Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Zpětný úder od Mickeyho


Zpětný úder od MickeyhoZpětný úder pro JoHarvelle! Menší parodie. Samozřejmě tam jsou i Cullenovi. Zanechte tam koment :D.

Všední den v malebném městečku jménem Příbram.

JoHarvelle sedí znuďěně u okna a přemýšlí, co s životem.

V tom kde se vzala, tu se vzala, Bradavická sova Uršula. Přilétá i s dopisem.

Nic netušící JoHarvelle přiléta dopis,skrz poštovní rouru.

JH se lekne zvuku a spadne za židle.

Jak ji to naučil Jasper, plazí se po zemi k basbollové pálce, kterou má schovanou pod postelí.

S pálkou v ruce obrněná polštáři se JH vydává do haly. Někdo by řekl, že je to dcera Chucka Norise.

,,Mám tě!“ Zakřičí a začne tlouct basballovou pálkou do postavy.

Ta se sesune na zem.

JH se zlekne, když pozná známou tvář.

,,Strejdo Jaku!“ Vykřikne.

Strejda Jake Sparrow se omámeně na ni podívá.

,,Kapitán.....Jack.....Sparrowou.....se....“ Nedokončí větu, jen ukáže znak míru a upadne do hlubokého bezvědomí.

,,Ups.“ Zamyslí se, jestli strejdovi nemá zavolat záchranku.

,,Z toho se vyspíš.“ Poklepe mu na rameno a vezme si dopis.


Drahá JoHarvelle,

Tu Bradavický staroch Brumbálek Kulimišánek, chi tě pozvat na chlastačku, jak hrom. Tak se nezdržuj a přijeď. Bude tu i ten hňupeček, co ho tak žere.....Ten.....Jak se menuje..... Jo Poster, nebo Potter, co jávím. Havně přijeď.

Tvůj Kulimišálek Brumbálek.



JH tancuje nadšeně po obýváků, dokud nezakopne a nenatluče si kokos.


Rychle si posbírá svých pět švestek a umělou Potterovic jizvu, kterou si přilepí nadšeně na čelo a jede, směr Bradavice ve svém Bumblebeem.


V autě JH rozbalí na plné pecky I Like to move it, move it zpívá a potrsává hlavou.

Bumblebeemu se v motoru motá jediná myšlenka: ,,Kdy už ta koza sklapne?“


,,I like to move it, move it!“ Řve na přeplněnou dálnici D1 a nevšímá si okolo troubících aut a nadávek tipu: ,,Do superstár s tebou!“ ,,Nezpívej a řiď!“ ,,Za Kocábem do politiky!“


JH si jede bezstarostně dálnicí, když v tom vidí Emmetta Cullena s make-upem a v jehlicích. Volant se ji málem vysmykne z ruk, ale dokáže zastavit u kraje.


,,Ty vole!“ Zařve, přes spuštěné okénko na Emmetta.

,,Ty debile! Co tady děláš? Chceš se prozradit, nebo co?“ Řve na něj i nadále.


Emmet si v duchu zakleje. ,,Kruci píseček, zase na ,mě přišli.“ Dupne nohou, první co se stane je, že zničí Rose botu od Manolo Blahnika (ne, že by Rose neměla dalších tisíc páru, ale přeci) a v okrajovce udělá asi metrovou prohlubeň.

,,Přišel jsem o všechno o ženu, o Anabell a dál už nechci pokračovat.“ sykne a z růžovoučké kabelčičky vytáhne kapesníček a utře si slzičku. JoHarvelle nevěří svým očím, vystupuje z auta, kope Emmetta do zatku (né že by to Emmet cítil) a ten na ni řve ,,Pozor na šaty!“

Tohle je ale rodina! Zakleje v duchu při vzpomíce na své adoptivní rodiče a nevlastní sourozence.

Emmett to nevydrží a začne brečet. Carlisleho, který ji učil praktikovat medicínu na nevinných. Esmé, která byla až příliš mateřská. Rose, která si ji raději nevšímala. Emmetta, z něhož se stal ultra-mega-transeksuál. Alice, na kterou si ani nevzpomína a nakonec na Edwarda. Edwarda, který ji opustil kvůli Belle a zněhož se stal maniak posedlý Bellinou vůní.

,,Už nemůžu být ani Dr. Love!!!“ Stěžuje si Emmett, zatimco JH trpí vzpomínkou na jeho nezdařilý pokus, stát se doktorem lásky.

JH raději vypne a jede bezhlavě do Bradavic.


Mezitím se v Bradavicích odehrává strašlivá scéna


Ron po boku Hermiony a Herryho přibíhá na ošetřovnu.

