Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Herci


NEWS

Kristen Stewart at MET Gala

Kristen Stewart at MET GalaNové fotky Kristen Stewart na MET Gala.

NEWS

Rob photoshoot TV WEEK

Rob photoshoot TV WEEKNení to nejnovější photoshoot (2010) a některé fotky z tohoto photoshootu tady nejspíš už byly, ale myslím si, že ne přímo tyto. Pokud ano, tak sorry :D, pokud ne... Pokochejte se, myslím, že je tu velmi šaramantní. Ne vyloženě vyretušovaný krasavec, ale prostě takový ten pohodář :D.

NEWS

Anna Kendrick at the TIME 100 Gala

Anna Kendrick at the TIME 100 GalaAnna Kendrick se 26.4. objevila na akci TIME 100 Gala.

NEWS

Ashley Greene at Louis Vuitton and Glamour Event

Ashley Greene at Louis Vuitton and Glamour EventAshley Greene na akci Louis Vuitton a Glamour.

NEWS

Kellan, Xavier a Ashley na Coachella

Kellan, Xavier a Ashley na CoachellaKellan Lutz, Xavier Samuel a Ashley Greene se objevili na Coachella festivalu.

NEWS

Robert Pattinson u Ellen a Jimmyho Kimmela

Robert Pattinson u Ellen a Jimmyho KimmelaRobert Pattinson byl hostem v známé talkshow Ellen a o den později i v show Jimmyho Kimmela. Na oba rozhovory se můžete podívat v článku.

NEWS

Robert Pattinson - Premiere WFE in NYC

Robert Pattinson - Premiere WFE in NYCAko viete, nedávno bola premiéra Water for Elephants v New Yorku, tak tu je pár fotiek, plus fotky s Kristen, ktorá tam s ním bola.

NEWS

Kellan - Stil magazine by T. W. Parker

Kellan - Stil magazine by T. W. ParkerNa mých oblíbených stránkách o Kellanovi Lutzovi se zase objevily nové fotečky, tak tady jsou pro vás.

NEWS

Taylor Lautner v Incarceron

Taylor Lautner v IncarceronHerec Taylor Lautner se objeví v hlavní roli připravovaného filmu Incarceron.

NEWS

Kellan Lutz Outtakes from Men’s Health Magazine

 Kellan Lutz Outtakes from Men’s Health Magazine Nové fotky Kellana pre Men´s health magazine.

« Předchozí  1 ... 9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19 ... 63   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!