Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Vítej, Heidi!

ssssd


Vítej, Heidi!Jak se do hradu ve Volteře dostala Heidi? Kdo zařídil její smrt?

„Už jen chvilka.“ V celém sále se ozýval šepot.

Nikdo se nemohl pořádně dočkat. Po podezření musela začít Viola vodit lidi pouze dvakrát do týdne. Každý upír na hradě se nemohl dočkat té chvíle, kdy se rozevřou vrata. Kdy vstoupí chodící krevní konzerva. Nikdo se nemohl dočkat chvilky, kdy se špičáky zakousnou do krásně odhalené a tepající krční tepny. Kdy se ta teplá, rudě zbarvená tekutina dotkne jejich nedočkavého jazyka a poté hlouběji do krku. Kdy ukojí tu neskutečnou touhu a bolest zmizí. Zmizí a tělem se společně s krví roznese klid a pocit uspokojení.

Aro, jeden z nejhlavnějších upírů sedající na prostředním trůnu, se koukal na čekající a nedočkavé upíry. I on kdysi býval takový. Je to jen o zvyku a nepoddajnosti. Nenechat se ovládnout touhou a být schopen myslet na něco jiného, co zaměstná jeho mysl aspoň na nějakou chvilku.

Po jeho boku stáli i jeho bratři – Caius a Marcus. I oni se uměli natolik ovládat v přítomnosti nějaké krve, aby nepůsobili jako novorození. Oni, společně s mladým Alecem, dávali pozor, aby se nikdo nevrhl na návštěvníky a nebohou Violu – lidskou dívku, která sháněla lidské oběti.

Před krmením má vždy hlavní slovo Eleazar. On rozhoduje, kdo zemře, nebo komu bude přidělen věčný život. Musí člověka po člověku prozkoumat a zjistit, jestli má nebo nemá nějaký dar. Svým způsobem je objevování nových upírů zajímavé, ale přeci jenom zdlouhavé. Hladoví upíři jsou hladoví upíři…

„Vítejte, Violo… Už se na vás čeká.“ Upíři v celém sále konečně uslyšeli to, co tak očekávali. Ve vedlejší místnosti – recepci už byla Viola s lidmi.

„Teď se podíváme do nejstarší části hradu. Je to…“ Její vyprávění přerušil ohlušující otevírání dveří, které netrpělivě otevřel jeden z upírů.

„Děkuji, Demetri,“ usmála se. I ona měla své touhy.

Jednou z nich byl on. Krásný, ale pro ni nedosažitelný upír. Tolik si přála být jako on. Přála si ochutnat jeho rty a někdy její fantazie šahala mnohem dál než k pouhým vášnivým polibkům. Milovala ho, ale on v ní viděl pouhou potravu. Nižší životní druh. Však kdyby byla stejná jako on… To si i myslela. Myslela stejně jako ostatní lidské dívky, které kdy na hradě pracovaly a budou pracovat, že i z nich se jednou stanou upíři, ale budou pouze potravou…

„Vítej, Violo! Koukám, že vedeš hosty.“ Z plna hrdla se Aro začal smát. Miloval beznaděj, strach a paniku v očích svých obětí. Miloval, když někdo křičel bolestí a žadonil o smrt, kterou mu milerád dopřál.

„Jistě, můj pane.“ Zdvořile se uklonila a dala tím najevo svou úctu a oddanost.

„Eleazare?“

„Jistě.“ Jistým krokem vyrazil vpřed mezi lidi, kteří mu zděšeně ustupovali. U každého se pozastavil a zahleděl se mu do očí. Hledal někoho výjimečného. Někoho, kdo by se mohl připojit k řadě slavných Italů.

„Ty oči… Zabijí nás… Bože! Ochraňuj nás!“ Prosby, modlitby, děs, strach a panika se dostávaly na povrch. V celém sále vládlo napětí a očekávání.

„Mě nezabiješ,“ ozvala se žena, které právě koukal do očí. Pozastavil se u ní a zkoumal ji pohledem. Něčím ho fascinovala. Něco z ní cítil, ale nevěděl co.

„Proč myslíš?“ Stále si koukali do očí. Ani jeden nepřerušoval oční kontakt.

„Proč bys to dělal? Nemáš k tomu důvod.“ Její povýšený úsměv vyhrál.

„Ona!“ Jediné slovo se neslo sálem a hned to rozpoutalo šílenství. Každý se rozeběhl a snažil se co nejrychleji ukojit tu slast. Pouze Viola a žena, u které byl odhalen nějaký talent, byly ušetřeny.

