Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Rozvod - šance na život

Twilight by Jelda


Rozvod - šance na životPřemýšleli jste někdy o tom, co se musí stát, aby se lidi, kteří se milují, chtěli rozejít? Co když jednoho z nich drží na místě jen láska? Co když je to to jediné, co je spojuje? Pak je možná rozvod jediná šance, jak znovu žít.

Tahle povídka je o tom, jak to mohlo být, než se Renée rozhodla opustit Charlieho. Budu moc ráda za komentáře. Předem díky.

Renée nad touhle otázkou přemýšlela v poslední době snad po tisící. A jako vždy došla ke stejné odpovědi. Ano, rozvod je jediné řešení. Musí vypadnout z tohohle deštivého města, kde na ni všechno padá. A od Charlieho. Je milý, snaží se, ale oni dva se k sobě prostě nehodí.

Zatím co skládá své a Belliny věci do připraveného kufru, začne vzpomínat.

Přesto, jak to dopadlo, ji ani nenapadne, že byla chyba, když se tenkrát s Charliem vzali. Tolik se přece milovali… Bylo to úplně přirozené. Kdyby mohla vrátit čas, nejspíš by to dopadlo úplně stejně.

A jak se vůbec Renée objevila ve Forks? Sotva dodělala střední školu, dostala záchvat samostatnosti. Chtěla rodičům dokázat, že už je velká holka a že chce žít život po svém. Na vysokou, ve kterou doufali její rodiče, se jí nechtělo, a tak si prostě sbalila věci, sedla do auta a jen tak nazdařbůh vyrazila. Chtěla trochu poznat Ameriku, než se rozhodne, co se svým životem provede.

A zrovna ve Forks se muselo její auto porouchat. Byla tenkrát pořádná průtrž mračen, takže počasí, které tohle město poměrně vystihovalo. Když jí po projetí louže chcípnul motor a nepodařilo se jí znovu nastartovat, vyběhla ven a bezmocně otevřela kapotu, jako by doufala v zázrak. Autům vůbec nerozuměla. Naštěstí u ní zastavil kluk v uniformě policejního důstojníka. Zeptal se, co se stalo a usoudil, že auto potřebuje jen vyschnout. Nejspíš si nabrala do výfuku. Pozval ji na kafe a… Renée už ve Forks zůstala.

Zamilovali se do sebe a Renée si po pár měsících prosadila šílený nápad se svatbou ve Vegas. Ještě teď – po třech letech cítí tu vášeň a lásku, kterou tehdy oba překypovali, když se podívá na svatební fotografii.

Renée se snažila, co to šlo, aby byl jejich domek útulný a přinesla sem trochu slunce, které jí ve Forks tak chybělo. Stále ji však hřála Charlieho láska. Rok utekl jako nic a Renée zjistila, že je těhotná.

Nikdy necítila víc lásky, než když byli poprvé skutečná rodina. Ona, Charlie a jejich maličká Bella. Miminko, které se zatím ohřívalo v inkubátoru vedle její postele, jí zatím připadalo spíš jako hračka. Trochu ji děsilo, že tenhle miničlovíček je na nich úplně závislý. Ale když zvedla hlavu a viděla Charlieho šťastný obličej, nepochybovala, že všechno zvládnou. Překypovala láskou ke svému muži.

Jenže věci se mění a ten rok, co byla doma s Bellou, změnil i ji. Téměř naprostá absence slunečního svitu a Charlieho čím dál pozdější příchody se na ní podepisovaly víc, než mohl kdokoli odhadnout. A nepomáhalo jí ani to, že tu neměla téměř žádné přátele. Ona, která byla zvyklá vždycky se obklopovat lidmi, smát se a bavit, seděla teď většinu dní doma. Ven se moc jít nedalo – zvlášť, když jste měli dítě, které se sotva batolilo. Nasadili byste jí snad dětskou pláštěnku, holinky a postavili ji do bláta? Asi těžko.

Renée se měnila pozvolna, ale začal si toho všímat i Charlie. Jak by taky ne. Renée se už téměř nesmála a byla náhle schopna vyletět kvůli sebemenší prkotině. Ve chvíli, kdy se utrhla i na Bellu, jí došlo, že takhle to dál nejde. Někdy prostě láska nestačí. Nebyla pravda, že by Charlieho neměla ráda. Ale prvotní zamilovanost už byla pryč a jí spadly klapky z očí. Najednou viděla to, co všichni kolem už dávno. Oni dva neměli vůbec nic společného. Tedy kromě Belly.

A právě proto, že měla Charlieho stále ráda, rozhodla se. Sbalí se a vypadne odtud někam, kde slunce svítí 365 dní v roce a bude se moct volně nadechnout bez toho, aby se skoro utopila. Třeba do Kalifornie. Jestli tu zůtane ještě den, zblázní se. Charlieho to zraní, to určitě, ale víc by mu ublížila, kdyby tu zůstala. Stala by se z ní fůrie, která si neustále stěžuje na všechno okolo. Udělala by mu ze života peklo… a sobě taky.

Zabalila poslední Bellinu hračku a zavřela kufr. Snesla ho dolů a zavolala na Bellu: „Miláčku, uděláme si výlet, ano?“

Bella se přibatolila nejistými krůčky, a když se zastavila, raději se držela židle. Své první krůčky zvládla teprve před pár dny. Zvedla k matce hlavu a upřela na ni své obrovské čokoládové oči. Měla je po ní, stejně jako ten nevinný výraz – tedy až na barvu. Tu zdědila po Charliem. Aspoň něco, co jí po něm zůstane. Renée se usmála. Brzo už budou pryč z téhle nepřirozeně zelené díry. Zvedla Bellu a vyhodila ji ke stropu. Když ji zase chytla, Bella vesele zavýskala.

Renée vzala do ruky kufr, na stůl v kuchyni položila dopis s vysvětlením tak, aby ho Charlie nepřehlédl a zvedla Bellu do náruče. Doufala, že to bude jednoduché, ale když otvírala dveře auta, zatím co Bella byla bezpečně usazená v sedačce na zadním sedadle a těšila se na výlet autem, dorazil Charlie. Stačil mu jeden pohled, aby pochopil, co se děje.

Začal prosit, slibovat… Renée ho bylo v tu chvíli tak líto, že málem povolila. Pak si ale uvědomila, že to dělá i pro něj. Musela vytrvat.

Zadívala se mu do očí a pronesla: „Promiň, Charlie, ale já tu nemůžu zůstat. Nejsem jako ty a ty to víš. Nestačí mi celý den se jen starat o Bells a večer si sednout k nějakému zápasu v televizi. Když neodjedu teď, tak už nikdy. Sbohem.“

Odolala nutkání pohladit Charlieho po tváři, ve které se mu zračila všechna bolest, kterou mu svým odchodem způsobí. Časem přijde na to, že to tak bylo nejlepší.  Nasedla a vyrazila. Ve zpětném zrcátku stále viděla zkoprnělého Charlieho. Nedokázal udělat ani krok. Ranila ho tak, že pochyboval, že to vůbec kdy přebolí.

Renée se zadívala před sebe a přinutila se myslet na budoucnost. Když si vzpomněla na slunce, s veselejší náladou si pomyslela: „Sbohem deštivé Forks. Už se nesetkáme!“




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Rozvod - šance na život:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!