,,Weasley! Ty debile, zase sis hrál?! Tohle je už potřetí za tenhle měsíc!“ Ron přikývne.

,,Já fakt nechtě tohle.“ Řekne a ukůže na svůj nos, kde má zaraženou hůlku.


Brumbálek projde ošetřovnou, žvíkajíc Haribáčě. Když vidí Rona s hůlkou, v duchu se sám sebe zeptá, proč ho přijal. Pak mu dojde, že to bylo kvůli těm Haribáčům, kterým ho Weasleyovic rodina už několik let podplácí. Povzdechne si a jde do své pracovny.


,,JoHarvelle!“ Vykřikne Brumbál a jeden Haribáč mu zaskočí. Brumbál se dusí.

JoHarvelle neví co má dělat, tak chaoticky popadne ptáka Fénixe a praští s ním Brumbála.


Fénix naposledy vydechne a zabodne se Brumbálovy do zad. JH křičí: ,,Bože! Pomoc!" Ve stejném momentě proskočí oknem CHUCK NORIS. Nikdo neví kde se vzal, ale všem napovídá podvědomí, abychom se neptali. ,,Bůh je zde!" Řekne Chuck a skočí na Brumbála, ten naposledy vydechne.

Před Bradavicou školu  přijíždí průvod nejnovějších aut, končící stříbrným Volem.


Dveře se rozlétnou. ,,Kdo šahá na mého Broumíká?!" Ptá se Jasper a v ruce drží, zdá se neškodné JOJO.

JoHarvelle zděšená, co viděla v pracovně, utíká za Emmettem.

Jasper si zatim vyřizuje nevyřízené účty s Chuckem. Boj je napínavý, Jazzovo Jojo je zákeřné.

Jasper vyhrává a přebírá zpět svůj titul :,,Mistr Smrti."

JoHarvelle běží o sto šet, neporazil by ji ani Usain Bolt ani Edward Cullen. Vítr kolem ní sviští, JH si nevšimla rudého koberce a zakopává o něj. Ve vzduchu udělá pár salt a rozplácne se před samotným Dracem Malfoyem.

Okamžitě vstane a napřímí se do bojové pozice, z poza kabátu vytahuje prak.

Malfoy ohromen tou stříbrnou věcí, co dřímá v ruce JH, padá k zemi.

JH se výtězoslavně zašklebí. ,,Poterrovic fanoušky nedostaneš!" Zakřičí a ukáže si na imitaci jizvy ve tvaru blesku, co má nalepenou na čele

Mezitím se dole strhává velká bitva. Legalos s Frodem a ostatními ze společenství prstenů, střílí po bezbraných studentech.

Legalos křičí :,, 23.“

Aragon křičí: ,,68!“

Legolas. : ,,Ty podvádíš, to není fér!“ Rozbrečí se a jde se schovat pod stůl za Frodem, kde Edward "ochraňuje" Bellu.

JoHarvelle uniká všem střelám, jako novodobá Lara Croft.

Obrovské dveře se rozlétnou dokořán.

JoHarvelle oněmí.

Na scéně se objevuje Micke Mouse se svou best frienďáckou mord partou: Volturiovýmí, Jamesem, Victorií, Laurentem, Jokrem, Hulkem a společenstí ZLA s.r.o .

,,Pomsta je sladká!“ Zachicotá se Mickey. Sundá botu a Bradavickou školou se line neznámá “ Vůně.“

Volturiovi mají pro jistotu na sobě roušky. Z obrovské gardy vystoupí odvážlivec a vezme si od Mickeyho ponožku. Odvážlivec z královské gardy  na půli cesty k oněmělé JoHarvelle málem kolabuje, ale nevzdává to.

,,HA-JÁÁÁÁÁÁÁ!“ Rozmáchne se odvážlivec a udeří stolet nepranou, propocenou Mickey Mouseovu ponožku JoHavelle přímo do tváře..

JoHarvelle umírá...

Na scéně se objeví Carlisle v žabkách a  tentokrát se sytě červenou barvou na nechtíčkách.

Běží k JoHarvelle a přeměňuje ji.

Emmet se dal na léčení, ale Rose se i nadále záhadně ztrácejí boty. Jasper si založil nové ultrafunkční bojové komando. Alice vybavila jejich ložnici růžovými doplňky. Edward,no...Jeho na uzdě drží jenom Bella. A Carlisle si začal znova lakovat nechty na růžovo.

JoHarvelle teď bloudí po světě s jizvou na čele, ve tvaru blesku. (Carlisle si totiž při přeměně neuvědomil, že si to tam přilepila, takže ji to tam jaksi zůstalo.)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zpětný úder od Mickeyho:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!