Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » The Crazy Night

The Host


The Crazy NightNáš milý, sladký, panic Edward? Už ne! Každá Edwardova noc vypadá podobně. Nejdřív se krásně nastrojit, nahodit pohled a vyrazit do baru. Díky schopnostem ví přesně, co chce jeho oběť slyšet a po čem lační. Edward nechybí na žádné párty ani večírku a nezná slitování. Co když ale jeho srdce zasáhne láska? Kdo je ta krásná neznámá?

„Edward Cullen,“ řekl jsem slečně, která mi odepnula provázek, který mě dělil od vyhledávání nových známostí. Tenhle večírek byl jeden z mála, na které jsem byl pozvaný. Když jsem vešel dovnitř a mé vlasy přestal obtěžovat vítr, podíval jsem se do myšlenek spoustě dívek i žen, toužících po objetí. Polovina z nich byly buď zadané, nebo mě znaly. To by nebyla dobrá volba.

Pohledem jsem skenoval každou jednu z nich a hledal nějakou, kterou jsem ještě neznal. A která byla samozřejmě nezadaná. Blondýna, bruneta, blondýna, blondýna… Ó, zrzka! Bruneta a opět blondýna.

Jedna dívka s mahagonovými vlasy upoutala mou pozornost. Její vůně přebila vůně všech ostatních lidí. Byla to okouzlující směs různých květin. Z mé hrudi se vydalo tiché, pro lidské ucho neslyšné, vrčení.

Její krev mi doslova zpívala: Ochutnej mě, ochutnej mě…

V ústech se mi sbíhal jed. Tak moc bych chtěl ochutnat její krev, ale bylo tu moc lidí. Musím ji vylákat ven. To bude jednoduché. Nasadit okouzlující úsměv a voalá, večeře je připravená.

Popošel jsem ke stolu, u kterého seděla. Čekal jsem, kdy si mě všimne, ale ona nic. Jen si hrála s brčkem ve svém drinku. Snažil jsem se jí přečíst myšlenky, abych věděl, nad čím přemýšlí, že se na mě nekoukne. Překvapilo mě, že jsem žádnou její myšlenku nedokázal přečíst – nic jsem v její hlavě neviděl, samá černota.

Odkašlal jsem si, aby mi věnovala pozornost. Konečně zvedla hlavu a podívala se na mě. Když její oči spatřily mou tvář, srdce jí vynechalo jeden úder, no hned se vrátilo do normálu.

„Ahoj, já jsem Edward,“ představil jsem se jí a díval se na její krk, do kterého se brzy zahryznu.

„No a co?“ řekla bez zájmu. Její reakce mě trochu vyvedla z míry.

Bez povolení jsem si k ní přisedl.

„Nevidíš, že nemám zájem? Tupče.“ Zvedla se a chtěla odejít. Zabránil jsem jí to tím, že jsem ji prudce chytil za zápěstí a tiše jsem zavrčel tak, aby to slyšela jenom ona. Nelíbilo se mi, jak mě nazvala. Většina žen by se mnou nejraději hned šla do postele. Hlavou mi na vteřinu přeběhly tváře všech žen, se kterými jsem spal, a pak z nich vysál všechnu krev. A tato asi taky nebude výjimkou.

Hlavu otočila na mě a já si všiml, jak se jí rozšířily zorničky.

„Sedni si,“ zašeptal jsem chladně. S touto dívkou si dneska pohraji, když už začala hru jménem Nezájem. Tak já jí dám pocítit strach.

Na těle jí naskočila husí kůže.

„Okamžitě mě pusť, jinak na tebe zavolám ochranku!“ hrozila mi.

„Myslel jsem si, že zemřeš přesně o půlnoci a ne v jedenáct.“ Srdce jí opět vynechalo jeden nebo dva údery. „Sedni si.“ Můj hlas byl ostrý jako žiletka.

Pomalu si sedla zpět na své místo. Ještě jsem ji držel za zápěstí a cítil jsem, jak se chvěje. Už se jí tam i začala vytvářet modřina, jak jsem ji pevně držel. Pustil jsem ji a hned si chytila to zápěstí.

