkuji, že se mi věnujete, asi jsem už otravná. Emoticon Emoticon Emoticon

24.08.2011 [13:34]

KatarinaCullenAfroditaAliceCullen: Najprv musíš zažiadať o práva prispievateľa v komentároch na www.stmivani.eu/68-o-webu/mate-zajem/. keď ťa pridajú tak budeš môcť pridávať svoje poviedky :D

24.08.2011 [13:30]

AfroditaAliceCullenDěkuji, ale ještě nějak nemůžu přijít, jak se nahrávají povídky. Mám jednu kapitolovku a vůbec nevím, jak ji sem nacpat. Emoticon Emoticon

2. 4dd4
24.08.2011 [8:58]

4dd4AfroditaAliceCullen, obrázky mohou nahrávat jen přispěvatelé a výše.

24.08.2011 [2:26]

AfroditaAliceCullenOmlouvám se, ale nevysvětlil by mi to prosím někdo po lopatě, já jsem prostě antitalet, taže jsem se zasekla už při ukládání obrázku. Emoticon Vůbec to nechápu, pomůžete mi prosím? Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!