Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Na kousky

the-host


Na kouskySongfic o pocitech Edwarda, který se odhodlává k nejtěžšímu kroku ve své dlouhé existenci. Velká láska mezi dívkou a upírem, která v průběhu let slábla a chřadla, postižena trnem lidskosti a smrtelnosti. Bella nikdy Edwardovi nedokázala odpustit jeho odmítnutí ji přeměnit a nedokázala se s tím ani smířit.

 

 

 Říkáš mi ať jdu,
ale rukama mě žádáš, abych zůstal.

Tvé rty říkají, že miluješ,
tvé oči říkají, že nenávidíš.

Je tu pravda v tvých lžích,
pochybnost v tvé víře.
Co vybuduješ, to ničíš.

Je tu pravda v tvých lžích,
pochybnost v tvé víře.
Vše, co mám, je to, co jsi mi nevzala. 

 

Již tolikrát jsem se tě starostlivě tázal, jestli jsi šťastná, jestli jsi spokojená a jestli ti něco nechybí a ty jsi mi pokaždé s úsměvem odkývala, že je vše v tom nejlepším pořádku a ani ses přitom neostýchala mě sprostě klamat svými lákavými řečmi. Poznal jsem, že už ke mně necítíš to, co jsi cítila zpočátku. Ta bezmezná láska a bezbřehá oddanost. Najednou byla pryč, ale ty jsi mi ji nalhávala dál. Vědomě si mě klamala v nějakém pošetilém záměru. Potřebovala jsi snad zázemí a nějaký pevný štít, když tě všichni ostatní zavrhli? Kvůli zakázané lásce, která byla věčná, jak jsi s oblibou říkávala. Kam se ta věčnost tak náhle vytratila? A proč jsi mě o tom přesvědčovala dál, když sis moc dobře uvědomovala, že z tebe už dávno veškerá láska vymizela? Možná, že ses cítila provinile, kvůli mně. Moje láska je totiž věčná. Ale nikdy bych tě do ničeho nenutil. Tak proč mi to děláš? Proč mi tak ubližuješ, když já tě stejně přes to všechno nikdy nepřestanu milovat? 

Poznal jsem to. Tvou přetvářku a nenechal jsem si to pro sebe. Nikdy nezapomenu na tvůj překvapený výraz a na to, jak si mně opět hravě lhala do očí. Jenomže jsem nebyl s to odolat tvým tklivým prosbám a naléhavým výmluvám a už vůbec ne tvému svůdnému tělu. Tvrdila jsi mi něco naprosto jiného, než mi ukazovaly tvé čokoládové, hluboké, ale prolhané oči. Jenže moje vůle neoplývala takovou sílou, abych s tím skoncoval. Abych se těm slovům, co mě hladily na mé ztracené duši, ale zároveň mě bez varování zrazovaly, ubránil. Moje touha po tobě byla stále stejná, nevyprchavá, i s tím vědomím, že si se mnou pouze krutě hraješ.

 

Takže já, já nechci být ten jeden,
ten jeden, který tohle opustí,
na kousky.

A ty,
ty budeš sama,
sama se všemi svými tajemstvími
a lítostí.

Nelži.

 

A pak jsi mi svoje lži dosvědčila tím nejodpornějším a nejbolestivějším způsobem. Nečekaně, ale přitom možná vhod. Musel jsem tě vidět v náručí někoho jiného? Jak se na něj díváš jako tenkrát na mě? Jak se ho dotýkáš a líbáš jako mě? Jak mu svojí lásku dokazuješ jako mě? To ti nikdy neodpustím. I kdyby ses sbalila a bez jednoho jediného slůvka bys odešla, skousnul bych to snadněji než tohle. Ale přesto musím být silný a přetvářet se, abys nepoznala, jak moc mě to bolí. Drtí mě to zevnitř a zase celé zpátky, znovu a znovu, abych to utrpení prožíval nekonečně dlouho. Neváhala jsi mi všechno chladně a tvrdě vpálit do obličeje a ani maličko tě netrápilo, že moje kamenné srdce pod těmi otřesnými slovy praskalo na malé kousky nicoty až na prach. S těmi slovy zanícení, přesvědčení a odporu jsi vynesla rozsudek nad mojí existencí. Ani nevím, jak se mi to podařilo to před tebou skrýt, když si mě znala tak dobře, ale zvládl jsem to. A tak jsem zmátl tentokrát já tebe.  