„Já se tě nebojím,“ řekla nebojácně. Ta má teda odvahu. Posměšně jsem se usmál. Odvaha jí bude na nic.

„Jak se jmenuješ?“ zeptal jsem se jí. Zvedla ke mně pohled a já se jí poprvé hluboko pozřel do očí. Její duhovky měly hnědou barvu jako hořká čokoláda. Byly to ty nejkrásnější oči na světě. Náhle jsem měl pocit ochránit ji a říct jí, že se nemá čeho bát.

Panebože, Edwarde! Co se to s tebou děje? Nikdy ti nezáleželo na lidech. Jsi predátor a máš určené je zabíjet.

„Bella,“ odpověděla. Takže Bella… To jméno mi hned utkvělo v paměti. Její srdce bilo jako o život. Bála se mě, i když to nechtěla dát najevo. Je jedno, co si bude namlouvat, její tělo mi řekne pravdu. Na druhou stranu jsem nechtěl, aby se mě bála.

Rychle jsem tenhle pocit zahnal do ještě nedotčených koutů mé mysli.

„Bello, řekni mi něco o sobě.“

„Na to zapomeň!“ zasyčela.

„Nechci na tebe,“ začal jsem, ale rychle jsem se opravil, „nechci tu na tebe křičet, tak mi laskavě řekni něco o sobě.“

„Proč bych měla?“ Hrdě vystrčila bradu.

„Protože chci,“ řekl jsem jí. Pokývala hlavou že ne, a založila si ruce na prsou. „Když mi to neřekneš ty, tak já si to pak zjistím jiným způsobem. A to ty už budeš mrtvá.“

„Tak dobře. Bydlím ve Forks a jmenuji se Bella,“ zamrmlala.

„To já přece vím. Pověz mi něco, co o tobě ještě nevím. Prosím,“ požádal jsem ji. Poprvé jsem někomu řekl prosím. To ses překonal, Edwarde. Vykulila na mě oči. Asi ji to taky překvapilo. Radši jsem dodal: „Máš už jen hodinu života. To ji chceš promarnit mlčením?“ Povzdychla si.

„Takže, jmenuji se Isabella Swan. Žiju tady ve Forks se svým otcem a právě jsem skončila střední školu. Má máma bydlí v Jacksonvillu se svým přítelem.“ Hltal jsem každý její slovo.

„Co ráda děláš ve volném čase?“ zeptal jsem se jí. Takhle jsem se žádnou svou kořistí nemluvil.

„Čtu,“ odpověděla stroze. „Před chvíli jsi měl černé oči. Teď jsou… rudé.“ Vyplašeně se na mě dívala. „Kdo jsi?“

„Lépe by se hodilo: Co jsi? A jsem upír,“ šeptl jsem tiše, aby mě slyšela jenom ona.

„U… upír?“ zeptala se tenkým hlasem. Přikývl jsem.

„Už je čas jít, Bello. Mám žízeň,“ řekl jsem a postavil se. Na stůl jsem hodil peníze za její drink. Taky se postavila, ale bylo vidět, že nechce. Nechtěla zemřít. Začal jsem uvažovat, že ji nezabiju. Co tě to napadlo, Edwarde? Nejprve jí řekneš, že jsi upír, a pak ji chceš nechat jen tak jít? Na to zapomeň!

Vydal jsem se k zadnímu východu. Obrátil jsem se.

„Jdeš?“ zeptal jsem se jí, protože tam stále stála jako solný sloup. Neodpověděla. Vrátil jsem se k ní a jemně jsem ji chytil za ruku. Náhle jakoby mnou přešel elektrický proud. Táhl jsem ji ven z baru. Došli jsme k mému nablýskanému černému Volvu. Otevřel jsem jí dveře na straně spolujezdce a ona nastoupila. Obešel jsem auto a nastoupil jsem na místo řidiče. Vydal jsem se do mé malé vily.

„Kam jedeme?“ zeptala se.

„Ke mně domů.“

„Tam zabíjíš lidi?“ Podíval jsem se na ni. Hleděla mi upřeně do očí. Odvrátil jsem pohled zpět na silnici.

