Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Herci

255546


NEWS

Happy B-day, Cam!

Happy B-day, Cam!Dnes 16. 8. slaví své narozeniny Cam Gigandet.

NEWS

Dvě tváře Kellana Lutze

Dvě tváře Kellana LutzeDva starší photoshooty (které jsem tu zatím ještě neviděla) ukazují Emmetta Cullena v rozdílných pohledech. Jeden elegán a druhý cowboy. Nevím, kde mu to sluší víc. Co myslíte vy?

NEWS

Kristen on the Cover of September W Magazine

Kristen on the Cover of September W MagazineKristen Stewart sa objavila na titulke septembrového magazínu W. Spoznali by ste ju na tomto photoshoote?

NEWS

Ashley Greene v reklamě

Ashley Greene v reklaměAshley Green se objevila v reklamě určené výhradně pro ženy. Pánové nemusí truchlit, v článku se nachází i další fotografie z velmi vyzývavého photoshootu.

NEWS

Ashley Greene v květovaných šatech

Ashley Greene v květovaných šatechNašla jsem Photoshoot s Ashley, doufám, že tady ještě nebyl.

NEWS

New photos of Xavier Samuel by Peter Brew-Bevan

New photos of Xavier Samuel by Peter Brew-Bevan Nové fotky Xaviera Samuela. Podľa mňa sa celkom podarili, čo myslíte? :)

NEWS

Dakota Fanning v North Lanes

Dakota Fanning natáčí její nový film "Now is Good" v North Lanes v Brightonu.

NEWS

Kellan Lutz a Anne V: Dylan George a Abbot + hlavní kampaň

Kellan Lutz a Anne V: Dylan George a Abbot + hlavní kampaňKellan Lutz se polonahý nechal nafotit společně s herečkou a modelkou Anne V pro kampaň Dylana George na rok 2011. Myslím, že vypadá úchvatně. Celkem s tou modelkou tvoří dobrý pár.

NEWS

101 Kellanů

101 KellanůNa mých oblíbených stránkách Kellana Lutze se zase jednou objevil photoshoot. A tentokrát je opravdu nabitý. Místo 101 štěňátek je tam stejný počet medvídků. Hromada fotek, které od Kellana za rok 2010 nasbíral Men’s Health. Užijte si je.

NEWS

Pics from Twilight Comic-Con 2011

Pics from Twilight Comic-Con 2011Fotky z Comic-Conu, ktorý sa konal v San Diegu.

« Předchozí  1 ... 6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16 ... 63   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!