Proto se stalo něco nečekaného a nevysvětlitelného. Už zase si přede mnou stála a podsouvala mi svoji vymizelou lásku, vysátou jedem smrtelnosti. Šeptala jsi mi svoje nestoudné lži a už zase sis mě vypočítavě podrobovala. Nevěděl jsem proč a ani se to snad nedozvím, protože to nejspíš nevíš ty sama. Pravděpodobně ten zvyk a jistota, kterou jsem ti dnem i nocí poskytoval, a ty jsi o to nechtěla přijít, když ti nikdo jiný nezbyl. Tak moc jsem se snažil se vymanit z tvého sladkého kouzla, kterým jsi po tom všem stále tolik oplývala. Ale prostě jsem se nemohl bránit. Pořád jsem tě tak moc miloval. Jenže ty jsi pořád lhala a předstírala.

 Slíbila jsi mi nebe,
pak mě odvrhla jak kámen.

Objala jsi mě do svých rukou
a zamrazila mě v kostech.

Je tu pravda v tvých lžích,
pochybnost v tvé víře.
Vše, co mám, je to, co jsi mi nevzala.

Takže já, já nechci být ten jeden,
ten jeden, který tohle opustí,
na kousky.

A ty,
ty budeš sama,
sama se všemi svými tajemstvími
a lítostí.

Nelži.

 

Z paměti se mi, i přes všechny snahy, nedařilo odstranit, jak jsme plánovali naši budoucnost. Říkala jsi, že ti nevadí, že nejsi jako já, pokud to nevadí mně. A já ti vždy v tom zápalu zjihlosti připomínal a sliboval, že jakmile by se tvůj život ocitl v nebezpečí, neváhal bych tě proměnit. Nakonec jsi mě donutila k slibu, že tě v dohodnutém věku přeměním. Opravdu jsem to chtěl dodržet, ale tobě to nestačilo. Nevydržela jsi počkat. Nechala ses tím strhnout a ochromit. Nechala jsi to zvítězit nad naší láskou. Tušila jsi to už, když jsi to říkala poprvé? Copak jsi svojí lidskou podstatou nemohla vstřebávat moje city, které jsi beztak musela vnímat dostatečně intenzivně? Ty jsi zřejmě především nechtěla! Ale přesto jsi mi to tvrdila. Kvůli tomu jsi zničila náš vztah. Kvůli svým neodkladným obavám, marnivému strachu a zbytečnému podceňování. Vždyť jsi pro mě to nejdůležitější, tak jak si to mohla takhle lehce zničit? Tak snadno zklamat náš vztah. Navždy pro mě budeš tou nejdůležitější. Pořád tě miluju. 

Už tomu ale nemohu dál přihlížet. Jak ničíš sama sebe. Ničíš mě. V celé své bezvýznamné existenci jsem se nerozhodl k ničemu tak drastickému a těžkému. Nenašel jsem jiné východisko, i když mě to stálo tolik odhodlaní a přemáhání. Musím to ukončit, když ty toho nejsi schopna. Nerozumím tomu. Nemiluješ mě, ale chceš být se mnou. Já se ale už nechci tak trýznit. Na to jsem moc velký zbabělec. A tak odejdu. Zbavím tě všech strastí, abys mohla žít normálním a úplným životem. Snad ti to tím usnadním. Třeba tím splním tvé skryté očekávání. Alespoň tě zprostím toho únavného klamu. Už mně nebudeš muset dál lhát, když o mě a mé city nestojíš. Vzdám se tě pro tvoje vlastní dobro a ukončím tím i svoje utrpení. Ale nikdy, nikdy tě nepřestanu milovat. 

 Takže já, já nechci být ten jeden,
ten jeden, který tohle opustí,
na kousky.

A ty,
ty budeš sama,
sama se všemi svými tajemstvími
a lítostí.

Nelži.

 

Zvítězil jsem sám nad sebou. I nad tebou. A i přes to všechno tě budu milovat navěky. Má krásná Isabello.  


 

Nehledejte za tím nějaká poselství, byl to pouhý popud na tuhle úžasnou písničku od mých oblíbenců. Krom toho smutného textu mě zaujalo především to, že tahle písnička byla něco jako zpěvákova zpověď, protože si prošel něčím hodně zlým... A tak jsem si to jen přeonačila k Edwardovi. Za jakékoliv odezvy vám mnohokrát děkuji! :) 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Na kousky:

 1
26.09.2016 [21:18]

Alice1CHmmm. Wow. Au. Echum. Já snad nic jnýho nevyplodim. Ač to jindy odsuzuju dnes si musím vystačit se smajlíky
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

05.10.2012 [11:50]

Empress Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23.07.2012 [19:11]

Emma02 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18.07.2012 [21:33]

BellaSwanCullen8 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Paes
18.07.2012 [17:27]

Paespěkně napsané, dobře procítěné Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!