„Ne. Tam si to s nimi jen užiju,“ řekl jsem.

„Co?“ vydechla šokovaně.

„Co sis myslela? Že tě jenom zabiju?“ Zasmál jsem se jejímu myšlení. „Chci si to s tebou užít, samozřejmě.“

„Cože?“

„To jsi až tak nechápavá? Chci se s tebou vyspat, až pak tě zabiju,“ zopakoval jsem. Pohleděl jsem na ní. Uhnula pohledem a opřela si hlavu o okno. Všiml jsem si, jak se jí roztřáslo tělo. Celá se chvěla. Chtěl jsem ji obejmout a zeptat se jí, proč se celá chvěje. Přemohla mě zvědavost.

„Proč se třeseš?“

„Já jsem…“ začala, no pokroutila hlavou a po tváři se jí skutálela slza. Měl jsem chuť ji setřít.

„Co jsi?“ zeptal jsem se jí. Byl jsem zvědavý.

„Panna,“ špitla a semkla víčka k sobě. Aha. To jsem na ni vůbec nepředpokládal.

„Budu jemnější,“ ubezpečil jsem ji. Ježíši Kriste! Edwarde! Co se to s tebou stalo? Co to s tebou provedla tahle holka? Ty ses do ní zamiloval? To nemůže být pravda! To je nemožný. Ty se nemůžeš zamilovat! Jsi upír, na jiných ti nezáleží!

Moje mysl mě napomínala. Jsem upír, nezáleží mi na citech ostatních.

Zaparkoval jsem na štěrkové cestě před mou vilou. Vystoupili jsme, došli ke dveřím, které jsem odemkl a jak se patří, dámu jsem pustil první. Vydal jsem se po schodech do prvního patro, kde jsem měl ložnici. Zaslechl jsem otevření dveří. Obrátil jsem se. Dala se na útěk. Myslí si, že ji nedoběhnu? V sekundě jsem byl před ní a chytil ji za zápěstí, na kterém neměla ještě modřinu, ale brzy ji tam bude mít.

„Myslela sis, že mi utečeš? Mýlila ses. Mně nikdo neuteče. Jsem o mnoho rychlejší než ty,“ zasyčel jsem na ni. Ona se na mě vylekaně dívala, nedostala ze sebe ani hlásku. Zafoukal ledový vítr, který ke mně přivál její okouzlující vůni. Vyhoupl jsem si ji do náručí a upíří rychlostí jsem se i s ní vrátil do mé ložnice. Postavil jsem ji na nohy a hned jsem ji políbil na rty. Když se vzpamatovala, že se nachází v domě, její rty se mi poddaly a spolupracovaly. Byly to ty nejvášnivější polibky, jaké jsem kdy zažil. A pomyšlení, že mám skoro každý týden minimálně tři ženy, jaké chci, bylo děsivé… Už jsem odmítal myslet na to, co ve mně ta dívka vzbuzuje. Jemně jsem jí prohrábl vlasy a položil ji na honosnou vysokou postel. Rukou jsem sjel až k dolnímu okraji její blůzky. Pomalu jsem ji začal vyhrnovat vzhůru. Jemně jsem se dotýkal její sametové kůže. Nikdy by mě nenapadlo, že se stane něco takového, ale stalo se. Bella mi začala rozepínat oblázkové knoflíky z modré košile. Její rudé nehty sjížděly po mé holé kůži a blížily se k mému pásku. Začal jsem jí líbat ten jemný sametový krček a pomalu postupoval níž…

***

Když už bylo po tom, špitl jsem jí do ucha: „Promiň.“ A zahryzl jsem se jí do krku. Mé zuby projely její kůži lehce, protože byly ostré jako žiletky. Sál jsem z ní krev, která měla božskou chuť. Nemohl jsem se jí nabažit. Drtil jsem jí kosti mým pevným sevřením. Cítil jsem, jak jí po tváři stékaly horké slzy.

Když jsem si myslel, že jsem ji vysál celou, pustil jsem ji. Oblékl jsem se a jí taky. Zvedl jsem její bezvládné tělo do náruče. Upíří rychlostí jsem se dostal z domu a běžel jsem s ní do lesa. Zastavil jsem se u strmého kopci. Náhle mi jí bylo líto. Ale už bylo pozdě, byla mrtvá. Díval jsem se do její nádherné tváře. Povzdychl jsem si nad její krásou. Já jsem se do ní asi fakt zamiloval.

