Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Přátelská služba

The Host


Přátelská službaLaurent slíbil prokázat Victorii přátelskou službu. Menší pohled na to, jak se cítí, než vstoupil na louku k Belle.

Předem díky zakomentáře.

Běžel jsem s větrem o závod. Tu službičku Victorii rád prokážu - tím spíš, že skýtala možnost trochu podvádět a krmit se něčím jiným než odpornou krví zvířat – ale nechtěl jsem jí zabít příliš času.

Zabít. Ha, slyšíte tu ironii? To přesně měla v úmyslu ona, jen co přijde na to, jak se dostat k Belle Swanové.

Podíval jsem se na nebe, vysoko nade mnou letělo letadlo, zanechávajíc za sebou bílou čáru. Nabralo směr na Aljašku a já bych se nejradši viděl v něm, když jsem si vzpomněl na světlé vlasy a dokonalý obličej své lásky. Zářila jako slunce, které mě momentálně trochu oslňovalo. Ona byla ta pravá. Povzdechl jsem si, brzo už budeme spolu, Irino.

Cestou jsem si připravoval věty, kterými Cullenovým vysvětlím svou přítomnost. Ušklíbl jsem se – vlastně, co je zvláštního na tom, že se známý zastaví na kus řeči, když běží kolem? Victoria po mně nechtěla nic jiného, než zjistit, jestli je pro toho jejich kluka – Edwarda ten člověk pořád tak důležitý. Zrezivělý článek řetězu, jejich slabina.

Nechápal jsem, jak může odolávat, ale kdybych byl na jeho místě a zamiloval se do ní, neváhal bych s přeměnou ani minutu. Zvlášť po tom, co jsem viděl Jamese.

Victoria si ale myslela, že ji přeměnit nechce a přesně v to vkládala své naděje.

Vzdálenost pro mě nic neznamenala, stejně jako čas. Najít vilu Cullenových nebylo díky naší dokonalé paměti těžké ani po několika měsících. Stačil mi jediný pohled, abych věděl, že je prázdná. Jsou pryč. Pro jistotu jsem ale stejně dům prošel, co kdyby tam nechali nějaké vodítko, kam zmizeli? Victoria by byla… zklamaná, kdybych něco přehlédl. Ušklíbl jsem se tomu výrazu. Zklamaná bylo slabé slovo. Když se vztekala, byla vážně nebezpečná. Nejspíš bude něco pravdy na tom, že rusovlásky jsou temperamentnější než kdo jiný. Každopádně jsem nestál o to, abych byl při záchvatu zuřivosti v její blízkosti.

 

Jak jsem si myslel – nenašel jsem nic. Zklamaně jsem vyšel ven a ještě jednou se na dům zadíval. Takhle tedy vypadal luxus. Chtěl jsem se rozběhnout zpět stejnou cestou, kterou jsem přišel, ale pak jsem ucítil slabý závan pachu. Že by se od nich Edward oddělil? Že by tu přece jen byl? Naděje umírá poslední, a pokud nějaká byla, musel jsem se pokusit vypátrat, co jde.

Stopa se dala sledovat směšně snadno, ačkoli jsem nebyl ani zdaleka tak dobrý stopař jako James a Edward tu zjevně prošel už před delším časem. Nechodil tu ale nikdo, kdo by ji svým pachem mařil, pokud jsem nepočítal zvěř. Alespoň jsem se nemusel bát, že na něj náhodou jen tak natrefím.

Letěl lesem po stopě až k mýtince. Chtěl jsem pokračovat, ale v tom jsem ucítil něco, co mě zmrazilo na místě. Ta vůně, tak lahodná krev… požár v mém hrdle okamžitě vzplanul plnou silou, ačkoli jsem lovil cestou sem. Jenže ta sladkost byla neodolatelná. Nemusel jsem pátrat v paměti, kde jsem ji už cítil. Bella. Takže jsem měl pravdu – Edward tu s ní vážně zůstal sám. Jenže jeho jsem nikde necítil…, a když jsem přešel k okraji paloučku, abych se ujistil, že mě čich neklame, spatřil jsem jen zhroucenou postavu dívky. Vypadala zklamaně a smutně, dřív jí to rozhodně slušelo víc.

Zkoumavě jsem se na ni díval a přemýšlel, jestli to není past. Je možné, že by ji tu nechali samotnou, bez ochrany? Takové hlouposti by se snad ale nedopustili, ne? Jenže na druhou stranu, co já vím? Vegetariáni uvažují úplně jinak. Možná ho prostě přestala bavit, a tak se rozhodl odjet a ze sentimentu ji nechat žít. Blázen!

Byl jsem na rozpacích. Měla by z toho Victoria radost, když nemohla Edwardovi ublížit? Utápěla se v myšlenkách na svou pomstu, užívala si kradmé plánování krok za krokem, těšila se, jak si ji vychutná do poslední kapky… Chtěl jsem ji takhle zklamat?

Vítr ke mně znovu donesl dívčinu vůni a já se rozhodl. Ne, zklamání, že s ní už Cullen není, mi nestojí za Victoriin vztek. Takhle to bude jednodušší. Vlastně Belle prokážu laskavost. Kdyby ji dostala do rukou Victoria, trpěla by daleko víc. Se mnou to bude rychlé. Neodolám, vlastně ani nechci.

Nasadil jsem široký, přátelský úsměv a vystoupil jsem na louku. Tušíš už, Bello, že nadešla tvá poslední hodinka?

THE END ♦



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Přátelská služba:

 1
26.05.2011 [16:18]

Victoria1Perfektní, moc se ti to povedlo. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!