Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Kam s tebou, Renesmé?

jake


Kam s tebou, Renesmé?Krátká jednorázovka o Renesmé – opět. Vím, že jsem na ni trošku vysazená, ale co nadělat. Jsem to prostě já. Takže k věci – Nessie měla strávit víkend u Quileutů, jenže zrovna má být rituální večer, který pro ni není příliš vhodný. Jenže Bella s Edwardem mají naplánovaný výlet. Kam ji šoupnout?

„Vážně to nepůjde, Jaku? My už to nemůžeme zrušit a Emm s Rose se o ni taky nemohou stále starat. No tak, Jaku. Prosím,“ přemlouvala Bella Jacoba do telefonu. Chvíli mlčela a pak se zase nadechla.

„A nemá čas Billy? Nechci ji dávat Charliemu. A ne, Alice s Jasperem jsou taky pryč. Carlisleovi? Ten má práce hodně. Jaku, prosím,“ prosila Bella a už začínala být nervózní. Jacob ještě něco říkal. Nakonec Bella zavěsila a zklamaně doběhla do obýváku, vyndala Nessie z postýlky a posadila ji na pohovku. Renesmé se jí dotkla a tím obrazem se jí zeptala, co se děje.

„Nic, Nessie. Jedeme s tatínkem pryč a nevíme, kdo tě bude hlídat.“

Renesmé se zamračila a ukázala mamince Jacoba, Rosalii, Emmetta a Esmé. A Alice.

„To nejde, Renesmé. Jake nemá čas a Rose s Emmettem tě hlídají pořád. Alice je pryč. Esmé nemá čas. Takže ti asi najdeme chůvu,“ zasmála se Bella.

Renesmé přikývla a řekla: „Chůvu? To je ta paní na hlídání? Proč mě nehlídá dědeček?“ zeptala se.

„Dědeček je… nemocný,“ řekla Bella vyhýbavě. V tu chvíli do místnosti vběhl Edward a políbil Bell. Pak objal Renesmé.

„Už vím, kam ji dáme,“ řekl a kývl na Bellu.

„Pojď si sbalit, lásko,“ pobídl ji a uložil Ness zpátky do postýlky.

Ten den se ale Bella nedozvěděla, s kým bude Nessie trávit víkend. Edward jí odmítal cokoli prozradit, celý den ji zabavoval balením věcí, polibky či jen krásnými slovy. Když pak nastal večer, Belle to nedalo a přeci se zeptala.

„Kam tedy dáme Nessie? Přemýšlela jsem o chůvě, ale co kdyby se neovládla? Jak bychom jí pak vysvětlovali upíří kousance? Těžko, řekla bych.“

„Neboj, lásko, já už to zařídil. Renesmé bude nadšená,“ řekl Edward a pohladil Bellu po tváři. Pak vzal její obličej do rukou a vtiskl jí vášnivý polibek.

„Miluju tě,“ řekl prostě a zadíval se jí do očí. V tu chvíli pro ně neexistoval nikdo jiný, než ten druhý. Při pohledu na ně se mohl každý rozplývat. Skvěle se doplňovali, ano. Skvěle.

Druhý den ráno se Bella velmi pečlivě připravovala. Těšila se na společný víkend s Edwardem. Ráno ještě šli na lov, vzali s sebou i Nessie. Nezdrželi se ale dlouho, odpoledne jim letělo letadlo.

„Tak kde jsou?“ těkal Edward nervózně očima a koukal na hodinky.

„Kdo kde je? A kam dáme tu Nessie?“ zeptala se Bella a dobalovala poslední věci.

„Ti, co ji mají hlídat, přeci. Už by tu měli být.“

„Ono je jich víc?“ otázala se opět Bella.

„Samozřejmě, že jich je víc. Kolik sis myslela? Jeden?“ zeptal se Edward a zasmál se. Jak on se krásně smál, napadlo Bellu.

„O kolik víc?“ vyhrkla Bella a nereagovala na Edwardovy otázky. V tom zazvonil zvonek a Edward už stál u dveří. Bella hned za ním.

Když otevřeli dveře, nastal pro Bellu obrovský šok. Kdyby byla člověkem, jistě by to s ní seklo na zem. Místo toho jen zamrkala a nasadila klidnou masku.

„Dobrý den, Aro,“ řekla a doběhla pro Renesmé. Nevěděla, jestli zrovna jim může svěřit svou dcerku. Vždyť ji chtěli zabít. Ale Edward ví, co dělá, a Alice by nás varovala. Určitě.

„Dobrý den, Isabello. Stále tak půvabná,“ řekl Aro a políbil Belle ruku. Pak natáhl ruku k Nessie. Ona se jí chytla.

„Ahoj, strýčku Aro,“ zasmála se a dotkla se jeho tváře. Zjevně mu poslala obraz. Aro se zasmál.

„Právě jsem se dozvěděl, že se bojíte o ni a o to, kdo se o ni bude starat, Isabello. Nebojte se, u nás bude v dobrých rukách,“ řekl pobaveně a vzal ji do náruče.

„My tedy půjdeme,“ řekl ještě a otočil se na své lidi. Když v tom zaskučel bolestí.

„Renesmé Cullenová, přestaňte mě tahat za vlasy,“ zavrčel. Bella se uvolněně zasmála a oddechla si. Nevěřila Arovi, ale Edwardovi ano. A on mu zjevně věřil.

„Promiň, strýčku Aro,“ řekla ještě Nessie a zatahala za vlasy Caia.

 


 

Omlouvám se, že je to tak krátké, ale měla jsem tvůrčí den - zároveň se mi nechtělo psát. Takže je to pouze takovéhle. No, snad to bude stačit... Pište kritiku...

MoonLove, Vaše začínající spisovatelka



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Kam s tebou, Renesmé?:

 1
17.11.2015 [22:31]

Emoticon Emoticon

2. terezie
17.11.2015 [22:30]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16.07.2015 [21:53]

slecnaVolturiovaten konec!!! :D božííííí :D :D :D Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!