„Miluji tě,“ šeptl jsem, i když jsem věděl, že mě nemůže slyšet. Položil jsem její tělo na zem a hned se začalo kutálet kopcem dolů. Smutek mi ji nevrátí. Ale nikdy na ni nezapomenu. „Sbohem,“ řekl jsem do povětří a odkráčel pryč.


Tohle je má první jednorázovka v češtine. Nápad napadl mou skvělou kámošku LittleSmiley. Chci jí poděkovat, že mi ji přenechala, a že mi s ní trochu pomohla. :)

Doufám, že se Vám to líbilo. Budu ráda, když zanecháte komentář. :)

P.S.: Chtěli byste pokračování? :D



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek The Crazy Night:

 1 2 3   Další »
25. Naťa
09.04.2016 [17:25]

JA CHCEM POKRAČOVANIE Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

24. Jane Cullen
13.02.2016 [6:49]

Pokračování! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23. Bella
29.06.2015 [15:32]

Tak Tam gde si napisala ze ju nevisal celu tak je logika ze ma v sebe jeho jed a ona sa meni a preto ti musim povedat prepac ale je to boba je to prekrasna poviedka a chcelo by to pokracovanie len by to chcelo trocha vilepsit ale naozaj nemam co ine vitknut ako to co som ti napisala Emoticon Emoticon Emoticon

22. Spyro
10.07.2013 [23:58]

SpyroAč nerada, musím souhlasit s RuskouVodkou (destilere? Emoticon ).
Přečetla jsem si perex a řekla si "To bude zajímavé, nenapadlo by mě to obrátit." Ale bohužel, povídku jsem četla se zaťatými zuby a čekala, jestli se dopracuji alespoň k nějakému rozumnému závěru.
Ale celá povídka se táhla v duchu "Jsem moc 'drsnej' kluk, protože mi maminka vedle dělá palačinky" a "Jsem drsná holka, která je jen tak mimochodem panna a ještě větším jen tak mimochodem mu o sobě všechno vykváká hned."
Promiň za kritický komentář, pokud ostatní chtějí pokračování, tak ho napiš (pokud ho už napsané nemáš), ale já bohužel čtenářem pokračování nebudu... Emoticon Emoticon Kdyby ses někdy rozhodla povídku přepsat do nějaké jiné podoby, určitě mi ale dej vědět, protože nápad je opravdu zajímavý. Emoticon

21. forever
06.07.2013 [12:36]

pokračování prosím Emoticon Emoticon Emoticon

20. Simluiq
02.07.2013 [17:02]

Pokráčko by bolo super! Emoticon

01.07.2013 [23:10]

alicecullenhale2 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
naozaj skvelé dielo... Emoticon

01.07.2013 [10:28]

AfroditaAliceCullenJéé to bylo krásný....plus to byl můj první SD u kterého jsem nebrečela Emoticon ale joóó určitě chci další! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17. Nikolette
30.06.2013 [15:37]

Mne sa poviedka páčila. Bola skvelá. Emoticon Emoticon Zaujímalo by ma, čo bude ďalej. Už sa neviem dočkať. Emoticon Emoticon
Inak, ešte som si všimla jednu vetu pod čiarou - nápad napadl mou skvělou kámošku - neviem neviem, ale mne sa to nejako nepozdáva. Ako môže niekoho napadnúť nápad??? Možno sa mi iba zdá a tou blbou tu nakoniec budem ja, ale to nevadí. Emoticon Emoticon Emoticon
Poviedka bola AWESOME. Len tak ďalej. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16. Petra
30.06.2013 [13:13]

Už jen to, že jsi tam napsala něco jako : ,,Když, jsem si myslel,že jsem ji vysál celou..." Už jen tohle dává jasný důvod k tomu, aby se Bella probudila a pak si to s ním šla vyřídit, nevysál ji celou, takže v ní proudí jed a ona se mění.

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!