Po celé místnosti byla mrtvá těla. Několik upírů je odnášelo a mezitím přešel Aro blíže k ženě.

„Kdo jsi?“

„Heidi.“ Ani jedno zaváhání. Po celou dobu, co byla v přítomnosti upírů, nedala najevo jakoukoliv emoci. Nezalekla se ani krvavě rudých očí.

Aro otočil svůj pohled na Eleazara a čekal, co mu k ní poví…

„Její dar je zvláštní. Každý člověk, nejsem si jist, jestli i upír, udělá to, co chce…“ Nevědomky vyřkl ortel německé ženě, která přišla na prohlídku krásného města.

„Vítej, Heidi!“ Po těchto slovech se hradem nesl pouze křik způsobený bolestivou proměnou.

 

shrnutí

Pokračování - Máš smůlu, Violo!


Tak co na to říkáte? Vystřídala Violu ta pravá?



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vítej, Heidi!:

 1 2 3   Další »
21. Paes
24.08.2011 [13:10]

Paessice jsem první četla ten druhý díl, ale nevadí Emoticon je to moc pěkné, holka chvilku tu nejsem a tady se jen množí nové povídky Emoticon krása Emoticon Emoticon Emoticon

23.08.2011 [11:37]

NatyCullenPerfektní, Kiko, naprosto perfektní. Skvěle jsi zachytila atmosféru krmení, čekání na lidi, na Violu. Překvapil mě i Eleazar, který rozhodl o osudu Heidy. Heidy se podle mě na práci lovkyně hodí, už když při "krmení" a při srážce se smrtí nedala najevo žádné emoce, už to odhalovalo její sílu. Emoticon
Pokráčko bys napsat mohla, určitě bych byla věrným čtenářem. A možná i nějakou kapitolovku? Ne, samozřejmě je to na tobě. Emoticon
Moc se mi to líbilo, máš zkrátka talent. Emoticon

21.08.2011 [11:51]

ada1987Kika- mne si radost rozhodne urobila! Emoticon Emoticon Emoticon

18. Kika57
21.08.2011 [11:48]

Kika57ada1987, N1I1K1O1L, DarkFireflies: Fajn... Pokusím se napsat pokráčko, ale nevím kdy... Tak snad jsem vám udělala radost Emoticon

20.08.2011 [22:26]

DarkFirefliesDobře, koukám, že nejsem jediná, kdo tady stojí o pokráčko. Takže Kiko, mazej psát! Emoticon Ale vážně, nechtěla by jsi pokračování napsat Emoticon

16. Kika57
20.08.2011 [21:05]

Kika57ada1987: díky!

Bubulienka: Díky moc! Jsi skvělá! Komentář mě moc potěšíl (viz komentář na tvým shrnutí Emoticon Emoticon )

Aalex: Děkuji. Komentáře od tak úžasně talentované spisovatelky vždy potěší!

Veubella: Díky... Snaha byla velká Emoticon Emoticon Emoticon

Deedee: I tobě děkuji za komentář. O Heidi se moc nepíše a když jsem si přečetla její schopnost, tak jsem o ní chtěla něco napsat... A napadlo mě toto Emoticon Emoticon

N1I1K1O1L: Pokráčko... Nevím Emoticon A facku nechci!! Emoticon Upřímně... Podle mě se mi to nepovedlo... Je to krátký a v podstatě až konec je o Heidi. O ní to mělo být celý Emoticon I tobě patří velké díky! Emoticon

Moc vám všem, kteří jste si našli chvilinku na tuhle pidi jednorázovku a hlavně těm, kteří ji okomentovali! Jsem opravdu ráda, že jsem s ní pouze neztrácela čas. Díky! Emoticon Emoticon

20.08.2011 [15:03]

N1I1K1O1Lcože? tohle je ta nepovedená jednorázovka? cheš dát facku? Emoticon
vždyť tohle je úžasné Emoticon Emoticon
chtěla bych pokráčko, ale toho se asi nedočkám, co? Emoticon
fakt krásný Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14. Deedee
20.08.2011 [14:15]

DeedeeTo je výborné! Nápadité. Heidi mám moc ráda, její schopnost mi přijde dokonalá. Emoticon Emoticon

20.08.2011 [13:17]

VeubellaOpravdu se ti to moc povedlo. Bylo to fantastické!
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12. Aalex
20.08.2011 [13:02]

AalexSkvělý nápad a moc hezké zpracování. Heidi má opravdu velký dar, když dokázala okouzlit i Eleazara. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!