Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Nečekané rozhodnutí

Irina a Felix RLC.


Nečekané rozhodnutíJak moc musí člověk lpět na životě, aby přijal nabídku na záchranu tam, kde žádná není? Ve většině povídek po takové nabídce lidé skočí a berou ji všemi deseti. Možná v 18ti, ale když už člověk něco prožil, má zkušenosti… Neváhal by pak?

Co kdyby se Carlisle zeptal Esmé, jestli chce přeměnit? Jak by odpověděla?

Předem díky za komentáře. Zajímá mě, co si o tom myslíte.

Esmé prožívala svůj život naplno odjakživa. Brala vše, co se nabízelo a nepřemýšlela nad budoucností. Tedy, ne že by nesnila o krásném princi, perfektní rodině a nádherném domě. Byla si ale dost jista, že ke splnění těchto snů nepotřebuje žádnou kouzelnou kmotřičku. Vdávala se mladá, jak bylo tehdy zvykem. Naštěstí její manžel byl pokrokový muž a netoužil ji připoutat jen ke sporáku. Dovolil jí dostudovat.

Těšilo ho, že spolu mohli vést zasvěcené diskuze o spoustě věcí a ještě víc to, jak Esmé vždycky zářila. Miloval ji stejně jako ona jeho. Celým srdcem. Byli spolu šťastni, i když se už od začátku snažili o miminko. Z nějakého důvodu to nešlo. Ani jeden tomu nepřikládal valný význam.  Stačili si sami a věřili, že časem přijde i děťátko.

Když mu Esmé řekla, že je těhotná, nedokázal štěstím ani promluvit. Cítil, jak jeho radost vyzařuje z každého jeho póru. Věřil, že teď bude všechno ještě dokonalejší. Poslední chybějící část konečně zapadla na místo. Neexistoval už žádný mrak, který by hyzdil jejich nebe. Nic, po čem toužili a nemohli mít.

Devět měsíců Esmina těhotenství bylo nejkrásnějších v jejich dosavadním životě. Nosil ji doslova na rukou a Esmé rozkvetla jako růže. Ne, že by jí to dřív neslušelo, ale teď k sobě poutala pozornost, kamkoli vešla. Kdyby to šlo, mohla by štěstí rozdávat. Její srdce jím přímo překypovalo.

O to tvrdší byl pád. Několik dní po porodu jejich syn zemřel. Esmé se zhroutila a on k tomu neměl daleko. Jako by toho nebylo málo, doktor jim sdělil, že další dítě mít Esmé nemůže. Odešel tehdy z nemocnice, kde museli Esmé tišit uklidňujícími prostředky. Neměl sílu konejšit ji. Spíš to potřeboval sám.

Procházel se po nábřeží, dokud se docela nesetmělo. Pak se posadil na lavičku a zíral na své ruce. Ještě v nich cítil teplo malého dětského tělíčka. Viděl v duchu ta krásná modrá očka, která se na něj krátkozrace dívala z nadpozemsky dokonalého obličejíku. Zvedl hlavu k nebesům. Bože, čím si zasloužili takový trest?

Domů dorazil hodně pozdě. Myslel si, že Esmé už bude spát, ale nenašel ji tam. Byl tak unavený, že si řekl, že si ji nejspíš nechali v nemocnici a další zjišťování nechal na ráno. Padl na postel tak, jak byl a vzápětí usnul.

Druhý den zavolal hned ráno do nemocnice. Sdělili mu šílenou zprávu. Esmé propustili chvíli po jeho odchodu. Teď je však zpátky – víc mrtvá než živá. Nemohou pro ni bohužel nic udělat. Pokusila se o sebevraždu.

Sebral se a rozjel se do nemocnice. Tušil, že výčitky, které se mu honily hlavou, ho už nikdy neopustí. Přesto ji potřeboval ještě aspoň naposled vidět. Aby mu řekla, že mu odpouští. Nechal ji samotnou ve chvíli, kdy ho potřebovala nejvíc. Vždyť jí přece slíbil, že spolu budou v dobrém i zlém. V dobrém to dokázali, to zlé se překonat nedalo.


Nad Esminým rozbitým tělem se skláněl mladý doktor. Vypadal spíš jako anděl. Esmé byla pod vlivem prášků a bolesti, takže nedokázala tak úplně vnímat. Přesto slyšela jeho tichý hlas, jak jí šeptá nabídku: „Jste mladá, krásná a vypadáte tak nevinně. Nemůžu vás nechat zemřít. Je jedna šance… Udělala jste chybu, která se dá napravit.“

Esmé se pokusila usmát. Nakonec se jí to podařilo. Doktora Cullena její úsměv bolel málem víc než ji samotnou: „Ne, doktore. Nebyla to chyba. Bylo to řešení.“

Doktor zaprotestoval: „Můžete žít.“

Esmé se mu zadívala do tváře: „Byla to má volba. Jsem s ní spokojena. Nechte mě odejít. Jen…“

Doktor se na ni podíval s nadějí: „Ano?“

Esmé zavřela oči a zašeptala: „Chtěla bych, abyste vyřídil mému muži, že se omlouvám. Ať je šťastný.“

Carlisle Cullen poznal podle dechu, že znovu upadla do bezvědomí. Kdyby mohl, plakal by nad tím padlým andělem, který tu před ním ležel. Myslel to vážně. Byla možnost, jak přežít. Mohl ji proměnit. Upíří jed by ji jistě vyléčil. Bez jejího svolení si ale zasáhnout nedovolil. Cítil se tak bezmocně a co víc – měl pocit, že právě ztratil něco, co bude celý svůj předlouhý život postrádat.

* * * * *

Její manžel dorazil o dvě hodiny později. V tu chvíli už ale byla jen chladnoucím tělem. Její duše byla někde v lepším světě. Někde tam, kde se snad setká se svým synkem, jež ji o několik dní předběhl. Sbohem, Esmé Evansová. Navždy zůstaneš v našich srdcích.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nečekané rozhodnutí:

 1
03.03.2013 [19:14]

carlsmejá nevím.. Carlisle patří k Esme

03.11.2011 [16:20]

selena257 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon ja by som to brala všetkými desiatimi Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!